جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رزرو هتل کادوس رشت از بهترین هتل های رشت در رهی نو

تاریخ بروزرسانی :
۴ مهر ۱۳۹۷

رشت، مرکز استان گیلان و یکی از زیباترین شهرهای خطه شمالی کشور است که هتل های زیادی برای اقامت گردشگران داخلی و خارجی دارد. برای رزرو هتل های رشت بهتر است موقعیت مکانی و فاصله هتل تا دریا و اماکن تفریحی و تاریخی را در نظر بگیرید و سپس به رزرو بهترین هتل های رشت اقدام کنید.

هتل پردیس رشت
هتل پردیس رشت از جمله بهترین های رشت است و در بهترین منطقه رشت واقع شده اشت. برای رزرو هتل های رشت، خوب است بدانید که مسافران از امکانات هتل پردیس استقبال زیادی می‌کنند. این هتل دارای ۵۰ اتاق دو تخته و سه تخته جهت اقامت گردشگران است. هتل پردیس رشت از نظر موقعیت مکانی در مرکز شهر واقع شده است و به بازار، جاهای دیدنی و مراکز خرید دسترسی خوبی دارد.

هتل پردیس رشت رزرو هتل کادوس رشت از بهترین هتل های رشت در رهی نو
سرویس خشکشویی هتل پردیس رشا برای مسافران فعال است و لباس‌ها را دم در اتاق از مسافران تحویل می‌گیرد. فروشگاه‌های موجود در هتل پردیس رشت، این هتل را به گزینه مناسبی برای رزرو هتل های رشت تبدیل می‌کند.
دکوراسیون هتل پردیس رشت، دکوراسیونی مدرن و راحت است و سیستم تهویه هوای مناسب اتاق های هتل پردیس رشت، برای کسانی که به رطوبت هوای رشت حساسیت دارند، یک امتیاز محسوب می‌شود.
در رزرو هتل های رشت، اگر به دنبال محیطی دنج برای صرف وعده‌های غذایی هستید، هتل پردیس یکی از بهترین های رشت است. رستوران هتل پردیس رشت نیز ضمن سرو غذاهای ایرانی و فرنگی، غذاهای محلی رشت را توسط سرآشپزهای ماهر، تهیه می‌کند.

هتل کادوس رشت
پیش از رزرو هتل کادوس رشت، جالب است بدانید که این هتل پنج ستاره از بهترین های رشت است که اقامتی بی‌نظیر را در رشت برای مسافران فراهم می‌کند. اگر معیار شما برای رزرو هتل های رشت، آرامش محیط است، هتل کادوس را انتخاب کنید تا در عرض ۱۵ دقیقه به تمامی اماکن مهم تفریحی-تاریخی رشت برسید.

هتل کادوس رشت 800x600 رزرو هتل کادوس رشت از بهترین هتل های رشت در رهی نو

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل کادوس رشت، از بهترین های رشت است و به سبک مدرن دکوراسیون شده است. اتاق های هتل کادوس رشت برای اسکان خانواده های پرجمعیت نیز مناسب است و خدماتی مانند تلویزیون، اینترنت پرسرعت و… را به گردشگران ارائه می‌دهد. از مزیت رزرو هتل کادوس رشت این است که اتاق‌های این هتل صندوق امانات دارند و سیستم تهویه مطبوع، اقامت را برای افراد دارای آلرژی، راحت می‌کند.
با تمامی امکانات قیمت ارائه شده برای این هتل های ۵ ستاره تهران و دیگر شهرها بسیار مناسب است :

قیمت رزرو هتل کادوس رشت

هتل پنج ستاره کادوس رشت به پارک بانوان نزدیک است و برای بانوانی که گروهی به رشت سفر می‌کنند، امتیاز ویژه‌ای محسوب می‌شود. مسافران با رزرو هتل کادوس رشت می‌توانند از امکاناتی نظیر استخر، سونا، انواع ماساژ و جکوزی استفاده کنند. خدمات پزشکی، از آن جمله سرویس‌هایی است که هتل کادوس رشت را به یکی از بهترین های رشت تبدیل کرده است. رستوران، خشکشویی، کافی شاپ و فروشگاه، از دیگر امکانات هتل بزرگ کادوس رشت است و آن را یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل های رشت قرار می‌دهد.

هتل پامچال رشت
هتل پامچال رشت با نمایی بسیار شیک و مجلل، در بلواز امام خمینی رشت واقع شده است و امکانات بی شماری در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

برای رزرو هتل های رشت بهتر است بدانید اتاق‌ها و سوییت‌های هتل پامچال رشت، ظرفیت گنجایش خانواده‌های پرجمعیت را نیز دارد. سوییت‌های ویژه هتل پامچال رشت برای ماه عسل، مسافران بیزینس و… خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

هتل پامچال رشت رزرو هتل کادوس رشت از بهترین هتل های رشت در رهی نو
رستوران هتل پامچال از بهترین های رشت است و صبحانه و ناهار و شام، سه وعده غذایی محبوب در این هتل است. اگر برای رزرو هتل های رشت، به برخورد کارکنان توجه می‌کنید، هتل پامچال رشت از این نظر زبانزد مسافران و گردشگران است.

هتل شبستان رشت
اگر برای رزرو هتل های رشت ملاک شما نوساز بودن ساختمان است، هتل شبستان از بهترین های رشت در این مورد است. هتل شبستان رشت از نظر مکانی، موقعیت فوق‌العاده‌ای دارد و به موزه، عمارت کلاه‌فرنگی، مسجد قدیمی چله‌خانه و پارک ملت بسیار نزدیک است. اگر اهل گردشگری هستید و قصد سفر به رشت را دارد، برای رزرو هتل های رشت، حتما هتل شبستان را در نظر بگیرید؛ زیرا اماکن تفریحی قلعه رودخان، پارک جنگلی سرابان،تالاب انزلی و دریاچه سد ساقلکار نیز تا هتل شبستان رشت، حدود یک ساعت فاصله دارد.

اتاق‌های هتل شبستان رشت، در سه گروه A و B و C طبقه‌بندی می‌شوند. اتاق‌های کلاس A در طبقه چهارم قرار دارند و امکاناتی مانند جکوزی، تجهیزات بدنسازی و… دارند. اتاق‌های کلاس B و C نیز در طبقات اول تا سوم قرار دارند و به تمامی امکانات مجهزند.
رستوران هتل شبستان رشت نیز فضایی آرام و دلنشین دارد و با چیدمانی شیک، آماده پذیرایی از مسافران است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و سنتی سرو می‌شود. رستوران هتل شبستان رشت در طبقه ششم قرار دارد و چشم‌اندازی به شهر رشت را در برابر دیدگان شما قرار می‌دهد. کافی‌شاپ هتل شبستان نیز با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، اوقات فراغت شما را پر می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد