جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

راهنمای کاربردی کمپینگ ( ایمنی و کمک های اولیه )

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ آبان ۱۳۹۸

توجه به ایمنی و کمکهای اولیه در کمپینگ اهمیت زیادی دارد . ما در این قسمت از راهنمای کاربردی کمپینگ ( ایمنی و کمک های اولیه ) به این نکات اشاره می کنیم . طبیعی است که افراد قبل از اقدام به کمپینگ نگران اتفاقاتی باشند که منجر به شکستگی های استخوان , کهیر های ناشی از گیاهان سمی , نیش مار یا بیماری های حاصل از آب آلوده شوند . توجه داشته باشید که چند دقیقه تعلیم و آماده سازی می تواند سلامت و ایمنی را تضمین کند .
بیشتر مشکلات کمپینگ تفاوتی با آنچه که ممکن است در زندگی روزمره با آن مواجه شوید ندارد.مثلا ممکن است یکی از اعضای خانواده روی یک شاخه شکسته برود و رباط قوزک پایش کشیده شود .
دوستی دستش را روی میله داغ یا کباب پز می گذارد و می سوزد . در موقع بریدن هندوانه , شست دستتان را می برید . اگر می توانید از پس هر کدام از این مشکلات بربیایید , پس می توانید مشکلات مشابه را نیز در کمپ حل کنید.

جعبه کمک های اولیه
در زمینه اصول کمک های اولیه آموزش ببیند یک جعبه کمک های اولیه ی پرو پیمان با خود بیاورید . برای درمان بریدگی و پارگی , نیش زنبور یا واکنش های آلرژیک آماده باشید . اگر برای ورود به عمق طبیعت وحشی که چندین مایل با نزدیک ترین درمانگاه اورژانس فاصله دارد برنامه دارید , گذراندن واحد کمک های اولیه با سازمانی هم چون هلال احمر را در نظر داشته باشید . بسیاری از جعبه های بسته بندی شده وجود دارند که شامل یک کتاب کمک های اولیه با دستورات گام به گام برای کمک به شما در زمان بروز آسیب های جزیی می باشد . اگر ترجیح می دهید که جعبه کمک های اولیه را خودتان جمع آوری کنید . اقلام زیر را در نظر داشته باشید :

– دستکش یک بار مصرف
– چاقوی تیز / چاقوی جراحی
– انبرک
– قیچی
– ید (در جعبه کمک های اولیه به سه شکل مورد استفاده قرار می گیرد : تنتورید , محلول ید دار گوگول و پوویدون آیوداین یا همان بتادین که نوع آخر از همه منسب تر است .)
– باند چسبدار
– گاز
-نوار طبی ضد آب
– تامپون مخصوص تاول
– آنتی بیوتیک موضعی
-قرص ضد اسهال
– مسکن
-قرص و کرم آنتی هیستامین
-اپی پن

دیگر اقلام ایمنی که باید با خود بردارید شامل نقشه , قطب نما , چراغ قوه , چاقوی جیبی , فندک ضد آب , تجهیزات حمایت اضطراری , سوت , لباس غذای پر انرژی و محافظ حشرات می باشد .

جعبه کمک های اولیه راهنمای کاربردی کمپینگ ( ایمنی و کمک های اولیه )

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • کامران فاضلي

    بهترین امدادگر کسي هست که داراي صفات و توانایي هايي مثل داشتن اراده و تمایل و انگیزه براي کمک به افراد و همنوعان و احساس مسئولیت باشه

    ۱۳ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *