جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

دانستنی های سفر به ژاپن

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ تیر ۱۳۹۷

ژاپن کشوری در اقانوس آرام و تماما توسط اقیانوس محصور شده است. این کشور امروزه به یکی ار برترین قدرت های اقتصادی جهان تبدیل شده است. اما با وجود تمام پیشرفت ها مردم این کشور به آداب و رسوم و فرهنگ خود بسیار اهمیت می دهند.
پایتخت این کشور شهر توکیو می باشد. توکیو بارها به دلایل مختلف از جمله آتش سوزی، جنگ و زلزله ویران شده و مجدد ساخته شده است. به همین جهت این شهر بسیار مدرن و جذاب است و به ندرت می توان ساختمانهای قدیمی و تاریخی در آن مشاهده کرد. در مورد سایر تور لحظه آخری و همچنین تور استانبول در سایت سفر باتو بیشتر بخوانید.
آب و هوا
آب و هوای ژاپن چهار فصل می باشد اما بهترین زمان سفر به این کشور فصل های بهار و پاییز می باشند. با شروع تابستان بارندگی ها نیز شروع می رسد و هوا به اوج سطح رطوبت می رسد. زمستان نیز به دلیل بادهای سری که می وزد برف سنگینی اتفاق می افتد.
در ادامه مطلب تعدادی از اماکن دیدنی و گردشگری این کشور را معرفی می کنیم.

کویا سان

ژاپن دانستنی های سفر به ژاپن

کوه کویا مهمترین مرکز مکتب شینگون بودایی بوده است. گردشگران اجازه دارند که وارد این معبد شده و یک شب در این معبد اقامت کنند و از نزدیک محل و نحوه زندگی راهب ها را ببینند.

ساحل ایشیگاکی

ژاپن 1 دانستنی های سفر به ژاپن

یکی از بهترین ساحل های برتر گردشگری ژاپن است و به دلیل اینکه محافظت شده می باشد از محل های محبوب خانواده ها بشمار می آید. این ساحل در ۲۰۰ کلومتری جنوب توکیو قرار گرفته است. اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات هتله و قیمت تورهای مختلف مانند تور گرجستان را در سایت سفر باتو بخواند.

شهرکانازاوا

ژاپن 2 دانستنی های سفر به ژاپن

این شهر در قرن نوزدهم میلادی چهارمین شهر بزرگ ژاپن بود و امروزه یک شهر قدیمی و جذاب می باشد. مناطق داخلی شهر پس از جنگ دست نخورده باقیمانده و خانه های سامورایی ها برای بازدید گردشگران امروزه یکی از برترین جاذبه های گردشگری ژاپن بشمار می آید.

شهر کاماکورا

ژاپن 3 دانستنی های سفر به ژاپن

این شهر ساحلی زمانی محل استقرار دولت و شهر مهمی به شمار می آمده که امروزه به یک تفریحگاه ساحلی تبدیل شده است. شهر کاماکورا به دلیل وجود معابد و زیارتگاه های فراوان آن کیوتوی شرق ژاپن نامیده می شود. مجسمه برزنزی بزرگی از بودا به نام دای بوتسو و معابد ذن باستانی از جاذبه های اصلی این شهر می باشند.

تاکایاما

ژاپن 4 دانستنی های سفر به ژاپن

اگر به دنبال محلی آرام و به دور از قیل و قال شهری هستید به شما این شهر را پیشنهاد می کنیم. در اینجا می توانید زندگی روستایی را تجربه کنید و از دیدن مناظر زیبای طبیعت لذت ببرید. این شهر در حوالی آلپ واقع شده است. بخش قدیمی شهر به نام سانماچی شناخته می شود که دارای ساختمان های کوچک و بوتیک های کوچک می باشد.

کیوتو

ژاپن 5 دانستنی های سفر به ژاپن

کیوتو شهری با سابقه تاریخی طولانی می باشد که برای مدت بیش از ۱۰۰۰ سال پایتخت امپراتوری ژاپن بوده است. این شهر به نام شهر ۱۰۰۰ معبد و به عنوان یکی از دیدنی ترین شهر های ژاپن شناخته می شود. همچنین در این شهر باغ های زیبایی وجود دارد که سالانه در ماه ژئیه برای آنها جشنواره ای به نام گیون ماتسوی برگزار می شود.

نارا

ژاپن 6 دانستنی های سفر به ژاپن

شهر نارا در سال ۷۱۰ تاسیس شد و زمانی اولین پایتخت دائمی ژاپن بوده است. بزرگترین و قدیمی ترین معبد ژاپن در این شهر قرار دارد که باعث جذب بازدید کننده هایی از مناطق دور و نزدیک می باشد. همچنین این شهر به شهر گوزن ها نیز مشهور است. در اینجا مردم و گردشگران به راحتی به گوزن ها نزدیک شده و به آنها غذا می دهند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد