جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

جایگاه پزشکی ایران ظرفیتی برای جذب گردشگر درمانی از اروپاست

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ آذر ۱۳۹۷

محسن کریمی طبسی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: سال گذشته هند در محدوده همسایگی ایران ۴۰۰ میلیون دلار از طریق گردشگری درمانی درآمد داشته است و ایران نیز می‌تواند با توجه به سطح بالای پزشکی و خدمات درمانی در بخشی از اماکن بیمارستانی خود در درآمد بالای این صنعت، سهیم باشد.
وی افزود: گردشگری سلامت از اولویت‌های اصلی ماست و با توجه به امکانات قابل توجه و سطح دانش پزشکی در ایران بر این هستیم که گردشگران لیتوانیایی و سپس کشورهای همسایه آن متقاضی دریافت خدمات درمانی را به ایران بیاوریم.
کریمی طبسی گفت: توریست درمانی قطعا برای ایران ارزآور است و هرقدر در معرفی امکانات ایران خوب عمل کنیم درآمد بیشتری برای کشور جذب خواهد شد.
او یادآور شد: برای معرفی جاذبه‌های ایران به لیتوانی با معاونت گردشگری کشور مکاتبه کردیم و در گام بعدی با آژانس‌ها و هتل‌ها ارتباط خواهیم گرفت.
وی افزود: مطمئنم که گردشگران لیتوانی هم مانند سایر کشورهای اروپایی از دیدن شهرهایی چون شیراز، کرمان و اصفهان هیجان زده خواهند شد.
کنسول افتخاری لیتوانی در تهران یادآور شد: سال ۲۰۱۷ میلادی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر از لیتوانی بازدید کردند و این کشور حدود ۴۰۰ هزارنفر گردشگر خروجی داشته است که مقصد عمده آنها اروپا و دبی بوده است.
کرمی طبسی گفت: هنوز پرواز مستقیمی میان ایران و لیتوانی برقرار نیست اما با سازمان هواپیمایی کشوری در حال مذاکره هستیم تا در صورت امکان پرواز مستقیم برقرار شود.

گردشگر درمانی جایگاه پزشکی ایران ظرفیتی برای جذب گردشگر درمانی از اروپاست

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد