رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۹ مرداد ۱۳۹۹

تور کیش ارزان | اقامتی به یاد ماندنی با تور کیش آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان

لینک این مطلب کپی شد!

تور کیش
جزیره کیش یکی از بهترین نقاط کشور برای گذراندن اقامتی متفاوت و لذت‌بخش است و با امکانات ویژه‌ای که در آن قرار دارد اقامتی فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهد زد. اما نکته‌ای که همواره مورد توجه مسافران بوده است هزینه سفر به جزیره کیش و همینطور محل اقامتی مناسب در جزیره کیش است.
هتل‌های بسیار متنوعی در جزیره کیش وجود دارند که هرکدام به نسبت خدماتی که ارائه می‌دهند و کیفیت این خدمات، مبلغ‌های متفاوتی را از مسافران اخذ می‌نمایند. اما پرسشی که مطرح می‌شود این است که چطور بتوانیم با ارزان‌ترین قیمت ممکن از بالاترین کیفیت خدمات در ک هتل پنج ستاره مجهز برخوردار شویم؟ آژانس خدمات مسافرتی ندا بال آسمان پیشنهادات ویژه‌ای برای پاسخ به این پرسش دارد.

-کیش تور کیش ارزان | اقامتی به یاد ماندنی با تور کیش آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان
هتل‌های پنج ستاره بهترین مکان برای اقامتی روایی و بدون دغدغه در جزیره کیش هستند که با ارائه دادن خدمات بسیار متنوع، شما را در جهت هرچه بهتر گذرندان اقامتتان یاری خواهند کرد. آژانس ندا بال آسمان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان تور کیش با دارا بودن طیف گسترده‌ای از هتل‌ها آماده است تا تور کیش ارزان را با نهایت کیفیت به شما ارائه دهد.
هتل داریوش ؛ با الهام از طرح شکوهمند تخت جمشید با محیطی بسیار بزرگ در نزدیکی ساحل شرقی جزیره کیش توسط بهترین معماران ایرانی ساخته شده است. تور کیش هتل داریوش ارائه شده توسط آژانس ندا بال اقامت در هتلی که تمدن و فرهنگ ملت بزرگ ایرانیان را به رخ جهانیان می کشاند را برایتان به همراه می‌آورد. هتل پنج ستاره بزرگ داریوش تمامی امکانات رفاهی و خدماتی را منطبق بر بالاترین حد از استانداردهای بین‌المللی به مسافران خود ارائه می‌دهد. هنگامی که شما پا به مجموعه هتل داریوش می‌گذارید متوجه عظمت و شکوه بنای این هتل خواهید شد و اما امتیازت ویژه این هتل مدرن تنها به طراحیش ختم نمی‌شود و باید گفت امکانات رفاهی ارائه شده در این هتل در کمتر هتلی در سطح کشور مشاهده می‌شود.

-کیش-هتل-داریوش تور کیش ارزان | اقامتی به یاد ماندنی با تور کیش آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان
از امکانات فوق‌العاده هتل بزرگ داریوش می‌توان به استخر رو باز، سالن بیلیارد، زمین پینت بال مجهز، زمین تنیس، سالن بدنسازی با مدرن‌ترین تجهیزات، آرایشگاه، غواصی در آب‌های خلیج فارس، ماساژ تایلندی با بهره گیری از کادری حرفه‌ای، ماساژ پا با ماهی و آتلیه عکاسی برای ثبت لحظات تکرارنشدنی اشاره کرد.

-کیش-هتل-ویدا تور کیش ارزان | اقامتی به یاد ماندنی با تور کیش آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان
هتل پنج ستاره ویدا نیز از دیگر گزینه‌های اقامت در جزیره زیبای کیش است و با خرید تور کیش هتل ویدا با مناسب‌ترین قیمت از آژانس ندا بال آسمان از امکانات فوق‌العاده این هتل لوکس بهره‌مند خواهید شد. این هتل بی‌نظیر یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره نوساز جزیره کیش محسوب می شود. هتل ویدا در ۱۲ طبقه و دارای ۱۴۴ اتاق و سوئیت های مجلل همراه با مدرن ترین امکانات روز از جمله بهترین سیستم های کنترل دما و تهویه مطبوع، رستوران، کافی شاپ، خدمات لاندری، می باشد. یکی دیگر از مزیت های هتل ویدا کیش موقعیت مکانی آن در قلب جزیره کیش و نزدیک به ساحل دریا و مراکز خرید می باشد.
شماره رزرو تور: ۰۲۱۴۴۳۷۸۲۱۵
آژانس ندا بال آسمان
آدرس: تـهـران؛ خیابان ستـارخان – بین اسدی و خسرو مـجـتمـع مــرواریــد – طبقه‌ی چهار – واحـد ۳۶

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *