جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بورسیه تحصیلی استرالیا

تاریخ بروزرسانی :
۲۰ اسفند ۱۳۹۷

بورسیه تحصیلی استرالیا یکی از آرزو های دانشجو خواهد بود که تحصیلی بدون هزینه و با حقوق داشته باشد و هم آینده شغلی وی تضمین شود. دانشگاه های استرالیا از جمله بهترین دانشگاه ها در سطح جهان هستند به همین دلیل افراد بسیاری از سراسر جهان اقدام به تحصیل در این کشور می نمایند.. هر یک از دانشگاه های استرالیا مختص خود شرایطی خواهند داشت و مقدار فاند نیز متفاوت خواهد بود و عامل تعیین کننده شهر اقامت خواهد بود که فاند در میزان های مختلف خواهد بود و گاهی تمامی و گاهی مقداری از هزینه های شما را پوشش خواهد داد.

بورسیه تحصیلی استرالیا از طریق خیرین و مراکز علمی و دانشگاهها به دانشجویان مستعد و نخبه ای داده می شود که سابقه علمی خوبی داشته اند. فاند نیز به افرادی تعلق خواهد گرفت که یا مدرک زبان عالی داشته باشند و یا چندین مقاله بین المللی به اسم خود ثبت کرده باشند. فاکتور های انتخاب دانشجو میزان کارهای تحقیقی و پژوهشی دانشجو می باشد که این اطلاعات از سابقه درسی وی و میزان مقاله های بین المللی قابل درک خواهد بود.

بورسیه دانشگاهی در استرالیا بیشتر برای مقطع دکتری در نظر گرفته شده است و باید نوع دانشگاه و همچنین اساتیدی که دارای بودجه تحصیلی هستند را شناسایی نمائید تا امکان دریافت فاند داشته باشید. باید در نظر داشته باشید که بورسیه تنها برای کسانی تعلق می گیرد که علم آنها به قدری بالا باشد تا به کار این کشور بیاید.

استرالیا بورسیه تحصیلی استرالیا

تحصیل در استرالیا

طبق آمارهای اعلام شده، تعداد دانشجویانی که متقاضی ادامه تحصیل در استرالیا هستند در هر سال رو به افزایش است استرالیا از جمله کشورهایی است که محبوبیت زیادی در میان افراد علاقه مند به تحصیل در کشورهای خارجی دارد. هر سال افزون بر ۵۰۰ هزار نفر از افراد متقاضی از ۲۰۰ کشور جهان کشور استرالیا را جهت ادامه تحصیل بر می گزینند. به همین دلیل استرالیا به لحاظ پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه های مختلف خود بعد از کشورهای آمریکا و انگلستان در رتبه سوم جهان قرار دارد.

یکی ار راه های مهاجرت به استرالیا سفر به این کشور به قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر این کشور است. استرالیا از نظر ارائه دوره های آموزشی با کیفیت در سطوح مختلف آموزشی در وضعیت مطلوبی به سر می برد. افراد متقاضی تحصیل در دانشگاه های استرالیا می توانند در رشته های تحصیلی متنوع در مقاطع مختلف تحصیلی پذیرش شده و به ادامه تحصیل در محیط آموزشی پیشرفته این کشور مشغول شوند.

تحصیل در استرالیا بورسیه تحصیلی استرالیا

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی:

تحصیل در دانشگاه های استرالیا در مقطع کارشناسی به طور معمول ۳ سال طول می کشد و دانشجویان به منظور اخذ مدرک در این مقطع باید ۱۴۴ واحد درسی را بگذرانند. همچنین این امکان برای دانشجویان ممتاز وجود دارد که در این مقطع یک سال بیشتر درس بخوانند تا موفق به دریافت مدرک کارشناسیHonors شوند.

فرد متقاضی در صورت اخذ این مدرک قادر خواهد بود دوره مقطع کارشناسی ارشد را طی یک سال به اتمام رساند. به منظور اخذ مدرک کارشناسی Honors دانشجو باید علاوه بر این که ۲۴ واحد درسی را می گذراند پایان نامه ای را مرتبط با رشته تحصیلی خود ارائه کند.

تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در استرالیا

پزشکی و دندان پزشکی از رشته های پرطرفدار برای متقاضیان مهاجرت به استرالیاست. کشور استرالیا از لحاظ علمی و دانش در سطح بسیار پیشرفته و بالایی قرار گرفته است و شما میم توانید اسم برخی از دانشگاه های استرالیا را در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان مشاهده کنید. این امر سبب شده است که دانشجویان بسیار زیادی برای ادامه تحصیل دانشگاه های کشور استرالیا را مورد هدف خود قرار دهند.

تحصیل در استرالیا بسیار راحت و آسان می باشد و برای این کار کافی است هدفی را برای خود تعیین کنید و با پشتکار به دنبال هدف خود بروید. رشته های که بیشتر دانشجویان در آن به تحصیل می پردازند عبارت است از: رشته های علوم پایه، فنی و مهندسی و پزشکی
مطالعه بیشتر در مورد » شرایط تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در استرالیا

تحصیل بورسیه تحصیلی استرالیا

شرایط کار ضمن تحصیل در استرالیا

بسیاری از دانشجویانی که در کشور استرالیا به تحصیل می پردازند برای جبران هزینه های زندگی و تحصیلی خود به دنبال شاغل شدن در کارهای پاره وقت هستد که هم بتوانند کم خرجی برای خود به دست بیاورند و هم بتوانند به درس های خود برسند. کار ضمن تحصیل در استرالیا این فرصت را برای دانشجویان به وجود می آورد که تجربه های زیادی را در هنگام کار کردن به دست بیاورند و این تجربه ها بی شک در شغل آینده ی آنان تاثیر گذار خواهد بود.

داشنجویان تا قبل از اینکه کلاس های درسی شان شروع نشده است نمی توانند در هیچ شغلی مشغول شوند ولی بلافاصله بعد از شروع کلاس های درسی می توانند درخواست کار دانشجویی در خود دانشگاه ها و یا بیرون از دانشگاه داشته باشند که میزان این ساعت با توجه به نوع رشته ای که در حال تحصیل در آن هستید متفاوت خواهد بود.
برای مثال برای رشته هایی مانند پزشکی که حجم درس های بسیار زیاد و سخت تر می باشد، تعداد ساعات کار نیز بایستی کم باشد تا دانشجویان بتوانند به راحتی به دروس خود برسند چرا که هدف اصلی تحصیل می باشد.
این لینک به صورت نوفالو باشد
اگر به دنبال مهاجرت تحصیلی به استرالیا هستید میتوانید فرم ارزیابی مهاجرت تحصیلی به استرالیا را پر کرده و شانس خود را برای دریافت این ویزا بسنجید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *