جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین رستوران های قم

تاریخ بروزرسانی :
۲۶ فروردین ۱۴۰۰

قم یکی از شهرهای زیارتی ایران است که سالانه مسافران زیادی از کشورهای همسایه و شهرهای ایران به قم برای زیارت حضرت معصومه و رفتن به مسجد جمکران می آیند .خیلی‌ها برای زیارت به این شهر سفر می‌کنند و خیلی‌ها هم در مسیر سفرشان ترجیح می‌دهند چند ساعتی را در این شهر بگذرانند و هم زیارت و هم استراحت بکنند. اگر شما هم گذرتان به قم افتاد و خواستید یک وعده غذای خوشمزه را در این شهر تجربه کنید، با ما همراه باشید و با بهترین رستوران های قم آشنا شوید:

رستوران بزرگ خادم

یکی از رستوران های خوب و با کیفیت شهر قم “رستوران خادم” با تنوع بالا در منو و دکوراسیون شیک هست. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی در منو دیده میشه ولی چلو گردن اینجا خیلی معروفه و از غذاهای پرطرفدار این رستوران می باشد.

آدرس :قم بلوار شهید صدوقی (زنبیل آباد)، نرسیده به فلکه صدوق ، بین کوچه ۲۰-۲۲

%name بهترین رستوران های قم

رستوران ارگ سالاریه قم

اگر دست‌جمعی به رستوران بروید و سلیقه غذایی گروهتان با هم همخوانی نداشته باشد، رستوران ارگ سالاریه بهترین انتخاب برایتان خواهد بود، چون منوی متنوع این رستوران همه سلیقه‌ها را در نظر گرفته است. در منوی رستوران ارگ سالاریه هم می‌توانید فست‌فودهایی مثل پیتزا و ساندویچ را پیدا کنید و هم غذاهای سنتی‌‌ایرانی مثل کباب و دیزی. همچنین فضای باز رستوران و اتاقک‌های مجزا با تخت‌های سنتی و نان تازه‌ای در که رستوران پخته می‌شود این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های قم تبدیل کرده است. چلوکباب برگ و جوجه‌ کباب‌های رستوران سالاریه از غذاهای محبوب این رستوران هستند.

آدرس: قم، بلوار امین، جنب سه‌راهی سالاریه

ارگ سالاریه بهترین رستوران های قم

 

خانه ماکارونی قم

یک رستوران کاملا ایتالیایی با دیزاین زیبا و غذا های ایتالیایی بسیار خوشمزه، که با مشتری رفتار بسیار خوبی دارند و خیلی حرفه ای سرویس دهی می کنند.

آدرس :قم ابتدای خیابان دور شهر، روبروی پاساژ طوبی

خانه ماکارونی قم 1 بهترین رستوران های قم

 

رستوران مرتضوی قم

کسانی که به دنبال رستورانی با قیمت مناسب و غذاهای خوشمزه می‌گردند و می‌توانند شلوغی رستوران را تحمل کنند، رستوران مرتضوی قم انتخاب خیلی خوبی برایشان خواهد بود. این رستوران در ابتدا با اسم کبابی ملت کارش را شروع کرد و به خاطر کیفیت خوب و خوش‌برخورد بودن پرسنلش معروف شد. کسانی که از شهرهای بزرگی مثل تهران به این رستوران می‌روند از قیمت‌ها و کیفیت غذا تعجب می‌کنند و معمولا در سفر بعدی‌شان باز هم این رستوران را انتخاب می‌کنند. کباب‌برگ‌های خوشمزه و باقالی‌پلو با ماهیچه‌های رستوران مرتضوی غذاهای محبوب این رستوران هستند.

آدرس: قم، شهرک قدس، نبش کوچه ۲ ، رستوران مرتضوی

 

رستوران مرتضوی قم بهترین رستوران های قم

رستوران البرز قم

برای صرف غذا در شهر قم “رستوران البرز” پیشنهاد خوبی می‌تواند باشد. در منو اینجا انواع غذاهای ایرانی دیده میشود و چلو کباب و ماهی این رستوران هم تعریفیه. در روزهای تعطیل هم چلو ماهیچه به منو غذاها اضافه میشود که می‌توانید نوش جان کنید.

آدرس : قم بلوار امین ، نبش کوچه۲۷

البرز بهترین رستوران های قم

رستوران مدائن قم

در سال ۱۳۷۰ رستوران مدائن توسط آقای جواد مبصری و با تجربه ۲۵ ساله ایشان در زمینه رستوران داری در استان قم راه اندازی شد.با توجه به کیفیت بالا و سلامت غذایی مورد ارائه به مشتریان، این رستوران در سال ۱۳۸۲ اولین بوفه آزاد را در قم افتتاح نمود.
در سال ۱۳۹۴ و همراه با شروع تغییرات و بروز رسانی ، سعی کرده است در فضای جدید وبا تنوع بیشتر در منوی غذایی این رستوران، همه روزه در دو نوبت ظهر و شب آماده پذیرای مشتریان خود باشد.رستوران مدائن با تجهیز اتاق VIP با گنجایش ۲۰ نفر، آماده برگزاری جلسات اداری، جشن تولد، میهمانی های خانوادگی و … میباشد.این اتاق همراه با سرویس متفاوت، آماده پذیرایی میهمانی های شما میباشد.

آدرس :بلوار محمد امین(ص)- بین کوچه ۱۵ و۱۷

رستوران مداین بهترین رستوران های قم

مرغ بریان طاهری قم

مرغ بریان طاهری که تاریخ تاسیسش به سال ۵۹ برمی گردد، قدیمی ترین مرغ بریان قم هست، و مرغ هاش فراوری شده با سرکه , ادویه مخصوص ,زعفران و آبلیموی طبیعیه می باشد پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید.

آدرس :قم خیابان چهار مردان , نبش عمار یاسر

بریان طاهری 800x533 بهترین رستوران های قم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد