رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۱ فروردین ۱۳۹۸

بهترین رستورانهای کاشان

لینک این مطلب کپی شد!

بهترین رستوران های کاشان کجاست؟
کاشان از شهرهای قدیمی و تاریخی نه تنها در ایران بلکه در جهان می باشد جایی که تمدن انسانها در آنجا شکل گرفته است با اسم کاشان به یاد عطرو بوی گلاب و خانه های تاریخی این شهر در خاطرات زنده می شود . بیشتر رستورانهای کاشان نیز در این خانه های تاریخی به صورت سفره خانه های سنتی بر پا شده است . مادر این مطلب سعی داشتیم بهترین رستورانهای کاشان را به شما معرفی کنیم .

رستوران خانه تاریخی عباسی‌ها؛ از زیباترین رستوران های سنتی کاشان

از زیباترین خانه‌های کاشان، خانه عباسیان است. خانه عباسی که اوج هنر معماری و گچ بری را میتوان در آن دید، بنایی است مربوط به دوره قاجار. معماری خانه عباسی ها آنقدر شگفت‌انگیز است که نامزد دریافت جایزه زیباترین بنای مسکونی ایرانی – اسلامی شده. خانه عباسی‌ها، دارای ۵ حیاط باصفاست و رستوران عباسی ها هم در یکی از این حیاط‌ها واقع شده. می‌توانید روی یکی از تخت‌های این حیاط بنشینید و همانطور که غذایی باب طبع در دهان می‌گذارید با نگاه کردن به گوشه و کنار خانه، سفری در دل تاریخ هم داشته باشید.
در رستوران خانه عباسی‌ها لیست عریض و طویلی از غذاها آماده می‌شود که غذاهای محلی کاشان نیز از آن جمله است. اما غذاهایی که امتحانشان را همه جوره در رستوران عباسی‌ها پس داده‌اند، اینها هستند: گوشت و لوبیا که مهمترین غذای محلی کاشان است و بسیار شبیه آبگوشت است. شفته سماق که غذایی است نانی. شفته سماق عبارتند از خوراک گوشتی که با سماق طعم‌دار شده و با برنج هم میتوان آن را سفارش داد. مسما بادمجان با گوشت شتر و دیزی مخصوص. جوجه کباب‌های اینجا هم خوشمزه است. قیمت‌ها در سفره خانه سنتی عباسی‌ها نه بالاست و نه پایین.
ساعت کار: ۱۱ صبح تا ۱۱ شب
آدرس: کاشان خیابان علوی، خانه تاریخی عباسیان

-عباسی بهترین رستورانهای کاشان

رستوران تالار آینه سرای عامری‌ها؛ رستورانی مجلل در کاشان

کاشان را جز گلاب و خانه‌های تاریخی‌اش به سرای عامری‌ها که امروزه کاربری هتل را نیز پیدا کرده می‌شناسند. هتل سرای عامری‌ها، از یادگارهای به جا مانده از عصر زندیه، مانند خانه تاریخی عباسی‌ها معماری حیرت‌انگیزی دارد و حتی چند دقیقه بودن در آن و غذا خوردن در تالار آیینه این رستوران که یکی از نمودهای زندگی اعیانی گذشته است، حال آدم را از این رو به آن رو می‌کند.
تالار آیینه سرای عامری ها یکی از رستوران های سنتی کاشان است که هرچند خودش مجلل است، ولی در فضایی سنتی و تالاری پر از آیینه کاری قرار گرفته. طبیعتا غذا خوردن در همچین جایی که نمونه‌اش در ایران چندان زیاد نیست و مختص همان حال و هواست، شگفت‌زده‌تان خواهد کرد. یک خوبی دیگر غذا خوردن در این تالار تماشای جاهای دیدنی خانه، مثل سرداب، قالیباف خانه و گالری‌هایش است. اما ایراداتی نیز به رستوران تالار آیینه وارد است، مثل انتخاب های محدود و سرویس دهی کُند.
روزهای تعطیل و عید، غذاها در اینجا به صورت بوفه سرو می‌شوند که شامل جوجه، قرمه‌سبزی، زرشک پلو وشیرین پلو و انتخاب های دیگر است، اما در مواقع دیگر باید از بین همان غذاهای محدود منو یکی را انتخاب کرد. حتما سوالتان این است که در این رستوران چی باید سفارش داد؟ بهترین غذاهای اینجا، همان غذاهای محلی کاشان است. خورشت لوبیا سفید و گوشت، کوفته سماغ و شفته بادمجان از بهترین‌ها میتواند باشد. از فسنجان و کشک بادمجان و ته چین بادمجان اینجا هم زیاد تعریف میکنند. قیمت‌ها در رستوران تالار آیینه هرچند تقریبا بالاست، ولی در نهایت آدم از غذا خوردن در اینجا سیر می‌شود، ولی از تماشای آنهمه زیبایی نه.
ساعت کار: ۱۲:۳۰ تا ۱۵ ناهار
۱۹:۳۰ تا ۲۲ شام
قبل از رفتن به این رستوران حتما باید زنگ زده و میز رزرو کنید. تلفن: ۰۳۱۸۷۱۳۹۴۳۶۴۵
آدرس: کاشان، خیابان علوی، هتل سرای عامری ها

-تالار-آینه-سرای-عامری‌ها بهترین رستورانهای کاشان

رستوران خانه منوچهری‌ها؛ غذاخوردن در شاه‌نشین خانه‌ای تاریخی

هتل-خانه منوچهری ها با قدمت ۴۰۰ ساله‌اش یکی از گنجینه‌های کاشان به حساب می‌آید، کاشانی که مهد خانه‌های تاریخی است. منوچهری‌ها با بازسازی های صورت گرفته، چندین سال است که کاربری هتل را پیدا کرده و یکی از قسمت‌های هیجان‌انگیزش رستوران آن است. البته چه مهمان این هتل باشید و چه نه میتوانید در رستوران آن غذا بخورید، رستورانی که در اتاق شاه‌نشین واقع شده و غذا خوردن در آن حتما می‌چسبد. اتاقی که مشرف به حوض آب و باغچه گلکاری شده حیاط است و از زیبایی اش هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. این اتاق که با پنجره‌های ارسی مزین به شیشه‌های رنگی که برای صرف صبحانه و ناهار آماده شده، بهترین انتخاب برای صرف غذاست.
و اما درباره غذا. بهترین زرشک پلو و قیمه را در کاشان میتوان در این رستوران خورد و از خیر کباب هایش هم نگذشت. برای غذا خوردن در این رستوران باید به قول معروف کمی سر کیسه را شل کرد. بعد از صرف غذا هم رفتن به فیلمخانه و سرداب این هتل خالی از لطف نیست.
آدرس:کاشان، میدان کمال الملک، خیابان محتشم کاشانی

-منوچهری بهترین رستورانهای کاشان

رستوران حاتم

رستوران حاتم، که زمانی به ستاره طلایی معروف بود با مدریت جدید رستورانی بزرگ با فضایی تمیز و معمولی است که در منوی خود انواع کباب‌ها و خورشت‌ها را جای داده است.
تلفن: ۷۱۱ ۵۵۵۵- ۴۵۷ ۵۵۷۰
آدرس: کاشان، میدان معلم، کنار پاساژ کرمانی.

 بهترین رستورانهای کاشان

سفره‌خانه سنتی مظفری

رستوران و سفره‌خانه مظفری واقع در بافت قدیمی شهر یکی از سفره‌خانه‌های بسیار زیبا با معماری حیرت‌انگیزی است که شامل چای‌خانه، و امکاناتی چون سیستم گرمایش و سرمایش خاص خود است. منوی این رستوران شامل غذاهای محلی، سنتی، و ایرانی است.
ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب.
تلفن: ۵۳۰۰ ۵۵۲۳ ۰۳۱
 بهترین رستورانهای کاشان

رستوران انار

رستوران انار با فضایی تمیز و شیک یکی از رستوران های تازه تاسیس کاشان است که طرفداران بسیاری دارد. غذاهای خوشمزه و با کیفیت دلیل اصلی جذب مشتری است. منوی رستوران انار شامل انواع غذاهای ایرانی و سنتی و همچنین پیتزا است. نامی که در منو ممکن است توجه شما را جلب کند کباب فرش کاشان است، از دستش ندهید.
ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب.
تلفن: ۸۸۶۸ ۵۵۴۴ ۰۳۱

 بهترین رستورانهای کاشان
رستوران خانه نقلی

رستوران خانه نقلی دارای فضایی صد در صد سنتی و قدیمی است و شما را کاملا به روزگاران دور می برد. علاوه بر ظاهر منوی رستوران نیز شامل انواع غذاهای محلی کاشان و دیگر غذاهای سنتی از جمله کال جوش، خورشت کدوی ترش، کشک بادمجان، قیمه ریزه بادمجان، اشکنه، آش جو، آش رشته و غیره است. نکتته جالب توجه مشارکت مشتریان در چیدن سفره است.
امکانات: چای و دمنوش آتشی، پخت نان هیزمی، دوچرخه‌سواری در بافت تاریخی، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، کتابخانه، مشارکت در پخت غذا و چیدن سفره.
تلفن: ۳۳۲۴ ۵۵۲۳ ۰۳۱

 بهترین رستورانهای کاشان

 

رستوران رز

رستوران رز در نزدیکی تپه‌های تاریخی سیلک قرار گرفته است و موقعیت مناسبی برای گردشگرانی است که به هنگام ظهر از این مکان تاریخی دیدن می‌کنند. این رستوران شامل کافی شاپ، آلاچیق شیشه‌ای، تالار و فضای سبز است. منوی رستوران مجموعه‌ای از انواع غذاهای ایرانی است.
ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب.
تلفن: ۵۱۰۰ ۵۵۳۴ ۰۳۱

 بهترین رستورانهای کاشان

رستوران خاتون

رستوران خاتون رستورانی تقریبا قدیمی دارای فضای دلپذیر، کارکنانی خوش‌برخورد و غذاهای خوشمزه است. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، کبابی و دریایی است.
ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب. این ساعات در ایام تعطیل متغیر هستند.
تلفن: ۳۲۳۸ ۳۶۱ ۰۹۱۳
 بهترین رستورانهای کاشان

فست فود خانه برگر

اگر در کاشان هوس فست فود کردید می‌توانید در صورت نزدیک بودن به فست فود خانه برگر سر بزنید. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای فست فودی از جمله برگر و پیتزا است.

-برگر بهترین رستورانهای کاشان

کافه رستوران جزیره

این‌جا یکی از بهترین کافه رستوران‌های کاشان است که دارای فضایی دلنشین، کارکنانی مودب و غذاهایی خوشمزه است. منوی رستوران جزیره شامل انواع غذاهای ایرانی، فست فود، و در قسمت کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم است.
ساعت کار: هر روز از ۸ صبح تا ۱۲ شب.
تلفن: ۷۱۷۴ ۵۵۴۴ ۰۳۱
 بهترین رستورانهای کاشان

رستوران احسان
رستوران احسان دارای فضایی بزرگ و شکیل، سابقه‌ای چندین ساله، کارکنانی مودب و غذاهایی باکیفیت است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، خانگی، کباب و غیره است. از جمله امکانات این رستوران پارکینگ اختصاصی است.
ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۴: ۴۵ بعذ از ظهر.
تلفن: ۹۷۹۹ ۵۵۴۴ ۰۳۱
 بهترین رستورانهای کاشان

سفره خانه یاقوت کاشان
یکی دیگر از رستوران‌های سنتی کاشان سفره‌خانه یاقوت با معماری سنتی و فضایی بسیار زیبا و دلنشین است. منوی این سفره‌خانه شامل انواع غذاهای ایرانی و سنتی از جمله کتلت، جوجه کباب، چلو مرغ، دیزی، کشک بادمجان، شفته سماق، کوفته و بسیاری غذاهای دیگر است.
تلفن: ۰۶۸۲ ۳۶۱ ۰۹۱۳
 بهترین رستورانهای کاشان

از دیگر رستوران‌های کاشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران سیاح
آدرس: خیابان اباذر، نرسیده به دروازه دولت

رستوران جوان
آدرس: میدان ولی عصر، ابتدای بلوار شهید مطهری

رستوران آ اس پ
آدرس: میدان جهاد، ابتدای بلوار دانش

رستوران غزال
آدرس: میدان خرمشهر، ابتدای خیابان شمس آبادی

چلوکبابی چشم بین
آدرس: بلوار شهید مطهری

چلوکبابی سادات
آدرس: خیابان آیت الله سعیدی، جنب منبع آب

چلوکبابی مقصودی
آدرس: خیابان راه آهن

غذاخوری داریوش
آدرس: خیابان ۲۲ بهمن

غذاخوری طوبی
آدرس: خیابان شهید رجایی

غذاخوری گل نرگس
آدرس: فاز۲ ناجی آباد

غذاخوری اقاقیا
آدرس: خیابان ۲۲ بهمن

           
 

نظر کاربران :

  • شهرام صابری

    سلام
    اطلاعات رستوران های کاشان به روز نیست خیلی از رستورانها اصلا وجود ندارد وخیلی رستوران های تازه تاسیس شده است. بعضی از رستوران ها شغل خود را تغییر داده اند و حدود ۵۰ درصد مشخصات شما اشتباه است.
    سپاسگزارم

    ۲۷ خرداد, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • جعفری

    سلام
    در مورد رستوران ها در کاشان کمی از اطلاعات به روز رسانی نشده است بعضی از رستورانها حدود ۵ سال است که به کسب دیگر تبدیل شده است و بعضی از رستوران های زیبای جدید در کاشان آمده که حیف است در سایت شما نباشد.
    برای مثال رستوران بوف تبدیل به فروشگاه هفت شده است رستوران شاندیز تبدیل به فروشگاه کابینت شده است رستوران جزایری تبدیل به فروشگاه کوروش شده است و ….. که اگر بررسی بفرمائید به عرایض بنده خواهید رسید.
    در عوض رستوران های جدیدی مانند پاداش ، رویال و …. آمده که اصلا در لیست شما نیست.
    بنده بعنوان یک کاشانی که اصلا ارتباطی با رستوران داری ندارم و شغلم نمایندگی بیمه آسیا میباشد حاضرم هر نوع همکاری با شما داشته باشم بدون هیچگونه چشمداشت و توقعی که بتوانید سایت خود را به روز بفرمائید.
    اگر در سایتهایی چون کاشان یاب نظری بیندازید اسم رستوران های کاشان به روز تر میباشد.
    هر طور صلاح میدانید .
    با تشکر

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • اسلوب

      با سلام و تشکر از شما متن اصلاح شد از همکاری شما سپاسگزارم

      ۳۱ فروردین, ۱۳۹۸
  • مهرنوش زاده رفیع

    یکی از زیبایی های شهر کاشان و شهرهای مثل اون داشتن عمارت های بزرگ و باشکوه قدیمی است که به همت میراث فرهنگی به مکان های گردشگری تبدیل شدن. یکی از اونها هم عمارت تاریخی عباسی‌ها است که در حیاط پنجم دارای یک رستوران به سبک سفره خانه های سنتی تزیین شده و تلالو نور در شیشه های رنگی منزه زیبایی داره. غذای پیشنهادی بنده دیزی اینجاست. لذت ببرید

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *