رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ مرداد ۱۳۹۸

بهترین رستوران های تبریز

اشتراک گذاری

بهترین رستوران های تیریز این شهر بزرگ و دیدنی نیاز به تعریف و تمجید ندارد . انواع رستورانهای ایرانی آذری و فست فودهای متنوع را می توان در تبریز نام برد . ما در این مطلب می خواهیم تعدادی از بهترین رستورانهای تبریز را به شما معرفی کنیم . اگر سفری به این شهر زیبا و تاریخی داشتید پیشنهاد می کنیم حتما سری به این رستورانها بزنید و با غذاهای تبریز آشنا شوید .

رستوران قرآنی

رستوران قرآنی با بیش از ۱۰۰ سال قدمت، یکی از قدیمی‌ترین چلوکبابی‌های تبریز است که هنوز هم با همان کیفیت خوب قدیمی، به کارش ادامه می‌دهد. اگر برای گشت و گذار و خرید به مرکز شهر و بازار قدیمی رفتید، می‌توانید برای صرف ناهار به این رستوران بروید. رستوران قرآنی در خیابان جمهوری و طبقه دوم پاساژ کیان قرار دارد و تست کردن طعم ناب کباب‌هایش بسیار توصیه می‌شود.

بهترین رستورانهای تبریز  بهترین رستوران های تبریز

بهترین رستورانهای تبریز  بهترین رستوران های تبریز

رستوران ماهی خوب تبریز
اگر در تبریز مایل به خوردن غذای دریایی بودید ونسبت به طعم ومزه آن خیلی حساس هستید پیشنهاد میکنیم به رستوران ماهی خوب بروید واز میل کردن غذاهای دلخواهتان لذت ببرید.

آدرس: ایران – آذربایجان شرقی – تبریز خیابان ولیعصر، خیابان پروین اعتصامی، اول شهریار، پایین تر از قنادی
شماره تماس: ۰۹۱۴ ۷۸ ۹۲۰ ۲۷

بهترین رستورانهای تبریز  بهترین رستوران های تبریز

رستوران گازماخ

گازماخ از مجموعه رستوران های تبریز یک رستوران کوچک با غذاهای خانگی خوشمزه است که به دلیل ته دیگ های فوق العاده اش محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در واقع گازماخ به معنی ته دیگ می باشد. در این رستوران غذاهای خانگی مانند ماهیچه، خورشت هویج، خورشت قیمه و خورشت بادمجان به همراه ته دیگ برشته در بشقاب های چینی کشیده شده و با تزییناتی زیبا برای مهمانان سرو می گردد. در کنار این غذاهای دوغ و روغن حیوانی نیز قرار می گیرد.اگر از دوستداران کباب تابه ای هستید، پیشنهاد می کنیم حتما کباب تابه ای های گازماخ از معروف ترین رستوران های تبریز را امتحان کنید. کباب تابه ای این رستوران از محبوب ترین کباب تابه ای های تبریز بوده و جزو ۳ کباب تابه ای برتر این شهر به حساب می آید.برای غذاخوردن در این رستوران دنج و تمیز باید به آدرس ولیعصر، توانیرشمالی، نرسیده به پل توانیر، نبش کوچه مجاهدی مراجعه نمایید. البته توجه داشته باشید که قیمت غذاهای این رستوران از معروف ترین رستوران های تبریز کمی بالاست و هر پرس غذا حدود ۳۰ هزار تومان برایتان هزینه دارد.

بهترین رستورانهای تبریز  بهترین رستوران های تبریز

رستوران حاج مجید

حاج مجید یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران های تبریز است که در سال ۱۳۵۲ کار خود را در این شهر آغاز کرد. این رستوران بهترین چلومرغ ها را برای مشتریان طبخ می کند، تا جایی که می توان آن را بهترین چلومرغ تبریز معرفی کرد. در واقع تنها غذایی که در رستوران حاج مجید می توانید سفارش دهید، همین چلومرغ است و هیچ انتخاب دیگری برای شما وجود ندارد.پس از این که وارد رستوران شدید، ابتدا یک ظرف سوپ برای شما سرو می شود. پس از آن می توانید بسته به علاقه ی خود ران مرغ یا سینه ی مرغ را سفارش دهید و در کنار آن نوشیدنی مورد نظر خود را میل نمایید. قیمت هر پرس چلو مرغ حاج مجید ۱۰ هزار تومان بوده و به گفته ی مشتریان کیفیت غذاهای آن در این سال ها هیچ تغییری نکرده و همچنان خوشمزه می باشد.رستوران حاج مجید که به حاج مجید تویوخچی یا مرغ فروش معروف است، در خیابان تربیت، پاساژ تربیت، طبقه ی دوم قرار دارد. شما می توانید از خیابان پشت موزه شهرداری یا همان ساختمان ساعت به این رستوران برسید. این رستوران در بازار قرار دارد، از این رو دارای یک لژ خانوادگی نیز می باشد.

بهترین رستورانهای تبریز بهترین رستوران های تبریز


رستوران حاج علی

این رستوران را بیشتر با نام کباب های خوشمزه اش می شناسند . کبابی حاج علی در بازار تبریز واقع شده و بیش از ۱۰۰ سال سابقه دارد. اگر علاقه مند هستید در یک محیط با حال و هوای رستوران های قدیم غذا بخورید، حاج علی انتخاب خوبی است. دیوارهای این رستوران پوشیده از عکس های قدیمی است و طعم کباب های آن نیز مانند گذشته خوشمزه و خوش عطر می باشد.کباب کوبیده و برگ در این جا طرفداران بیشتری دارد. قیمت ها نیز مناسب است. شما می توانید با ۱۵ هزار تومان یک پرس چلوکباب میل کنید. کباب برگ ۱۲ هزار تومانی و کوبیده ی ۹ هزار تومانی نیز از جمله انتخاب های دیگری است که می توانید داشته باشید. سوپ و نوشیدنی نیز در کنار غذا برای شما سرو می شود و هزینه ای نیز بابت آن ها از شما گرفته نمی شود.یکی از حکایت های جالبی که در مورد این رستوران وجود دارد، غذا خوردن مرحوم تختی در آن است. گفته می شود مرحوم تختی زمانی که به همراه تیم ملی کشتی به روسیه سفر می کردند، در این رستوران غذا خورده و گفته اند: “یعنی می شود باز هم لذت غذاخوردن را در این کبابی بچشیم؟”اگر قصد دارید ناهار خود را در این رستوران میل کنید، بهتر است زودتر به آن جا بروید. رستوران حاج علی طرفداران زیادی دارد و معمولا صندلی های آن تا ساعت ۱۲ پر می شود. رستوران نیز فقط تا ساعت ۱۴:۳۰ باز است.

بهترین رستوارنهای تبریز  بهترین رستوران های تبریز

کبابی باختر

کبابی باختر یکی از معروف ترین کبابی های شهر تبریز است که بهترین و خوشمزه ترین کباب ها را برای مشتریان خود سرو می کند. محیط رستوران مانند کبابی های قدیمی ساده و معمولی است. اما با این حال همیشه شلوغ و پر از مشتری است و این به دلیل کباب های خوب و نرمی است که به دست مردم می دهد.در این جا شما دو انتخاب دارید، کباب کوبیده و برگ. هرکدام از این ها را که انتخاب نمایید در مقابل چشمان شما برایتان آماده می گردد و می توانید تمامی مراحل پخت کبابتان را مشاهده نمایید.اگر می خواهید کباب های باختر را امتحان کنید باید به آدرس دروازه تهران، بلوار ۲۰ بهمن، خیابان باختر مراجعه نمایید. هزینه ی یک پرس غذا در این جا برای شما حدود ۲۸ هزار تومان تمام می شود و به همراه غذا سوپ نیز برایتان سرو می گردد.

کبابی باختر  بهترین رستوران های تبریز

خانه کباب مظفریه

در کبابی مظفریه می توانید انواع کباب های خوشمزه مانند کباب ترش، کباب جوجه، شیشلیک بره، اوزون کباب و … را نوش جان نمایید. اما معروف بودن این رستوران به خاطر کباب های بلند و نیم متری اش می باشد. کباب های مظفریه به همراه نان سنگک داغ برای شما سرو می شود و یک پرس کباب مخصوص این رستوران حدود ۴۰ هزار تومان برای شما هزینه دارد.

 

دیزی و تاوا کبابی محمدی

یک رستوران دنج و کوچک در تبریز است که کباب تابه ای های فوق العاده ای دارد. اگر از دوستداران این غذا هستید، کباب تابه ای های رستوران محمدی را از دست ندهید. به شما قول می دهیم دیگر بهتر از آن را در جایی پیدا نخواهید کرد.

بهترین رستورانهای تبریز  بهترین رستوران های تبریز

فضای دلنشین

این رستوران کوچک از مجموعه بهترین رستوران های تبریز دارای یک حیاط زیبا و دلنشین با درختانی سرسبز می باشد که می توانید آن جا را برای نشستن انتخاب نمایید. البته این امکان فقط در تابستان برای شما مهیا می گردد. خوردن دیزی های خوشمزه و کباب تابه ای های بی نظیر این رستوران از رستوران های تبریز که در ظرف های روحی برای مشتریان سرو می گردد، می تواند یکی از خاطره انگیزترین لحظات سفر شما به تبریز باشد. در کنار این غذاهای خوشمزه مخلفاتی چون نان سنگک داغ، گوجه سرخ شده، پیاز، جعفری و ترشی نیز وجود دارد که مزه ی غذا را برای شما بیشتر می کند.شما در این رستوران تنها دو انتخاب دارید . پس اگر اهل خوردن دیزی یا کباب تابه ای هستید، به خیابان تربیت، بعد از پاساژ پردیس، دیزی و تاوا کبابی محمدی مراجعه نمایید.

فود کورت لاله پارک

اگر علاقه مند به غذاهای فست فودی هستید، پیشنهاد می کنیم سری به فود کورت لاله پارک تبریز بزنید. این جا یک مجتمع تفریحی ۷ طبقه است که علاوه بر خوردن غذا در آن می توانید از امکانات دیگری چون مرکز خرید، سینمای پنج بعدی، شهربازی و … نیز برخوردار باشید.در طبقه ی آخر این مجتمع رستوران ها و کافه های مختلفی وجود دارد که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و غذای مورد علاقه ی خود را در مجموعه بهترین رستوران های تبریز نوش جان نمایید. علاوه بر این ها تراس بزرگی در لاله پارک تعبیه شده که این امکان را به مشتریان می دهد تا در حین میل کردن غذا تبریز را از زاویه ای دیگر تماشا نمایند.

بهترین رستورانهای تبریز  بهترین رستوران های تبریز
مجتمع لاله پارک

رستوران مکزیکی چیپوتله: چیپوتله یکی از بهترین رستوران های لاله پارک از مجموعه معروف ترین رستوران های تبریز می باشد که غذاهای خوشمزه و سالمی را برای مشتریان خود سرو می کند. در این رستوران به هیچ وجه از روغن سرخ کردنی، سوسیس و کالباس استفاده نمی شود. پس اگر این مواد را از رژیم غذایی خود حذف کرده اید، چیپوتله می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. در این رستوران می توانید تندی غذا را بر اساس ذائقه تان انتخاب نمایید.
رستوران بالیقچی: اگر اهل غذاهای دریایی در مجموعه معروف ترین رستوران های تبریز هستید، رستوران بالیقچی از مجموعه معروف ترین رستوران های تبریز را انتخاب کنید. در این جا می توانید استیک ماهی خوشمزه ای را نوش جان نمایید.
غذای سنتی پاتیل: پاتیل از معروف ترین رستوران های تبریز همان طور که از نامش پیداست برای مشتریان خود غذاهای سنتی و خانگی را سرو می کند.
پیتزا توسکا: یکی از بهترین رستوران های تبریز و شاید معروف ترین رستوران های تبریز فست فودهای لاله پارک است که در آن می توانید انواع غذاهای مختلف مانند همبرگر، پیتزا یا مرغ سوخاری را سفارش دهید.فودکورت لاله پارک در بزرگراه پاسداران، بعد از میدان فهمیده واقع شده و یک مکان مناسب برای تفریح و غذاخوردن می باشد. تنوع غذایی در این فودکورت بالا بوده و قیمت ها نیز مناسب هستند.امیدواریم این مطلب در یک انتخاب خوب به شما کمک کرده و خوردن یک غذای خوب در رستوران های تبریز سفرتان را جذاب تر و خاطره انگیز تر سازد.

رستوران سنتی و باغ آنا
اگر از تبریز به ست سردرود بروید، رستوران‌های سنتی و باغچه‌های بسیاری را می‌بینید که به گردشگران و مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند. یکی از بهترین آن‌ها، رستوران سنتی و باغ آنا است که می‌توانید در آن غذاهای بسیار خوشمزه سنتی از جمله کباب، ماهیچه، آبگوشت و صد البته کوفته تبریزی را نوش جان کنید. این رستوران در مسیر تبریز سردرود قرار دارد و می‌توانید بعد از ناهار، به بازدید باغ‌های زیبای سردرود یا روستای تاریخی کندوان بروید. شما با این شماره می‌توانید برای رزرو در این رستوران اقدام کنید: ۰۴۱-۳۴۲۰۹۵۲۴

بهترین رستورانهای تبریز  بهترین رستوران های تبریز

رستوران های جلالی سردرود
اولین شعبه‌ی رستوران جلالی، در سال ۱۳۶۰ در شهر سردرود (نزدیکی تبریز) فعالیت خود را آغاز کرد. کیفیت غذاهای این رستوران به گونه‌ای بود که مردم تبریز برای امتحان کردن آن، به سردرود می‌رفتند. امروزه این رستوران چند شعبه در تبریز افتتاح کرده است تا به مشتریان تبریزی خدمت‌رسانی کند. قیمت غذاهای این رستوران کمی بالا است.

 بهترین رستوران های تبریز

شعبات رستوران بین المللی جلالی سرد رود (امیر) :
شعبه یک : واقع در میدان بسیج در سال ۱۳۸۲ تاسیس و با ۲ طبقه ی مجزا از هم آماده ی پذیرایی می باشد با مدیریت امیر جلالی سردرود
شعبه دوم : واقع در خیابان ارتش جنوبی و در سال ۱۳۹۵ با چشم اندازی زیبا و پارکینگ اختصاصی در خدمت همشهریان می باشد.
شعبه سوم : واقع در رشدیه در سال ۱۳۹۶ تاسیس و با دارا بودن سالنی با دکوراسیون مدرن و شیک در خدمت مهمانان گرامی می باشد .
در این رستوران کباب های ایران ( همراه با کره ی محلی) و انواع غذاهای فرنگی و دریایی تهیه شده از بهترین نوع گوشت و به کارگیری بهترین و مجرب ترین کادر آشپزی و همچنین کنترل کیفی انواع مواد اولیه و نوع سرویس دهی به سبک اروپایی در خدمت میهمانان گرانقدر می باشد.


کباب سرای ریحان

کباب‌سرای ریحان در دروازه تهران، نرسیده به هتل مرمر، جنب فروشگاه آناتا قرار دارد و کباب‌های بسیار خوشمزه‌ای عرضه می‌کند. دکوراسیون این رستوران روشن و دلباز است.

ریحان  بهترین رستوران های تبریز

 

           
 

نظر کاربران :

  • حسن حسن زاده

    رستوران هر چقدر قدمت زيادي داشته باشند حتما غذاي لذيز خواهند داشت چون كه نشانه سال ها تجربه است

    ۲۶ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفيع

    اگر مي خوايد طعم كباب عالي رو بچشيد حتما رستوران حاج علي رو امتحان كنيد دلچسب اما ساعت كاريشون محدوده

    ۱۲ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • سفریتو

    در بین رستوران های این شهر من رستوران حاج علی رو بیشتر پسند میکنم چون محیط خانوادگی داره و کیفیت غذاهاش هم عالیه مخصوصا چلو جوبه اش حرف نداره

    ۲۷ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *