جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین برنامه ریزی سفر به دبی

تاریخ بروزرسانی :
۲۲ مهر ۱۳۹۶

دبی شهری با دیدنی های بی نظیر و جاذبه های توریستی فراوان که سالانه میزبان گردشگران زیادی است . یکی از کارهایی که لازم است ، قبل از سفر انجام دهید ، برنامه ریزی است . آشنایی با جاذبه های گردشگری دبی و کارهایی که می توانید انجام دهید ، نقش مهمی در خوش گذشتن در سفر دارد . با یک برنامه ریزی کامل از لحظه لحظه سفرتان لذت خواهید برد .

اقامت در دبی بهترین برنامه ریزی سفر به دبی

 

در دبی کجا اقامت کنیم ؟
دبی یکی از شهرهایی است که هتل های فراوانی دارد . هتل های با درجه های متفاوت ، مسافرخانه ها و آپارتمان هایی که جوابگوی هر نوع بودجه ای خواهند بود . اگر بحث هزینه ها برایتان مطرح نیست ، پیشنهاد می کنیم در هتل های لوکسی همچون برج العرب اقامت کنید و اقامتی لاکچری را تجربه کنید . اما اگر می خواهید هزینه کمتری بایت اقامت دهید ، هتل های با درجه ۲ و ۳ را انتخاب کنید . این هتل ها درست است که درجه شان کم است ولی خدمات و امکانات خوبی به گردشگران ارائه می دهند . پیشنهادات ما به شما هتل هایی نظیر هتل ایبس مال ، هتل سیتی مکس بر و هتل کامفورت است که علاوه بر امکانات خوب از قیمت مناسبی برخوردارند . این هتل ها در سایت booking بسیار محبوب هستند . همینطور میتوانید هنگام خرید تور دبی از مشاورتان بخواهید که با توجه به تجربه و رضایت مشتریان قبلی، هتل خوبی را به شما معرفی کند.
لازم به ذکر است دولت دبی برای هر شب اقامت گردشگران در هتل های دبی ، مبلغی به عنوان مالیات در نظر می گیرد . این مبلغ به ازای هر اتاق و هر نفر ، از ۷ تا ۲۰ درهم متفاوت است و به درجه هتل بستگی دارد .

خوراکی های دبی بهترین برنامه ریزی سفر به دبی

 

چه خوراکی هایی در دبی بخوریم ؟
یکی از جالب ترین بخش های سفر ، خوردن غذاهای منطقه ای است که سفر کرده اید . امروزه غذاهای محلی دبی از شهرت بین المللی برخوردارند و در هر رستوران بین المللی در ایران می توانید تست کنید . البته تنوع غذایی در دبی بسیار زیاد است و غذاهای معروف کشورهای دیگر نیز در این شهر فراوان است . دبی رستوران های زیادی دارد . می توانید انواع غذاهای دریایی ، هندی ، مراکشی ، لبنانی و انواع فست فودها را نوش جان کنید .اگر به غذاهای سریع و حاضری علاقه دارید به مکان هایی که (Shawarma) نام دارند بروید و از خوردن گوشت گوسفند یا مرغ کبابی که در نان پیتا چیده شده است ، لذت ببرید . غذاهای معروف دبی حُمص ، شتر شکم پر ، شاورما ، گجیا ، ساندویچ سوخاری ، مجبوس و تبوله است .
اگر هم به غذاهای عربی و بین المللی علاقه ای ندارید ، به رستوران های ایرانی بروید . رستوران زیتون ، انار و استادی الخاص از معروف ترین رستوران های ایرانی در دبی هستند .

خرید دبی بهترین برنامه ریزی سفر به دبی

 

از کجا خرید کنیم ؟ چی بخریم ؟
دبی بهشت عاشقان خرید است . این شهر از شهرهای تجاری است که دارای مراکز خرید فراوانی است . اگر در طول خیابان های دبی قدم بزنید در هر چند دقیقه حتما یک مرکز خرید را خواهید دید . از بازارهای دبی و مراکز خرید این شهر ی توانید انواع پوشاک ، صنایع دستی ، ظورف نقره ، طلا و جواهرات و انواع سواغتی را تهیه کنید . ادویه های دبی خیلی معروفند ، حتما پیشنهاد می کنید سری به بازار ادویه سوق البهارات بزنید . علاوه بر اینها در دبی انواع برندهای جهانی را با قیمت مناسبی می توانید بخرید . در دبی به دلیل اینکه مالیان فروش گرفته نمی شود و تعرفه گمرک نیز پایین است ، اجناس واراداتی با قیمت مناسبی عرضه می شوند .
در دبی هر سال دو بار فستیوال خرید برگزار می شود که فرصت بسیار مناسبی برای خریداران است . زمان برگزاری این جشنواره ها در اول تابستان و اول زمستان می باشد .
دبی مال ، سیتی سنتر دیره ، مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر ، لامسی پلازا ، الغریر ، برجمان ،مرکاتو‌ ، وافی سیتی ، حمرین‌ سنتر‌ ، ابن‌ بطوطه و مال امارات از مهمترین مراکز خرید دبی هستند .

جاذبه های دبی بهترین برنامه ریزی سفر به دبی

 

جاذبه های گردشگری دبی کدامند ؟
خیلی ها تصور می کنند که دبی تنها برای خرید کردن است . اما بهتر ایت بدانید دبی جاذبه های گردشگری منحصر به فردی دارد . برج خلیفه یکی از جاهای دیدنی است که نباید از دست بدهید . آکواریوم دبی ، مسجد جمیرا ، محله بستکیه ، مدینه الجمیرا ، جزایر پال و موزه دبی از مهمترین دیدنی های دبی هستند . اگر هم اقل تفریح و هیجان هستند ، توصیه می کنیم حتما از دلفیناریوم دبی ، پیست اسکی مصنوعی ، پارک آبی وایلد وادی ، آکواونتور و همچنین سافاری هامر را تجربه کنید .

گردشگری دبی بهترین برنامه ریزی سفر به دبی

منبع : http://dubaitor.ir/

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *