جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین انتخاب‌ها برای تور نوروز ۹۸

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ اسفند ۱۳۹۷

بهترین زمان برای خرید تورهای نوروزی فرارسیده و حالا، هم زمان مناسبی برای برنامه‌ریزی تورهاست و هم قیمت‌ها به تعادل نسبی رسیده و می‌توان با خریدهای مناسب، سفری مقرون به صرفه داشت. دو هفته‌ی پایانی سال، می‌تواند از دیدگاهی بهترین زمان سفر هم باشد و با خرید تورهای همین زمان منفعتی مناسب برد. آژانس آویسا الهه باستان می‌کوشد تا در این مطلب، شما را با شرایط تورهای دو مقصد نزدیک به ایران، برای این روزها و همچنین نوروز ۹۸ آگاه کند تا با دیدی باز و آگاهی کامل نسبت به خرید تورهای این مقاصد اقدام کنید. امید آن که سفری لذت‌بخش و بی‌نظیر در انتظار شما در این تاریخ‌ها باشد.

گرجستان بهترین انتخاب‌ها برای تور نوروز 98

قدم زدن در تاریخ با تور گرجستان
تور گرجستان نوروز ۹۸ از آن دست تجربه‌هایی‌ست که ممکن است شما را غافلگیر کند. شاید سفر به این مقصد، عادی یا مشابه دیگر کشورهای همسایه به نظر بیاید اما به کل این‌گونه نیست و علاوه بر حضور در بهار بی‌نظیر تفلیس -که مدهوش‌کننده و زیبایی‌های خود را دارد- موارد دیگری در تورهای نوروز گرجستان وجود دارد که باعث لذت مسافران این مسیر خواهد شد. از آن جمله می‌توان به برگزاری تور تفلیس باتومی به صورتی ترکیبی اشاره کرد. باتومی شهری ساحلی که می‌تواند لذت سفر نوروز را برای شما دوچندان کند. اگر چه هوای باتومی به گرمای تابستان نیست اما بسیاری از هتل‌ها، دارای استخر آب گرم هستند و می‌توان از حضور در این شهر مدرن و گردشگرپذیر کشور گرجستان لذت برد. فارغ از همه‌ی این‌ها، جشن نوروز یک رویداد مشترک میان ایرانیان و گرجیان است و شرکت در جشن‌های نوروزی در این کشور چیزی نیست که در هر موقع از سال قابل دستیابی باشد. بنابراین بهتر است همین حالا دست به کار شوید با انتخاب بهترین تور نوروز گرجستان سفری بی‌نظیر را برای نوروز خود و خانواده‌تان فراهم کنید و سال ۹۸ را با شادی، انرژی و امید آغاز کنید با امید به این که تمام آن‌ها تا پایان سال برای‌تان ادامه داشته باشد.

اما اگر قیمت‌های تور نوروزی گرجستان به نظرتان بالاست، بهترین زمان است تا یک خرید باورنکردنی داشته باشید. در دو هفته‌ی پایانی سال، به دلیل آن که ایرانیان در تکاپوی فراهم آوردن شرایط سال نو برای خود هستند، زمان کافی برای سفر به‌خصوص سفر خارجی را ندارند، بنابراین با کاهش تقاضا قیمت‌های تورها به شدت کاهش می‌یابد و شما می‌توانید در این زمان، خریدی داشته باشید که هیچ‌گاه امکان تجربه‌ی آن را ندارید. بنابراین تلاش کنید به گونه‌ای برنامه‌های خود را نظم دهید که امکان یک سفر به تفلیس را برای خود مهیا کرده و با تماس با کارشناسان آژانس آویسا نسبت به خرید تور گرجستان در همین روزها اقدام کنید.

استانبول بهترین انتخاب‌ها برای تور نوروز 98

از قلعه باستانی تا کافه‌های مدرن در تور استانبول
برخی مسیرهای گردشگری، قابلیت آن را دارند که همیشه برای مسافران خود جذاب باشند. چنین مقاصدی چندان زیاد نیستند. جالب آن که بعضی از آن‌ها، تقریباً برای اکثریتی قریب به اتفاق جذاب هستند و این یکی، دیگر کار هر مقصدی نیست، شاید فقط چند مسیر باشد که بتواند همه‌ی سلیقه‌ها را راضی نگهدارد. تور استانبول از این دست مسیرهاست که هر کس و هر چند بار به آن سفر کرده، دوباره خواسته که سفری به آن داشته باشد. دلیل این امر، جاذبه‌ها متفاوت و متنوع و پر تعداد در این شهر است. نزدیکی فرهنگی ایرانیان و ترک‌ها هم عاملی اصلی بوده و نهایتاً مهم‌ترین آن‌که فروشگاه‌ها و مراکز خریدی که احتمالاً جذاب‌ترین بخش برای ایرانیان است. همین عوامل است که باعث محبوبیت این مقصد برای ایرانیان شده است، هر چند نزدیکی مسافت، قیمت و سهولت سفر که نیازی به دریافت ویزا ندارد هم مزید بر علل بالاست. شما هم اگر از کسانی هستید که به این شهر سفر نکردید یا این که با سفرهای متعدد، هنوز هم دلتنگ این شهر هستید، بهتر است فرصت خرید تور ارزان استانبول را از دست ندهید و با سفر خود تا پیش از آغاز نوروز، هزینه‌های خود را تا بیش از ۵۰٪ کاهش دهید.
اما اگر برنامه‌های شما برای پایان سال به‌قدری فشرده است که حتی توان خالی کردن ۳-۴ روز هم ندارید، عید نوروز بهترین زمان برای سفر شما به استانبول است. علاوه بر این که فروش‌های ویژه هنوز هم از زمستان ادامه دارند، ولی هوا بهاری‌ست و لذت قدم زدن در سواحل استانبول و نشستن و نوشیدن یک چای و خوردن باقلوا، می‌تواند کاملاً متفاوت از دیگر فصل‌های سال باشد. از مزیت‌های نوروز برای سفر به ابن شهر، تنوع پروازها، ساعت‌های پروازی، تعداد شب اقامت، هتل‌ها و سایر موارد است و این کمک می‌کند تا مسافران، سفر دلخواه خود را داشته باشند. آژانس آویسا با سابقه‌ی طولانی چارتر مسیر استانبول، شما را دعوت به شرکت در تور استانبول نوروز ۹۸ می‌کند. با امید سفری دلچسب، لذت‌بخش و بدون کوچکترین دغدغه.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *