جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بلیط هواپیما، محبوب‌ ترین خدمات ایوار

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ مرداد ۱۳۹۷

اگر هنوز به دنبال یک سفر اروپایی با قیمت استثنائی و خدماتی کامل هستید، ایوار برای شما پیشنهاد‌های ویژه‌ای دارد. تور اروپا در آژانس مسافرتی ایوار، در گروه‌های متنوع کوتاه مدت، ترکیبی و بلند‌مدت تقسیم‌بندی شده‌ است تا شما با توجه به نیاز خود و قدرت انتخاب بالا، یک خاطره‌ی به یاد‌ماندنی را ثبت کنید. زمان‌بندی و قیمت بسیار مناسب، برنامه سفر کامل و حرفه‌ای برای هر منطقه، سابقه طولانی در اجرا، همراهی لیدر فارسی زبان از تهران، اجرای مستمر به صورت هفتگی و دریافت ویزای شینگن از مهم‌ترین خدمات تور اروپا ایوار محسوب می‌شوند. اگر نمیخواهید با تور به سفر بروید می‌توانید از سامانه‌ آنلاین پرواز ایوار بلیط هواپیما خود را با بهترین قیمت خریداری کنید اما پیشنهاد می‌کنیم قبل از آن محبوب‌ترین تور‌های ایوار را ببینید.

%name بلیط هواپیما، محبوب‌ ترین خدمات ایوار

تور اسپانیا –۸ روزه
در طول تور اسپانیا، شما در مهم‌ترین شهر‌های این کشور یعنی مادرید و بارسلون اقامت خواهید داشت. البته طی کردن مسیر زمینی بین این دو شهر، فرصت بازدید از شهر زاراگوزا را نیز نصیبتان خواهد کرد. بازدید از برترین جاذبه‌های این کشور نظیر کلیسای ساگرادا فامیلیا، ورزشگاه نیوکمپ، خیابان رامبلا، قصر سلطنتی مادرید، موزه پرادو و میدان گاوبازی فقط بخشی از این سفر هیجان‌انگیز به شمار می‌آید.

%name بلیط هواپیما، محبوب‌ ترین خدمات ایوار

تور فرانسه – ۸ روزه
تور فرانسه با بیش از دویست اجرای موفق، محبوب‌ترین سفر ایوار به حساب می‌آید. در این سفر ۸ روزه، تمام نقاط پاریس را کشف خواهید کرد. مطمئنا بازدید از کاخ ورسای، دیزنی‌ لند، کلیسای نوتردام، برج ایفل و خیابان شانزه‌لیزه، سفری به یادمانی برای شما رقم خواهد زد. همچنین بازدید از بروکسل، پایتخت بلژیک به علت نزدیکی مسافت، از گشت‌های آپشنال این تور است.

%name بلیط هواپیما، محبوب‌ ترین خدمات ایوار

تور سوئیس
برای تور سوئیس، ما یک سفر خاص را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم، بلکه می‌توانید از پکیج متنوع سوئیس، تور‌های کوتاه‌مدت، ترکیبی و یا بلند‌مدت را انتخاب کنید. کوتاه‌ترین سفر سوئیس ایوار ۷ روزه و به مقصد دو شهر زوریخ و لوسرن است. تور دور سوئیس ۹ روزه نیز از دیگر انتخاب‌های شماست که علاوه بر زوریخ، ژنو و اینترلاکن را نیز در برمی‌گیرد.

علاوه‌ بر تورهای اروپا غربی، شما می‌توانید بر روی سایت ایوار، تورهای اروپای شرقی، تورهای آسیایی نظیر کره و ژاپن، تور کانادا، استرالیا و … را نیز بررسی کنید و با توجه به سلیقه خود، پکیج مورد نظرتان را انتخاب کنید. شما همیشه می‌توانید با ایوار رویاهایتان را سفر کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *