رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ فروردین ۱۳۹۷

برنامه ریزی برای تبدیل کیش به پایگاه ورزش قهرمانی ایران

لینک این مطلب کپی شد!

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، بهرام افشارزاده در دیدار نوروزی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش با بیان اینکه جزیره کیش زیرساخت های مناسبی در حوزه ورزش، حمل و نقل، هتل و تفریحات مختلف دارد، گفت: در صدد هستیم با تجهیز و نوسازی اماکن ورزشی و همچنین تحول در امر آموزش و مدیریت، زمینه ساز تحول در کیش شویم.
وی موضوع مهم دیگر در توسعه ورزش قهرمانی را فرهنگ سازی رفتار و کنش ورزشی از همان سالهای آغازین فعالیت های ورزشی برشمرد که در نگاهی کلی تر منجر به تویعه ورزش و فرهنگ کشور می شود.
افشارزاده با تشکر از حمایت های صدا و سیمای مرکز کیش از پوشش رسانه ای فعالیت های ورزش جزیره از حمایت های مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش هم در راستای رونق ورزش قهرمانی جزیره تشکر کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش هم در این دیدار با تاکید بر حمایت همه جانبه رسانه ملی از ورزش گفت: یکی از اولویت های اصلی جزیره کیش مقوله ورزش است که می تواند زمینه ساز رونق گردشگری ورزشی در کیش و کشور شود.
علیرضا نجابت افزود: ورزش قهرمانی یکی از اصول اصلی دیپلماسی کشور ها است و امروز به یک برند در عرصه روابط کشور ها تبدیل شده است و جزیره کیش هم این توانایی را دارد تا که با تقویت زیرساخت ها و توسعه ورزش قهرمانی به یکی از قطب های تاثیر گذار کشور تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

kishh برنامه ریزی برای تبدیل کیش به پایگاه ورزش قهرمانی ایران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *