جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بازار بزرگ فردوسی قشم

تاریخ بروزرسانی :
۱ دی ۱۳۹۸

بازار فردوسی قشم از بازارهای نوساز این جزیره است و یکی از مراکز خرید قشم می باشد که با هدف توسعه و بهبود کیفیت فرآیند خرید و فروش و تغییر آن از روش سنتی به روش مبادله مدرن ایجاد شده است. پاساژ فردوسی قشم در کنار انبوه بازارهای نوساز و امروزی است که در چند سال اخیر با رشد بازار در خیابان ولیعصر قشم اجرائی شده است.بازار بزرگ فردوسی قشم دارای ۳ طبقه است که دوطبقه بازار تجاری می باشد که در مجموع چهارصد و پنجاه فروشگاه دارد , طبقه سوم صد و هشتاد واحد اداری مسکونی دارد. بازار دارای پله برقی , آسانسور , رستوران , سیستم صوتی , سیستم تهویه مرکزی , نمازخانه , سرویس بهداشتی

بازار بزرگ فردوسی قشم بازار بزرگ فردوسی  قشم

مشخصات کلی

مجتمع فردوسی قشم با معماری و سبکی جدید در کنار بازار بزرگ ستاره تاسیس شده است. این مجتمع دارای سه طبقه است در این سه طبقه ۴۵۰ و ۱۸۰ واحد آن اداری و مسکونی بوده که در طبقه سوم این مجتمع قرار دارد. این بازار با چیدمانی شیک در داخل و خارج ساختمان توجه تمامی گردشگران و مشتریان را به خود جلب می کند. متراژ این فروشگاه ها در اندازه ای است که فروشندگان به راحتی می توانند کسب و کار خود را گسترش دهند و به آن رونق بخشند.

بخش تجاری مرکز خرید فردوسی قشم دارای ۴۵۰ فروشگاه است که اقلام موجود در این فروشگاه شامل تمامی کالا ها و ملزوماتی است که می تواند نیازهای مراجعه کنندگان و گردشگران بی شماری که هرروزه به این جزیره ی زیبا سفر میکنند را برطرف کند.

پاساژ اداری و تجاری قشم همچون تمامی بازارهای نوساز شهر قشم دارای امکانات و خدمات مختلفی از قبیل : آسانسور، پله برقی، سیستم تهویه مرکزی، سیستم صوتی مرکزی، نمازخانه، سرویس بهداشتی و … می باشد. این بازار در ابتدای تاسیس قسمت های مسکونی را که در طبقه سوم قرار دارد را به خوابگاه دانشجویی اختصاص داده بود. که به مرور کاربری این قسمت دوباره به وضعیت مسکونی و اداری برگشت اما هنوز هم در این مجتمع انواع خدمات ویژه به دانشجویان ارائه می شود از قبیل: تکثیر، چاپ، کپی و … . این بازار در طبقه سوم دارای رستوران نیز می باشد. در هر حال شما می توانید انواع کالاهای خوراکی را نیز از سوپر مارکت های واقع در این مجتمع تهیه کنند.

آدرس : قشم، بلوار ولیعصر، چهارراه پردیس

بازار بزرگ فردوسی قشم بازار بزرگ فردوسی  قشم

بازار بزرگ فردوسی قشم2 بازار بزرگ فردوسی  قشم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 4 میانگین: 3.5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    بازاری نسبتا بزرگ است که عمده فروش آن لباس است. قیمتها نسبت به سایر فروشگاهای مشهد ارزانتر است.

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    اینجا بیشتر لوازم برقی اشپزخونه برای فروش گذاشتن ،سیستم سرمایشش در تابستان خیلی خوب نیست

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد