جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اهدای گواهینامه میزان رضایتمندی مهمانان ایران هتل آنلاین به هتل ها

تاریخ بروزرسانی :
۷ آذر ۱۳۹۷

نظرات واقعی در دنیای امروزی بسیار حائز اهمیت می باشد و برای افزایش سطح اعتماد و همسو شدن با نیازهای جامعه اینترنتی و مجازی، هر شرکت آنلاین خدماتی مستلزم فراهم آوردن یک فضای سالم و قابل اطمینان می باشد در همین راستا رضایت مندی میهمان همواره یکی از اصول و رسالت های ایران هتل آنلاین بوده است. ثبت نظرات از دو جهت مهم و قابل توجه است: ۱- آگاهی رسانی به هتل ها در رابطه با کیفیت ارائه خدمات و میزان رضایت مندی میهمان سابق و ۲- اطلاع رسانی به میهمانان آتی برای اقامت های پیش رو. با توجه به سابقه ۱۲ ساله ایران هتل آنلاین در زمینه رزرواسیون آنلاین هتل و ثبت بیش از نیم میلیون نظر واقعی، قوی ترین و کامل ترین مرجع نظرات را در اختیار دارد.
امسال نیز مانند سال گذشته ایران هتل اقدام به صدور گواهینامه های میزان رضایت مندی مشتریان نموده است و کیفیت ارائه خدمات هتل ها طی ۳ سال گذشته را مورد بررسی قرار داده است.
این گواهینامه ها به معنای گواهینامه برتری یک هتل نیست، بلکه به معنی گواهینامه میزان رضایتمندی میهمانان ایران هتل آنلاین می باشد. در این گواهینامه ها بررسی می شود که هر هتل از رتبه ۵ که بالاترین رتبه میزان رضایتمندی است، توانسته اند چه رتبه ای بر اساس نظرات مهمانان کسب کنند.

ایران هتل اهدای گواهینامه میزان رضایتمندی مهمانان ایران هتل آنلاین به هتل ها
رتبه های در نظر گرفته شده بر اساس استانداردهای مشابه بین المللی به شکل زیر می باشد: رتبه بین ۲ تا ۳ “متوسط”، ۳ تا ۴ “خوب”، ۴ تا ۴/۴ “بسیار خوب” و بالای ۴/۴ “عالی” می باشد. برهمین اساس تعداد ۶۴ هتل رتبه متوسط، تعداد ۲۹۴ هتل رتبه خوب، ۱۱۴ هتل رتبه خیلی خوب و ۳۳ هتل رتبه عالی کسب کردند.
واضح است که ایران هتل آنلاین با تمامی واحدهای اقامتی در ایران همکاری ندارد و این گواهینامه ها بر اساس میزان رضایتمندی مهمانانی که از سایت ایران هتل آنلاین اقدام به رزرو هتل نموده اند، صادر شده است. ما در این گواهینامه ها عنوان نمی کنیم که هتلی، از هتل دیگر برتر و بهتر است بلکه تنها میزان رضایت مندی میهمانان ایران هتل آنلاین را اعلام کرده ایم. طبیعی است که میهمانانی که هتلی ۵ ستاره انتخاب کرده اند خواسته های متفاوتی نسبت به یک هتل دو ستاره دارند و بر همین اساس امتیاز می دهند.
روند جمع آوری نظرات براساس تنها آرا ارائه شده توسط میهمانانی است که در هتل اقامت داشته اند می باشد و هیچگونه نظر شخصی و تبلیغات از سوی مجموعه ایران هتل آنلاین وجود نداشته است. درفرم نظرسنجی هر هتل عملکردهای مختلف مثل پاکیزگی و کیفیت غذا، عملکرد کارکنان، امکانات هتل، موقعیت مکانی و … مورد ارزیابی قرار می گیرد و میهمانان از ۱ تا ۵ به هتل مربوطه امتیاز می دهند.
میهمانان می توانند تنها با کد پیگیری خود اقدام به ثبت نظر در سایت نمایند به همین جهت نظرات کاملا توسط افراد حقیقی بدون هیچگونه دستکاری و جهت گیری به صورت کاملا واقعی و قابل استناد بر روی سایت ثبت می شود و مورد تایید کلیه هتل ها و میهمانان می باشد.
تمامی این مدارک و مستندات وجود دارد و می توانید با مراجعه به سایت ایران هتل آنلاین نظرات تک تک میهمانان را با نام و نام خانوادگی دقیق و تاریخ اقامت ببینید، حتی این امکان وجود دارد تا هتل ها وارد پنل هتلی خود بشوند و پاسخ نظرات میهمانان هتل خود را درج کنند.
ما امسال به “۵۰۶” هتل گواهینامه رضایت مندی اهدا کردیم. این گواهینامه ها به هتل هایی با رتبه ی بالای ۲.۲ تعلق گرفت. متاسفانه هتل هایی که تعداد آرای آنها به حد نصاب نرسید، شامل اهدای این سرتیفیکت ها نشدند و در نهایت در الگوریتم انتخاب ما هتل هایی قرار گرفتند که در بازه مهر ۹۶ تا مهر ۹۷ دارای این نظرات بوده اند. این بازه یک ساله از این جهت برای ما اهمیت داشت که بتوانیم میزان رضایتمندی میهمانان را در ایام شلوغی ( پیک) با ایام عادی هتل مقایسه کنیم.
اعطای دومین دوره گواهینامه میزان رضایتمندی مشتریان ایران هتل آنلاین بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا که پشتوانه آن شاخصه بسیار مهمی همچون رضایتمندی مشتریان این مجموعه و نظرات بیش از نیم میلیون مسافر واقعی است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • پریسا جهانیان

    نظرات کاربرا درباره هتل ها به نظر من هم خیلی مهمه. من خودم به شخصه هروقت میخوام هتل رزرو کنم اول نظرات مردم درباره اون هتل میخونم تا تصمیم بگیرم که کدوم هتل برم

    ۲۲ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *