جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

امام زاده سلطان سید قریش سبزوار

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ بهمن ۱۳۹۶

اینجا مکان مکان مناسبی است برای توریست و گردشگران ورزشی و کوهنورد. همچنین به دلیل وجود امام زاده در بالای کوه، یکی از منحصر به فرد ترین امام زاده های کشور و جاذبه مذهبی در این منطقه قرار دارد. به طور پیوسته در مسیر، چشمه ها و رودها و فضای سبز بکر و زیبا وجود دارد که حالتان را جا می آورد و جالب است که در کنار آب چشمه هایش، مردم ظرف های مزین به آیات قران برای ثواب گذاشته اند که حاکی از احترام مردم به امام زاده و زائران است. پیوسته حدود سه ساعت تا امام زاده راه است، ولی اگر هدفتان زیارت نیست، زودتر هم می شود برگشت و از طبیعت و ورزش بهره برد.

امام زاده سلطان سید قریش سبزوار امام زاده سلطان سید قریش سبزوار

امام زاده سلطان سید قریش سبزوار1 امام زاده سلطان سید قریش سبزوار

امام زاده سلطان سید قریش سبزوار2 امام زاده سلطان سید قریش سبزوار

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 4 میانگین: 3.5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    مکانی با آب و هوای عالی در تابستان بوده و زمستانهای بسیار سرد به خصوص در شبها دارد. بیشتر مسیر بصورت پیاده روی از دامنه ی کوهها میباشد. پوشش گیاهی بسیار زیبا دارد. چشمه هایی بسیار گوارا و سرد و زلال داشته و برای کوهنوردی و خلاصی از سرو صدا و آلودگی و فرار از دنیای تکنولوژی بهترین مکان میباشد. در نزدیکی این محل اثر تاریخی بسیار قدیمی به نام آتشکده آتش برزین مهر قرار دارد، که خود مکانی عالی برای دیدن است

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • الهام

      مکانی با آب و هوای عالی در تابستان بوده و زمستانهای بسیار سرد به خصوص در شبها دارد. بیشتر مسیر بصورت پیاده روی از دامنه ی کوهها میباشد. پوشش گیاهی بسیار زیبا دارد. چشمه هایی بسیار گوارا و سرد و زلال داشته. امام زاده سید قریش که در اینجا واقع هست گنبد این امام زاده به دست استاد مراد علی مقیسه ساخته شده این گنبد به صورت طاق ضربی و بدون ستون ساخته شده. بسیار امام زاده زیبایی هست.

      ۱۳ شهریور, ۱۴۰۱

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد