جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه و باغ بومگردی نایب

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ بهمن ۱۳۹۷

اقامتگاه بوم گردی نایب در شهر باب انار استان فارس واقع شده است که قدمت آن به دوران زندیه برمی گردد و مساحت آن ۲۵۰ مترمربع می باشد. این اقامتگاه سنتی بعد از مرمت و بازسازی به شیوه ای قدیمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.اقامتگاه و باغ بومگردی نایب به صورت کاملا سنتی و با خشت و گل ساخته شده است که ۲ باب اتاق و ۱ سالن دارد و در مجموع می تواند پذیرای ۱۵ گردشگر باشد. این بوم گردی مجهز به امکانات و خدماتی نظیر پارکینگ غیر مسقف اختصاصی، سرویس دهی اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی وفرنگی، حمام مشترک، یخچال، آشپزخانه عمومی جهت پخت و پز مستقل گردشگران، چایخانه سنتی ارائه دهنده انواع دمنوش ها و نوشیدنی های گیاهی، رستوران و راهنمای تور می باشد. سیستم سرمایشی و گرمایشی اتاق ها کولر آبی و بخاری گازی است.

در حیاط این اقامتگاه بوم گردی حوضی قرار دارد که دورتادور آن با گلدان های کوچکی آراسته شده است همچنین تخت هایی برای استراحت گردشگران در حیاط اقامتگاه قرار داده شده است.

شهر آب انار آبشار هایی دارد که در تمامی فصول پرآب هستند و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کنند، همچنین این شهر دارای باغ های مرکبات و خرما نیز می باشد.

درباره شیراز
شیراز یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران است و جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی دارد که موجب شده علاوه بر توریست های داخلی همه ساله پذیرای تعداد زیادی از توریست های خارجی نیز باشد.
آثار تاریخی: دروازه قرآن، آرامگاه خواجوی کرمانی، گهواره دید، چاه مرتاض علی، ارگ کریم خان، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، نارنجستان قوام، تخت جمشید، پاسارگاد، نقش رستم و بازار وکیل
اماکن مذهبی:آرامگاه امام زاده زنجیری، آستان مقدس حضرت شاه چراغ (ع)، آرامگاه علی ابن حمزه، آرامگاه شهید دستغیب، آرامگاه سید تاج الدین غریب و آستان مقدس حضرت سید میرمحمد
اماکن گردشگری: پارک ملی بمو، آبشار کوه مره سرخی، بهشت گمشده، آبشار مارگون، دریاچه مهارلو، چشمه جوش، چشمه شش پیر، چله گاه، تنگه تیزاب، چشمه پیربناب، پیست اسکی، سد درود زن و بند بهمن
اقامتی زیبا و بیادماندنی در ییلاق سبز فارس اقامتگاه و باغ بومگردی حسینی خفر(نایب)
اقامتگاه نایب داری ۳ اتاق – حمام – دستشویی – آشپزخانه
اقامتگاه وباغ بومگردی نایب دارای حیاط زیبا و سرسبز می باشد که اقامتگاهی راحت و دنج برای میهمانان می باشد.
اطلاعات
نشانی: فارس.کیلومتر ۱۰۰ جاده شیراز جهرم.خفر .شهر باب انار . سه راهی ابشار و گلزار
شماره تماس: ۰۹۳۹۱۰۵۰۷۹۲

1022 5 0 اقامتگاه و باغ بومگردی نایب

1022 4 1 اقامتگاه و باغ بومگردی نایب

1022 2 2 اقامتگاه و باغ بومگردی نایب

1022 1 3 اقامتگاه و باغ بومگردی نایب

6e72d84b54230711d709a061f45ae439 4 اقامتگاه و باغ بومگردی نایب
منبع :Asnaf.top

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفیع

    حتما اینجا رو بجای اقامت در هتل پیشنهاد میکنم خیلی بهتون خوش میگذره

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • سید محمد حسینی

    مکان خیلی قشنگی بود برخوردشون خیلی خوب بود مهمانواز بودن منطقشون خیلی جاذبه های زیبایی داره لهجشونم خیلی شرین و بامزست.ارزش ی بار رفتنو داره.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد