رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ بهمن ۱۳۹۷

اقامتگاه بومگردی خونه خورشید

لینک این مطلب کپی شد!

گردشگری در طبیعت و پیاده روی در جنگل و دیدن آثار تاریخی اطراف، خوردن مفصل غذا های محلی سالم و طبیعی در محیط آرام و خانوادگی روستایی ازمزایای اقامت در خانه روستایی خونه خورشید است. اقامتگاه بومگردی خونه خورشید در روستای چلاسر شهرستان تنکابن ، استان مازندران واقع شده است که قدمت آن به ۵۰ سال پیش بازمیگردد و به سبک کاملا سنتی با چوب ، گل و سنگ بنا شده است. این بوم گردی با مساحت ۱۲۰ مترمربع دارای ۳ اتاق می باشد که ظرفیت پذیرایی از ۱۸ گردشگر را دارد. تراس بزرگ ۳۰ متری این اقامتگاه چشم انداز زیبایی رو طبیعت روستا دارد. این اقامتگاه تنها از یک خانه تشکیل شده که دارای ۲ اتاق ۱۵ متری و ۱ اتاق ۱۲ متری ست و در این اتاقها از کولر ، بخاری هیزمی و بخاری گازی به عنوان سیستم سرمایشی گرمایشی استفاده می شود. همچنین در این خانه بومی ۲ سرویس بهداشتی مشترک برای مسافران در نظر گرفته شده است.

گردشگران می توانند با سفر به این بوم گردی از مزارع چای و مرکبات که در اطراف خانه بومی قرار دارند بازدید نمایند همچنین می توانند از جاذبه های طبیعی و گردشگری مثل آبشار تودارک و جنگل های دوهزار دیدن فرمایند و با گشت گذار محلی و پیاده روی در طبیعت روستا از مناظر زیبا لذت ببرند.

این بوم گردی مجهز به اینترنت ، پارکینگ وسرویس بهداشتی اختصاصی می باشد و امکان سرو انواع غذاهای محلی برای مهمانان وجود دارد.

درباره تنکابن
این شهر در استان مازندران واقع شده است که جاذبه های گردشگری زیادی نظیر چشمه های آبگرم معدنی سه هزار ، دشت دریاسر، شلفت و فلکده درلیرسر و آبشار سنگ بن چشمه دارد که موجب شده گردشگران زیادی به این منطقه سفر کنند.

دشت دریاسر
این دشت در قسمت جنوبی تنکابن به عنوان بهشت اردیبهشت ایران شناخته میشود که از اطراف به کوه و جنگل و رودخانه می رسد.و در هر فصلی از سال جذابیت های منحصر به فردی دارد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند ، در فصل بهار چمنزارهای سرسبز و چشمه های جوشان در کنار گل های زردرنگ زیبا در فصل پاییز برگ های رنگی درختان که بر روی زمین ریخته اند صحنه جالب را ایجاد میکند . نکته قابل توجه این دشت این است که چندین چشمه از زمین میجوشد و تقریبا کمتر جایی در این دشت خشک دیده میشود و بین دومنطقه جنگلی و کوهستانی قرار گرفته است.

نشانی:استان مازندران – شهرستان تنکابن – روستای سلیمان آباد – روستای چلاسر – روستای جل – اقامتگاه بومگردی خونه خورشید
شماره تماس:۰۹۳۹۷۱۵۶۰۴۰

اقامتگاه بومگردی خونه خورشید اقامتگاه بومگردی خونه خورشید

اقامتگاه بومگردی خونه خورشید اقامتگاه بومگردی خونه خورشید

اقامتگاه بومگردی خونه خورشید اقامتگاه بومگردی خونه خورشید

اقامتگاه بومگردی خونه خورشید اقامتگاه بومگردی خونه خورشید

اقامتگاه بومگردی خونه خورشید اقامتگاه بومگردی خونه خورشید

منبع:Asnaf.top

           
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    مکان خیلی خوبیه با معماری زیبا برخورد پرسنلشون خیلی خوب بود محیت خیلی تمیزی داشت و خیلی با صفابود.ی بار دیگه باید برم.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    خیلی جای باصفاییه… حتما تجربه کنید..هوا عالی… ی کرسی هم تو اتاقش داره..برای ماها ک تجربه اشو نداشتیم عالیه

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *