جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی خانه باغ شاکر

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ بهمن ۱۳۹۷

این اقامتگاه در زمستان سال ۹۵ به اقامتگاه بوم گردی تبدیل شده و پروانه بهره برداری از سوی اداره کل میراث استان اصفهان گرفته. اقامتگاه بومگردی خانه باغ شاکر دارای ۶ اتاق اقامتی با ظرفیت ۴۰ نفر مسافر را داراست که ۴ اتاق ۳۰ متری هرکدام با ظرفیت ۱۰نفر در عمارت آن واقع شده و ۲ اتاق وی آی پی در برج تمام خشتی آن که اثری است از زمان زندیه سرویس بهداشتی و حمام در محوطه نزدیک برج می باشد اتاق ها کف خواب سنتی با پتو و لحاف تشک می باشد اتاق ها دارای سرویس اسپلیت گرم و سرد و کرسی هستند. محوطه بزرگ پارکینگ در بیرون مجموعه می باشد .
فاصله اقامتگاه بومگردی خانه باغ شاکر تامرکز شهر آران و بیدگل ۴ کیلومتر و تا کاشان ۱۰ کیلومتر تا شهر زیرزمینی اویی نوش آباد ۳ کیلومتر تا کویر مرنجاب ۴۰ کیلومتر تا نزدیکترین پمپ بنزین در بولوار ارتش ۳ کیلومتر دارای محلی در محوطه برای شب نشینی و اجرای موسیقی کنار آتش این مجموعه دارای ۸۰۰۰ متر مربع وسعت که شامل برج و باروی تاریخی در شمال آن و محوطه باغ و آب نما و عمارت تاریخی قاجاری در جنوب آن امکان رصد ستارگان درشب با هزینه جداگانه این مجموعه دارای ۸۰۰۰ متر مربع وسعت که شامل برج و باروی تاریخی در شمال آن و محوطه باغ و آب نما و عمارت تاریخی قاجاری در جنوب آن
اقامتگاه بوم گردی باغ شاکر در شهرستان زیبای آران و بیدگل استان اصفهان واقع شده است. این اقامتگاه یکی از زیباترین آثار تاریخی شهر می باشد که قدمت آن به دوره قاجار برمی گردد. زمین این اقامتگاه مساحتی حدود ۸ هزار مترمربع دارد و پس از مرمت و بازسازی با همان معماری و بافت قدیمی سنتی خود افتتاح و از آن پس همه ساله میزبان شمار زیادی گردشگر از داخل و خارج کشور می باشد.

از جمله خدمات و امکانات ارائه شده در این اقامتگاه می توان به حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مشترک، اینترنت، راهنمای تور محلی، پارکینگ اختصاصی، سیسم های سرمایشی و گرمایشی شامل اسپیلت، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، امکان سفارش غذای محلی و برگزاری تور های تفریحی شامل شتر سواری، کویر نوردی و آفرود با هماهنگی قبلی، اشاره کرد.

همچنین گردشگران می توانند از انواع غذاهای محلی این شهرستان نظیر گوشت لوبیا، هلیم، کاله جوش، حلیم بادمجان، کشک بادمجان، قیمه ریزه نخود چی، گوشت و عدس، گوشت و نخود، ماش و قمری و کوفته شوید باقالی سفارش دهند و از طعم لذیذ مواد اولیه محلی و بومی آن ها لذت ببرند.

گفتنی است بهترین فصل سفر به این منطقه بهار و اواخر تابستان می باشد. جاذبه های طبیعی و گردشگری این منطقه به خصوص کویر مرنجاب که یکی از شاخص ترین جاذبه های طبیعی شهر آران و بیدگل است، همه ساله میزبان کویر نوردان بسیاری از سراسر کشور بوده است.

این کویر که از شمال به دریاچه‌ ی نمک شهر آران و بیدگل، از سمت شرق به کویر زیبای بند ریگ و پارک ملی کویری و از سمت غرب به کویر مسیله و دریاچه‌ های نمک حوض مره و سپس به آران و بیدگل می رسد، دارای تپه های شنی زیبا و آسمانی پر ستاره و دیدنی در شب می باشد.

آدرس: کاشان آران و بیدگل دشت حسین آباد آران و ابتدای جاده کویر مرنجاب

7 1 اقامتگاه بومگردی خانه باغ شاکر

IMG 20180325 121451 0 اقامتگاه بومگردی خانه باغ شاکر

IMG 20180325 121440 2 اقامتگاه بومگردی خانه باغ شاکر
منبع:visitiran

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    جای خیلی خوبیه برخورد پرسنل راضی کننده بود غذاهاشون عالی بود مخصوصا حلیم بادمجونش . محیت بیرونش میتونست خیلی بهتر باشه ولی ارزش ی بار رفتنو داره

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *