جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار خمام

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ بهمن ۱۳۹۷

اقامتگاه بومگردی تلار خانه در سال ۹۳ شروع و در ۱۵ بهمن ۹۴ افتتاح شد. اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار خمام در دو طبقه میباشد، که طبقه پایین فروشگاه صنایع دستی و کارگاه حصیر بافی و تولید لباس محلی گیلان و طبقه بالا دو واحد با امکانات رفاهی برای میهمانان میباشد.اقامتگاه بوم گردی بردبار خانه ای سنتی در دل روستای خمام است که در آن فعالیت هایی نظیر طبیعت گردی، میوه چینی، غذا دادن به حیوانات محلی و حصیربافی را تجربه خواهید کرد. در این اقامتگاه حتی می توانید خودتان آشپزی کنید و از تجربه آشپز خانه هم بهره ببرید. میهمان خانه سنتی بردبار شوید و خاطرات سفر به شمال را برای خود ماندگار کنید.
اقامتگاه بوم گردی تلار خانه بردبار در روستای مرزدشت شهر خمام استان گیلان واقع شده است. خمام در ۷ کیلومتری رشت و بین دو شهر بزرگ و توریستی رشت و بندرانزلی قرار گرفته. بنای این اقامتگاه دو طبقه است که طبقه اول آن فروشگاهی برای فروش صنایع دستی و حصیری و همچنین لباس های محلی می باشد، طبقه دوم آن هم برای پذیرایی از توریست های داخلی و خارجی آماده شده است.

انواع غذاهای محلی و نان محلی در این اقامتگاه برای گردشگران فراهم می شود از آنجایی که این اقامتگاه در روستا واقع شده است انواع حیوانات خانگی در گوشه و کنار آن دیده می شود و تمامی خوراکی ها و غذاهای طبخ شده با مواد کاملا محلی و ارگانیک می باشد. اقامتگاه تلارخانه بردبار از جاذبه های طبیعت گردی متفاوت و خاص مناطق شمالی کشور است و برای کسانی که می خواهند تجربه ای متفاوت از سفر به شمال داشته باشند بسیار مناسب است.
اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار خمام ۳ باب اتاق و ظرفیت اسکان و پذیرش ۳۰ گردشگر را دارد. تمامی اتاق ها مجهز به سرویس کف خواب، سیستم های گرمایشی و سرمایشی می باشد. غذا های محلی اقامتگاه بوم گردی تلار خانه شامل میرزاقاسم ، اناربیج، باقالا قاتوق، ترش تره، کباب ترش و …. می باشد. به درخواست مهمانان عزیز موسیقی زنده نیز در این اقامتگاه اجرا می شود و برای توریست هایی که قصد اقامت در این اقامتگاه را ندارد نیمکت و امکانات بهداشتی فراهم شده است. امکان دسترسی به اینترنت، پارکینگ اختصاصی و تلویزیون از دیگر امکانات این اقامتگاه بوم گردی می باشد.

غذاهای قابل سرو در اقامتگاه: اناربیج، میرزا قاسمی، ترش تره، مرغ ترش

درباره خمام
شهر خمام نزدیک ترین شهر به رشت مرکز استان گیلان می باشد و به دلیل قرار گرفتن در کنار دریای خزر و تالاب انزلی از آب وهوای بسیار خوب و مطلوب و معتدلی برخوردار است. از جمله اماکن دیدنی این شهر می توان به مرداب دهنه سرشیجان، ساحل دریایی جفرودبالا، عمارت تاریخی چوکام، آلاچیق درختی دهنه سر، بقعه امام زاده حسن خمام اشاره کرد که همه ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران می باشد.

آدرس: رشت، خمام، کمر بندی میدان ولیعصر، روستای مرزدشت

اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار خمام

اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار1 اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار خمام

اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار2 اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار خمام

اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار3 اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار خمام

اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار4 اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار خمام

اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار5 اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار خمام

اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار6 اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار خمام

اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار7 اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار خمام

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    جای خیلی زیبایی هست برخودرد پرسنل خیلی خوب بود غذاهاشون معرکه بود کلا خیلی خوب بود تونستید حتما ی سر برید اونجا خوش میگذره.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *