جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

افزایش سفر به جزیره کیش در فصل نمایشگاه بین‌المللی کیش

تاریخ بروزرسانی :
۱۱ شهریور ۱۴۰۲

جزیره زیبای کیش همواره یکی از برترین مقاصد گردشگری ایران بوده است. کسانی که قصد سفر تفریحی دارند و میخواهند با خانواده یا دوستان به سفر بروند همواره نیم نگاهی به این جزیره دارند. تور کیش از پرفروش ترین تورهای داخلی است. اما جزیره کیش به علت منطقه آزاد بودن مقصد سفرهای تجاری و محل ملاقات های بین‌المللی نیز هست. نمایشگاه بین‌المللی کیش یکی از همین اتفاقاتی است که تاجران و سرمایه داران داخلی و خارجی را دور هم جمع میکند. جزیره در فصل پاییز هدف مهمانانی است که به قصد سفر یا با اهداف کاری تور کیش را انتخاب میکنند و باهتل‌های مناسب و تفریحات هیجان انگیز به میزبانی مهمانان خود می‌رود. در فصل پاییز هم آب و هوا بیشتر برای سفر به کیش مناسب است و هم نمایشگاه های کیش در این فصل برگزار می‌شوند. به همین دلیل سفر به این جزیره در فصل پاییز بیشتر است.

نمایشگاه کیش افزایش سفر به جزیره کیش در فصل نمایشگاه بین‌المللی کیش

نمایشگاه بین‌المللی کیش
جزیره کیش با دارا بودن مسیرهای دریایی مناسب و اسکله و بندر و فرودگاه بین‌المللی مستعد ارتباط با کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس است. همچنین سیاست منطقه آزاد بودن این جزیره میتواند به جذب مسافران خارجی و معرفی این جزیره توریستی به مهمانان خارجی کمک کند. تور نمایشگاهی کیش همیشه پر مسافر است زیرا این جزیره هر ساله برگزار کننده نمایشگاه‌های متعددی است که از آنها میتوان به نمایشگاه بین المللی و ساخت و ساز و عمران ، نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و انرژی، نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته و .. اشاره کرد. جزیره کیش با دارا بودن امکانات مناسب جهت برگزاری نمایشگاه ها، هتل‌های مناسب جهت اسکان و مراکز گردشگری مناسب میزبان خوبی برای مهمانان خارجی در این بازه زمانی است.

نمایشگاه کیش 1 افزایش سفر به جزیره کیش در فصل نمایشگاه بین‌المللی کیش

هتل‌های کیش
کیش در قلب خلیج همیشه فارس با دارا بودن ‎تعداد زیادی هتل و مرکز اقامتی و سوئیت و بیش از ۱۰ هتل ۵ستاره لوکس امکانات اقامتی مناسبی را به مسافران ارائه می‌دهد. هتل‌های کیش با قرار گیری در مناطق مناسب و خدمات عالی سفر خاطره انگیزی را در ذهن مسافران تور پاییز کیش ثبت می‌کنند. از بین هتل‌های تور جزیره کیش میتوان هتل ترنج کیش، هتل داریوش کیش، هتل مارینا پارک کیش و هتل سورینت صدف را نام برد. به نقل از آناهیتاگشت هتل دریایی ترنج کیش منحصر به فردترین هتل خاورمیانه است که با ساختار روی آب تجربه ای جدید و لذت بخش برای مسافران است. سایر هتل‌های کیش نیز با خدمات عالی پذیرای مهمانان تور کیش هستند.

هتل های کیش افزایش سفر به جزیره کیش در فصل نمایشگاه بین‌المللی کیش

جاذبه‌های کیش
جزیره توریستی کیش، علاوه بر مسافران تجاری، پذیرای عده زیادی از افرادی است که برای تفریح سفر به کیش را انتخاب کرده‌اند. این جزیره پر از جاذبه های گرشگری و مقاصد تفریحی است. مسافران خارجی که به قصد تجاری به جزیره سفر می‌کنند با دیدن تفریحات این جزیره جذب شده و ممکن است در سفرهای بعدی به قصد تفریحی به کیش سفر کنند. از برخی از جاذبه های کیش میتوان این موارد را نام برد: کشتی یونانی کیش که به نماد این جزیره تبدیل شده است و هر مسافر حداقل بخشی از زمان خود را در کنار این ساحل به ارامش میگذارند. باغ پرندگان و دلفیناریوم کیش، هدف مسافران عاشق طبیعت و کاریز و بافت قدیمی کیش برای عاشقان تاریخ. اکثر مسافران تور کیش آناهیتاگشت از تفریحات دریایی، جت اسکی و غواصی استفاده کرده اند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    بله یکی از دلایل افزایش مسافران جزیره کیش وجود نمایشگاه هایدائمی داخلی و بین المللی هست که باعث رونق بیشتر جزیره شده

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *