جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

استقبال مردم از تورهای تهران‌گردی

تاریخ بروزرسانی :
۷ فروردین ۱۳۹۷

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با تاکید بر آغاز به کار تورهای تهران‌گردی از روز جمعه، گفت: تنها در این روز ۸۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ برای ثبت نام در تورهای تهران گردی ثبت شده است و این موضوع نشان از استقبال خوب شهروندان از پدیده تهران گردی دارد.
به گزارش ایسنا، مهدی سیف با اشاره به ویژه برنامه های گردشگری پایتخت در ایام نوروز اظهار کرد: در حال حاضر ۹۷ ایستگاه اطلاع رسانی و ۱۲ ایستگاه استقبال از گردشگران در مبادی ورودی و نقاط پرتردد شهر مستقرند و آماده خدمات رسانی به گردشگران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه ترافیک عصرگاهی تهران بویژه در نقاط منتهی به اماکن گردشگری نشان می‌دهد امسال جمعیت بیشتری پایتخت را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند، گفت: از ابتدای تعطیلات تعدادی از مسافران در کمپ‌هایی که شهرداری تهران در چندین بوستان تدارک دیده است، اسکان داده شده‌اند و انتظار می‌رود با شروع دور دوم سفرها از روز شنبه به تعداد افراد مستقر در کمپ‌ها اضافه شود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از مراجعه روزانه حدود ۲۰۰ نفر به هر یک از ایستگاه‌های اطلاع رسانی خبر داد و گفت: در روزهای گذشته، در هر ایستگاه اطلاع رسانی روزانه ۵۰ بسته گردشگری شامل نقشه گردشگری تهران، بروشور تورهای نیم روزه و یک روزه و کارت های تخفیف ۲۰ تا ۷۰ درصدی بازدید از اماکن گردشگری از سوی گردشگران خریداری می‌شود.
 گردی استقبال مردم از تورهای تهران‌گردی

سیف با اشاره به حضور مترجم در برخی از ایستگاه های اطلاع رسانی تصریح کرد: با توجه به حضور گردشگران خارجی، در برخی از ایستگاه ها مترجم برای پاسخگویی به سوالات این گروه از گردشگران در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر آغاز به کار تورهای تهران‌گردی از روز جمعه بیان کرد: تنها در این روز ۸۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ برای ثبت نام در تورهای تهران گردی ثبت شده است و این موضوع نشان از استقبال خوب شهروندان از پدیده تهران گردی دارد.

بنا براعلام سایت شهرنوشت؛ رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه مدیریت شهری آمادگی افزایش ظرفیت ها در صورت حضور گسترده‌تر گردشگران در تهران را دارد، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است به مناسبت‌های مختلف، ایستگاه‌های اطلاع رسانی و تورهای نیم روزه و یک روزه را در تهران فعال کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد