جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اخذ ویزای توریستی کانادا با موسسه ی حقوقی سفیران سروش سعادت

تاریخ بروزرسانی :
۷ آذر ۱۳۹۷

موسسه ی حقوقی سفیران سروش سعادت یکی از بهترین و با سابقه ترین موسسات حقوقی کشور و میتوان گفت بهترین در زمینه ی حقوق بین الملل ارائه کننده ی برترین خدمات مهاجرتی.
از زمان روی کار آمدن تیم جدید سیاسی کشور کانادا از لحاظ اماری تعداد ویزا های توریستی صادر شده ی این کشور برای ایرانیان افزایش پیدا کرده است.
ویزای توریستی کانادا بستگی به شرایط و پارامترهای مختلفی دارد که میتوان برخی شروط رو شرط اصلی دانست و برخی دیگر را نیز از شروط و از داشته های فرعی.
برای صدور این نوع ویزا دو نوع شرط اصلی وجود دارد که وجود یکی از این دو حالت شرط قطعی میباشد.
یک اینکه از طرف یکی از نزدیکان یا بستگان یک دعوتنامه ی معتبر جهت ویزیت و دیدار آن فرد در کشور کانادا صادر شده باشد.

کانادا 2 اخذ ویزای توریستی کانادا با موسسه ی حقوقی سفیران سروش سعادت

و اینکه فردی که دعوت میکند بهتر است از اقوام و بستگان نزدیک مانند پدر و مادر و برادر و خواهر و… باشند. تا اداره ی مهاجرت کانادا شانس بیشتری به فرد بدهد برای صدور ویزا.
شرط دومی که در صورت نبودن شرط اول خیلی کمک میکند تا فرد ویزای توریستی کانادا را اخذ کند داشتن تاریخچه ی خوب سفر میباشد.که اصطلاحا معروف است به تراول هیستوری.
که در این حالت فرد باید نشان دهد فردیست اهل سفر و جهانگردی که بهتر است در این سابقه ای که از خود ارائه میکند دارای یک ویزا یا دو ویزا در یک سال اخیر از حوزه ی شنگن باشد.
به این صورت که استیکر ویزای یکی از کشورهای معتبر شنگن را داشته باشد و در پاسپورت خود نیز مهر ورود و خروج به آن کشور را نیز داشته باشد.
در سالهای اخیر موضوع تراول هیستوری به شدت باعث موفقیت یا عدم موفقیت افراد در دریافت ویزای توریستی کانادا شده است.

کانادا اخذ ویزای توریستی کانادا با موسسه ی حقوقی سفیران سروش سعادت

از دیگر پارامترهای ویزای توریستی کانادا به صورت کلی نشان دادن علقه و وابستگی در کشور مبدا میباشد.
به این صورت که فرد باید مدارکی را نشان دهد تا وابستگی خود را به کشورش نشان دهد و نشان دهد که به کشورش باز میگردد.
مدارکی مثل مدارک مالی از قبیل داشته های نقدی و غیر نقدی.مانند پول در حساب و سندهای ملکی و داشته های مالی.
مدارک دیگری مانند سابقه ی کاری و سوابق شغلی. به این معنی که فرد نشان دهد در کشور خود وابستگی کاری و حرفه ای دارد.
ویا نشان دهد پروانه های بهره برداری در ایران را دارد.مانند پروانه وکالت و پروانه طبابت و پروانه کسب و….
و یا نشان دهد دارای شرکت و مستقلات و کارخانه وکارگاه است و برای اثبات این موضوع باید مدارک مستدل نشان دهد.
و اینکه بهتر است فرد دارای سنی باشد که سفارت معمولا برای آن قشر صدور ویزا میکند.برای مثال اگر فردی مجرد باشد و در حدود سنی سی سال از شانس بالایی برای این نوع ویزا برخوردار نیست.
البته به غیر از مدارک ذکر شده ی بالا نیازمند مدارک دیگری میباشد که در مشاوره میتوانید از آن بهره مند شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید.
بعد از اینکه تمامی مدارک اماده شد باید این مدارک ترجمه ی رسمی انگلیسی شده و اسکن این مدارک برای اداره مهاجرت کانادا ارسال شود که پس از آن ایمیل انگشت نگاری و یا همان بیومتریک فرد می اید که باید ظرف سی روز آن را انجام دهد.و احتمالا نهایتا ظرف ۳ ماه پاسخ خواهد آمد.

کانادا 1 اخذ ویزای توریستی کانادا با موسسه ی حقوقی سفیران سروش سعادت

ویزای توریستی کانادا به دو صورت صادر میشود. معمولا حالت اول به این صورت است که به شکل ویزای تک ورود single entry یا یک ویزای خاص معروف به ویزای مولتیپل کانادا multiple entry یا همان ویزای معروف پنج ساله کانادا که به اسم گلدن ویزا هم معروف است صادر میشود.
بر اساس قانون مدون و تایید شده در اداره ی مهاجرت کشور کانادا حداکثر زمانی که یک توریست کانادا میتواند بدون خروج از کشور کانادا در این کشور نهایتا بماند از لحاظ زمانی ۶ ماه است. البته فرقی نمیکند در این مدت در کدام ایالت ها حضور دارد و محدودیتی در این زمینه نیست.
رالبته به صورت استثنایی امکان تمدید این ۶ ماه از داخل خاک کانادا به صورت خیلی خیلی محدود با داشتن دلیل قانع کننده ی قطعی وجود خواهد داشت. در صورتی که متقاضی و درخواست کننده دلیل قانع کننده نداشته باشد ملزم به ترک خاک کشور کانادا هست ولی شما همچنان میتوانید بلافاصله پس از بیرون امدن و ترک خاک کشورکانادا ( منظور از خاک مرز این کشور میباشد) مجدد وارد خاک کشور کانادا شده و ۶ ماه دیگر درنیز بدون محدودیت کانادا باشید.
البته با داشتن ویزای توریستی حق استفاده از حقوق شهروندی وجود ندارد و فرد به عنوان یک توریست در آن کشور وجود دارد.
برای کسب اطلاعات دقیق و به روز در مورد ویزای توریستی و حواشی آن و همچنین اینکه ایا ویزای توریستی قابلیت تبدیل به اقامت دائم این کشور را دارد حتما حتما با مشاورین موسسه ی حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط گرفته و سوالات مهاجرتی خود را بپرسید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *