جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

آغاز به کار کیترینگ هما در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

مراسم افتتاح کیترینگ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)امروز با حضور مدیر عامل این شرکت، مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و جمعی از مسئولان صنعت حمل و نقل هوایی کشور برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،فرزانه شرفبافی، مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم هدف از راه‌اندازی این کترینگ را ارتقاء کیفیت سرویس به مسافران برشمرد چرا که ‌رضایت‌مندی مسافر یکی از شاخص‌های کلیدی برای هر ایرلاین است و کیترینگ و پذیرایی از مسافر از شاخص‌های رضایت‌مندی مسافر است.

catering آغاز به کار کیترینگ هما در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
وی افزود: «تاکنون کیترینگ پروازهای بین‌المللی هما از طریق کیترینگ مهرآباد تامین می‌شد و همین فاصله و جابجایی باعث افت کیفیت کیترینگ هما در پروازهای بین‌المللی و اروپایی شده بود.»
به گفته شرفبافی ساختمان و تجهیزات کیترینگ ایران ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) از ۶ سال پیش تکمیل شده بود، اما بلااستفاده مانده بود. وی در‌اینباره افزود: ‎«سالانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان فقط هزینه نگهداری این تجهیزات خاموش می‌شد، اما بخش‌های مختلف هما پای کار آمدند و با حداقل هزینه (یک و نیم میلیارد تومان) به جای ۱۰ میلیارد تومان این کیترینگ راه‌اندازی شد.
مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: هما اولین کیترینگ دارای تائیدیه گردشگری حلال را در خاورمیانه ایجاد کرد؛ هم اکنون به مسافران داخلی، بین‌المللی و مسلمان خدمات کیترینگ حلال ارائه می‌دهیم.
شرفبافی بیان کرد: «در کیترینگ فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ظرفیت تولید ۶۰ هزار پرس غذا را داریم که اگر ساعت کاری کیترینگ شبانه روزی شود این تعداد به ۱۲۰ هزار پرس در روز افزایش می‌یابد.»
در پایان این مراسم از کارکنان کیترینگ ایران‌ایر به پاس زحماتشان در این مدت با اهدای تندیس یادبود تقدیر و تشکر شد.

منبع: واحد مرکزی خبر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد