جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

‌سفر به چابهار جذاب‌تر می‌شود

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ اسفند ۱۳۹۶

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار دو اقدام مهم این ستاد را جهت جذابیت بیشتر و ارزان‌سازی سفر به چابهار تشریح کرد.
به گزارش اقتصادآ‌نلاین به نقل از ایسنا، دادکریم بلوچ با اشاره به اقدامات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: صدور مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد در سطح استان و احداث‌های اقامتگاه‌های بوم‌گردی‌، مهم‌ترین اقدام ستاد تسهیلات سفرهای نورزی منطقه آزاد برای نوروز ۹۷ است.
وی افزود: جهت پایین آوردن قیمت اقامت در چابهار و با توجه به راهبرد ارزان‌سازی سفر به چابهار که مهم‌ترین هدف ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی است، احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی و ساماندهی ۵۰ خانه‌ کاشانه‌های مهمان را در دستور کار قرار دادیم‌.
معاون فرهنگی و گردشگری گردشگری منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی برای احداث ۳۰ اقامتگاه بوم‌گردی هستیم و مجوز احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی نیز صادرشده و ساخت این هتل‌های کپری که در حد یک هتل چهار ستاره هستند تنها دو ماه به طول می‌انجامد که عملیات احداث‌شان آغاز شده و تا نوروز آماده می‌شوند.
بلوچ گفت: اعلام آمادگی دو شرکت برای ارائه خدمات تفریحات دریایی از جمله اسکی روی آب و غواصی، ساماندهی ۱۴۰ تورگردان محلی و برگزاری‌های تورهای روزانه چابهارگردی و هم‌چنین برگزاری فستیوال‌ها و کاناوال‌های شادی از دیگر اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار است‌.
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: هم‌چنین در اقدامی تعاملی با سایر نهادها و با مجوز شورای تأمین امنیت استان مجوز عبور خودروهای پلاک منطقه آزاد را در سطح استان سیستان و بلوچستان را از ۱۵ اسفند تا پایان فروردین اخذ کردیم‌.

منبع: ایسنا

چابهار ‌سفر به چابهار جذاب‌تر می‌شود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد