جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

یک هفته رستوران گردی کنید

تاریخ بروزرسانی :
۲ آبان ۱۳۹۲

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گردشگری ـ “علی اصغر ابراهیمی” رییس اتحادیه رستوران‌ داران تهران درخصوص برگزاری هفته رستورانگردی به CHN‌گفت: «با توجه به آنکه بیشتر تعاملات انجام شده بر روی میز غذا برگزار می‌شود می‌خواهیم صنعت رستورانداری را معرفی کنیم و به این منظور آنرا ارج نهیم. از این رو ۴ تا ۱۰ آبان هفته رستورانگردی معرفی شده است و رستورانهایی شهرایی مانند تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، قم پذیرفتند که در این هفته تخفیفاتی را ارائه دهند.» او افزود: «تمامی روزهای هفته به ترتیب به نام مهربانی، کودکان، سلامت، غذای ملل،‌ قدردانی از خانواده رستوران داران، اصراف نکردن و روز رستوران شایسته نامگذاری شده است.»

به گفته ابراهیمی، در روزی که به نام کودک است با تعاملی که با مجموعه شهرداری داشتیم، تعدادی از کودکان کار را به صورت رایگان در رستورانها پذیرش خواهیم کرد.

به گزارش CHN، در هفته رستورانگردی حدود ۷۰ رستوران تهران متقاضی شدند تا ۱۰ تا ۲۰ تخفیف را برای مراجعه کنندگان در نظر بگیرند. این عمل رستورانداران نه تنها به معرفی رستوران‌ها می‌انجامد و مردم را برای حضور بیشتر ترغیب می‌کند بلکه سبب رونق صنعت گردشگری نیز خواهد شد.

IMAGE635100882660275759 یک هفته رستوران گردی کنید

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد