رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

گردشگری هدفمند در تهران باید مورد توجه قرار گیرد

تاریخ بروزرسانی :
۱۱ فروردین ۱۳۹۴

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۱/۱۱-نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های فراوان گردشگری تهرانشهر تصریح کرد: اجرای تورهای گردشگری هدفمند برای مهمانان داخلی و خارجی طهران ضروری است.

مهدی کوچک زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس شهری ایسنا با بیان اینکه گردشگری نقشی بسیار مهم و اثرگذار در معرفی فرهنگ‌ها و تاریخ هر کشور دارد، افزود: استفاده از ظرفیت اماکن گردشگری با موضوعات ویژه و اثرگذار با توجه به جاذبه های فراوان تاریخی و انقلابی ملت ایران باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان مثال برگزاری تور گردشگری بازدید از حسینیه جماران و منزل امام خمینی (ره) در کنار بازدید از کاخ نیاوران به عنوان سکونتگاه رهبران ایران در دو برهه زمانی مختلف اما نزدیک به هم، مهمانان طهران را به تفکر وامی‌دارد.

کوچک زاده با اشاره به اینکه گردشگری باید به یک فرهنگ تبدیل شود، افزود: آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم، آثار تاریخی و ارتقای اطلاعات شهروندان از داشته های شهر و گردش اقتصادی این عرصه قطغا آثار فراوان و مهمی خواهد داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی زمینه سازی برای تفریح و نشاط مردم را در کنار مشغله‌های فراوان شهرنشینی مهم دانست و تصریح کرد: باید زمینه رفاه و تفریح هر چه بیشتر مستضعفین و طبقات پایین جامعه را فراهم کرد.

کوچک زاده به برنامه‌ها و اقدامات گسترده مدیریت شهری در زمینه گردشگری اشاره کرد و گفت: توجه به مسایل اجتماعی و فرهنگی در اقدامات عرصه گردشگری باید همواره مدنظر دست اندرکاران و سیاست گذاران قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم با گسترش بیش از پیش گردشگری شاهد بالندگی هر چه بیشتر شهر تهران باشیم.

865 گردشگری هدفمند در تهران باید مورد توجه قرار گیرد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *