رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ آبان ۱۳۹۲

گردشگری دریایی خوزستان تقویت می‌شود

لینک این مطلب کپی شد!

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از تقویت گردشگری دریایی در استان خبر داد و گفت: تقویت گردشگری دریایی یکی از اهداف اساسی در خوزستان به شمار می‌رود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه خوزستان، افشین حیدری اظهار کرد: تقویت گردشگری در خوزستان در دستور کار قرار دارد. به این دلیل تلاش می‌کنیم تا شرایط را در این بخش بهبود بخشیم.

وی خاطرنشان کرد: خوزستان از بکرترین شرایط اقلیمی برای گردشگری برخوردار است، لذا تلاش می‌کنیم تا داشته‌های این استان به ایرانیان معرفی شود تا خوزستان اصلی‌ترین هدف مسافرت‌های مردم شود.

او بیان کرد: خوزستان برای تفریح هم هوای سرد و برفی، هم هوای گرم و مرطوب دریایی و هم هوای معتدل با مناظر بسیار زیبای طبیعی دارد که باید این داشته‌ها به مردم معرفی شوند.

حیدری تاکید کرد: خوزستان از همه ظرفیت‌های خود برای معرفی داشته‌هایش استفاده می‌کند، بنابراین می‌کوشیم تا گردشگری دریایی که در خوزستان سواحل بسیار زیبایی نیز دارد را معرفی کنیم.

وی افزود: اکوتوریسم موجود در خوزستان بسیار منحصر به فرد است. بنابراین می‌توان برای بهبود وضعیت موجود از رسانه ملی برای این مهم استفاده کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: با رسانه ملی وارد تعامل بسیار خوبی شده‌ایم و برای معرفی آثار تاریخی و داشته‌های گردشگری استان با این رسانه وارد امضای تفاهم‌نامه‌ای شده‌ایم تا بتوانیم بهتر گردشگری خوزستان را معرفی کنیم.

حیدری گفت: گردشگری خوزستان می‌تواند باعث رونق اقتصادی کشور شود. در همین زمینه برای معرفی مناطق بکر استان تلاش مضاعفی را در پیش گرفته‌ایم.
25136 گردشگری دریایی خوزستان تقویت می‌شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *