رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ دی ۱۳۹۲

گردشگری مذهبی باید اولویت اول ایجاد اشتغال در قم باشد

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۰/۲۶ – به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان قم با وی، خدمت به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) را توفیق الهی دانست و با اشاره به طیف وسیع صنایع دستی و جاذبه آنها برای مسافران خارجی و داخلی، زمینه ایجاد شغل در این بخش را بسیار گسترده ارزیابی کرد.

استاندار قم نیاز مردم شریف ایران اسلامی و اولویت کاری دولت تدبیر و امید را بحث اشتغال عنوان و تاکید کرد: باید تمهیدات لازم در این خصوص به خوبی پیش بینی شود.

در این جلسه رضایی، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قم نیز ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام صالحی منش، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان ارائه داد.

قم دارای جایگاهی ویژه در زمینه وقف است

استاندار قم همچنین در دیدار حجت الاسلام شیری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با وی، ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند مجموعه واقفین بزرگوار و آرزوی ارج معنوی برای همه خیرین گفت: وجود ۱۴ هزار موقوفه و ۹۴ بقعه متبرکه و ۱۰۳ امامزاده در استان قم و ورود اولین صحابه جلیل القدر امامان معصوم به این شهر مقدس، استان قم را دارای جایگاهی ویژه کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر مناسب، تکریم مردم شریف قم و تسریع در انجام امور شاهد ارتقای جایگاه سازمان اوقاف در شهر عش آل محمد(ص) باشیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم نیز ضمن تبریک به استاندار قم وآمادگی این اداره کل در خدمت رسانی بهتر، گزارشی از برنامه‌های هفته وقف ارائه کرد.

تأکید بر ارتقای فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در قم

استاندار قم همچنین در دیدار هیئت رئیسه انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل درون شهری، از خدمات شایسته این سازمان جهت تسهیل در امور روزمره مردم شریف قم تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام صالحی منش خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی را از نیازهای روزمره مردم ارزیابی کرد و ضمن قدردانی از توسعه فرهنگ استفاده از وسائط حمل و نقل عمومی، خواستار ارتقاء این فرهنگ شایسته در استان شد.

در این دیدار اعضای هیئت رئیسه انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل درون شهری نیز ضمن تبریک به حجت الاسلام صالحی منش گزارشی از فعالیت های این سازمان ارائه نمودند.

انتصاب مشاور استاندار قم در امور ایثارگران و خانواده معزز شهدا

استاندار قم طی حکمی جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار سید جواد هاشمی منفرد را به عنوان مشاور خود در امور ایثارگران و خانواده معزز شهدا منصوب کرد.

حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم با اشاره به تجارب بالای سردار سید جواد هاشمی منفرد در مباحث فرهنگی و امور ایثارگران وی را به عنوان مشاور استاندار قم در امور ایثارگران و خانواده معزز شهدا منصوب کرده و از خدمات چندین ساله آقای عاشوری مشاور سابق امور ایثارگران تقدیر و تشکر کرد.

انتصاب مشاور استاندار قم در امور کشاورزی

استاندار قم طی حکمی مهندس حاج احمد بلندنظر به عنوان مشاور استاندار قم در امور کشاورزی منصوب کرد.

حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم با اشاره به سوابق و تجارب ارزشمند حاج احمد بلندنظر، وی را به عنوان مشاور خود در امور کشاورزی منصوب کرد.
IMG14571920 گردشگری مذهبی باید اولویت اول ایجاد اشتغال در قم باشد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *