جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

گردشگران مفقود شده در کویر مرنجاب پیدا شدند

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ آبان ۱۳۹۶

به گزارش ایرنا ، گردشگران مفقود شده روز پنجشنبه هفته گذشته با یکدستگاه خودروی نیسان پاترول وارد منطقه کویری و گردشگری مرنجاب شده بودند که به دلیل نقص فنی خودرو و پوشش نداشتن تلفن همراه ، ارتباط خود را باخانواده و دیگران از دست داده و مفقود شده بودند.
حسین انصاری فررئیس کلوپ سافاری استان اصفهان شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت:این سه گردشگر پس از نزدیک به سه ساعت عملیات جست و جو در منطقه رمل های اتوبوسی (۲۰ کیلومتری کاروانسرای مرنجاب) در سلامت کامل پیدا شدند.
وی افزود: خودروی این مسافران به علت نقص فنی در منطقه متوقف شده بود و با توجه به نبود پوشش آنتن تلفن های همراه، برای ساعت ها در کویر مرنجاب سرگردان مانده بودند.
او اضافه کرد: جست و جوی مسافران ناپدید شده از روز شنبه به وسیله گروه های امداد و نجات و جست و جوی هلال احمر، میراث فرهنگی و راهنمایان گردشگری بومی آغاز و با مرکز استان نیز برای امداد هوایی هماهنگ شده بود که در کمتر زمان ممکن پیدا شدند.
نزدیک به ۱۵ نفر در طول ۲ سال گذشته در این منطقه مفقود شدند و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
منطقه نمونه گردشگری مرنجاب که در ۵۰ کیلومتری آران و بیدگل واقع است، به دلیل برخورداری از اقلیمی چهار فصل و اعتدال نسبی هوا و میزبانی از جاذبه های گردشگری، گونه های جانوری و گیاهی یکی از زیباترین نقاط کویری ایران محسوب می شود و سالانه ۱۰۰ هزار نفر مسافر داخلی و گردشگر خارجی را میزبانی می کند.
شهرستان آران و بیدگل با نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

مرنجاب گردشگران مفقود شده در کویر مرنجاب پیدا شدند

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد