جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافی شاپ اردیبهشت تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۹ مرداد ۱۳۹۶

کافی‌شاپ اردیبهشت در سال ۱۳۹۳ در خیابان میرداماد تهران تأسیس شد. فضای دنج و آرامش‌بخش این کافی‌شاپ، به همراه پخش موزیک زیبای لانژ‌ هاوس مینی مال، بهترین مکان برای گذراندن روزی خوش در کنار دوستان و خانواده است. مطمئناٌ برگزاری مراسم روز تولد یا سالگرد ازدواجتان در این کافی‌شاپ، به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شود. شاید بپرسید چرا نام این کافی‌شاپ را اردیبهشت گذاشته‌اند. باید بگوییم که علت این انتخاب چیزی نبوده جز این‌که هر دو صاحب این کافی‌شاپ متولد ماه اردیبهشت هستند.
خبر خوش این‌که کتابخانه‌ای نیز برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در گوشه‌ای از این کافی‌شاپ تعبیه شده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که باید در بیرون از منزل هم از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی استفاده کنید، اینترنت پرسرعت بی‌سیم این کافی‌شاپ در اختیار شماست. ازجمله خدمات جانبی کافی‌شاپ اردیبهشت می‌توان به دستگاه کارت‌خوان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. وجود محلی مخصوص برای افراد سیگاری از جمله امکانات خاص این کافی‌شاپ به‌حساب می‌آید.
گذشته از همه این‌ها، منوی کافی‌شاپ اردیبهشت انتخاب‌های زیادی را پیش‌روی شما قرار می‌دهد. انواع نوشیدنی‌های کافئین‌دار، قهوه و کاپوچینو را می‌توانید در این کافی‌شاپ نوش‌جان فرمایید. به‌علاوه، انواع هات‌چاکلت‌های خوشمزه، چای شیر دارچین، انواع دمنوش‌های آرامش‌بخش و چای شیر عسل در ردیف نوشیدنی‌های گرم این کافی‌شاپ قرار دارند. از چشیدن طعم فوق‌العاده کیک شکلات و براونی این کافی‌شاپ پشیمان نمی‌شوید. پیشنهاد می‌کنیم که نوشیدنی‌های بی‌نظیر دیگر این کافی‌شاپ مانند چری‌بری، موهیتو، ملون بری و بنیاکولادا را حتماٌ امتحان کنید. دوستداران پاستا، سالاد سزار، چیکن پستو و چیکن بلو می توانند طعم متفاوت این غذاها را در این کافی شاپ تجربه کنند.
لازم به ذکر است که تنها دو ساعت می‌توانید در این کافی‌شاپ بمانید و بعد از این زمان باید آن را ترک کنید. اگر برای خرید به بازار بزرگ میر داماد رفتید، سری هم به کافی‌شاپ اردیبهشت بزنید.
آدرس: میرداماد غربی، بین ولیعصر و جردن، بازار بزرگ میرداماد، راهرو سمت چپ، واحد ۵۸
شماره تماس: ۸۸۷۸۵۸۳۷-(۰۲۱)

کافی شاپ اردیبهشت تهران 6 کافی شاپ اردیبهشت تهران کافی شاپ اردیبهشت تهران 10 کافی شاپ اردیبهشت تهران کافی شاپ اردیبهشت تهران 8 کافی شاپ اردیبهشت تهران کافی شاپ اردیبهشت تهران 2 کافی شاپ اردیبهشت تهران کافی شاپ اردیبهشت تهران 7 کافی شاپ اردیبهشت تهران کافی شاپ اردیبهشت تهران کافی شاپ اردیبهشت تهران کافی شاپ اردیبهشت تهران 9 کافی شاپ اردیبهشت تهران کافی شاپ اردیبهشت تهران 5 کافی شاپ اردیبهشت تهران کافی شاپ اردیبهشت تهران 4 کافی شاپ اردیبهشت تهران کافی شاپ اردیبهشت تهران 3 کافی شاپ اردیبهشت تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    همه چیز عالی بود..هم برخورد پرسنل و هم کیفیت سرویس دهی

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *