جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه کیوسک تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۲ مرداد ۱۳۹۶

کافه کیوسک یکی از آن کافه‌های معروف خیابان کریم‌خان در نزدیکی کافه ون، ثالث و کافه نزدیک قرار دارد. تقریباٌ یک سال از افتتاح این کافه می‌گذرد. کیوسک پاتوق جوانان زیادی است. کسانی که دوبه‌دو و یا در جمعی پر از هیاهو و خنده بر سر میزها نشسته‌اند. یا ممکن است برای برگزاری جشن تولد و یا قرارهای عاشقانه دوران نامزدی پا به این کافه گذاشته باشند. نشستن در کافه‌ای خلوت با دیوارهای سیمانی یا آجری آن‌هم در فضایی نسبتاٌ تاریک و یا به قول امروزی‌ها شاعرانه، می‌تواند شما را حتی برای ساعاتی از روزمره‌گی‌ها و خاطرات بد جدا کند. در حین قدم زدن در خیابان شلوغ کریم‌خان به ساختمانی می‌رسید که با گذر از راهروی تاریک آن کافه کیوسک را می‌یابید. به‌محض ورود به این کافه، با کیوسک تلفن قدیمی انگلیسی مواجه می‌شوید که نام کافه الهام گرفته از این کیوسک قرمزرنگ است.
این کافه به شکل یک مستطیل بزرگ بوده و هر چه که در آن می‌بینید به رنگ خاکستری است. دیوارها کاملاٌ ساده و بدون تزیین هستند. قاب عکسی سیاه‌وسفید، تنها چیزی است که بر روی دیوارهای کافه کیوسک می‌بینید. حیاط کوچکی در انتهای کافه خودنمایی می‌کند. حیاطی با حوض و فواره‌ای در وسط که دورتادورش را گلدان‌های قشنگی احاطه کرده‌اند. گلدان‌های کاکتوس در گوشه و کنار حیاط به چشم می‌خورند. دو میز برای استراحت و لذت بردن از فضا در آن تعبیه شده است.
منوی این کافه بسیار متنوع بوده و انواع نوشیدنی‌های سرد، صبحانه‌ها و غذاهای خوشمزه و لذیذ را شامل می‌شود. قهوه‌های عالی کافه کیوسک به دو صورت معمولی و استارباکس سرو می‌شوند. طعم پاستا آلفردو، پنه پاستا و چیز کیک نوتلای این کافه به یاد ماندنی است.
اینترنت بی‌سیم پرسرعت نیز در دسترس مهمانان کافه کیوسک قرار دارد. ساعت کاری این کافه از ۹ صبح تا ۱۱ شب می‌باشد. اگر به دنبال آرامش هستید و از دغدغه‌ها و استرس‌ها به ستوه آمده‌اید، کافه کیوسک پیشنهاد خوبی برای شماست.
آدرس: تهران، خیابان کریم‌خان، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۳۴، طبقه همکف.
شماره تماس: ۸۸۳۱۸۴۱۹-(۰۲۱)
کافه کیوسک تهران 1 کافه کیوسک تهران

کافه کیوسک تهران 2 کافه کیوسک تهران

کافه کیوسک تهران 3 کافه کیوسک تهران

کافه کیوسک تهران 4 کافه کیوسک تهران

کافه کیوسک تهران 5 کافه کیوسک تهران

کافه کیوسک تهران 6 کافه کیوسک تهران

کافه کیوسک تهران 7 کافه کیوسک تهران

کافه کیوسک تهران 8 کافه کیوسک تهران

کافه کیوسک تهران 9 کافه کیوسک تهران

کافه کیوسک تهران کافه کیوسک تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    توی کافه شلوغ و پرسروصداس.اما فضای باز پشتش دوست داشتنیه..قیمت هاشون هم معمولیه

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *