رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ مرداد ۱۳۹۶

کافه کوچه تهران

اشتراک گذاری

محله یوسف‌آباد، محله‌ای قدیمی و معروف در تهران بزرگ است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که چرا این محله یوسف‌آباد نام دارد. راستش را بخواهید، فردی به نام میرزا یوسف مستوفی‌الممالک یکی از رجال بنام زمان ناصرالدین‌شاه، بنیانگذار این محله در سال ۱۲۸۸ هجری قمری می‌باشد. بنابراین، این محله به نام ایشان نامگذاری شده است. جایی که مراکز تفریحی معروفی مانند پارک قزل‌قلعه، فرهنگسرا و پارک شفق در آن به چشم می‌خورد. در میان همه این‌ها، کافه‌های زیادی هم در این محله وجود دارد. کافه‌هایی که می‌توان در آن‌ها به دور از اینترنت و فضای مجازی، دیدارها را تازه کرده، روبروی یکدیگر نشست و درد دل کرد. یکی از کافه‌های این محله که در خیابانی به همین نام واقع شده، کافه کوچه با شش سال سابقه فعالیت است. کافه‌ای بسیار دنج و آرام که بعد از یک روز سخت و پرمشغله می‌توانید آرامش واقعی را در آن تجربه کنید.
محیط کافه کوچه واقعاٌ استثنایی و زیباست. دکوراسیونی شیک و مجلل که شاید نظیر آن را کمتر دیده باشید. میز و صندلی‌های چوبی قهوه‌ای‌رنگ که با فاصله از یکدیگر چیده شده و با رنگ دیوارهای آجری شکل هماهنگی دارد، جلوه خاصی به این محیط بخشیده است. پرسنل کافه کوچه، با پذیرایی عالی و برخوردی گرم و صمیمانه پذیرای مهمانان عزیز هستند. گفتنی است که کافه کوچه در دو طبقه مجزا ساخته شده که نیم‌طبقه بالای آن مخصوص افراد سیگاری می‌باشد. در طبقه پایین مبل‌هایی در جلوی پنجره‌ها تعبیه شده است. با نشستن بر روی این مبل‌ها و خوردن سفارشتان درحالی‌که فضای بیرون را نظاره‌گر هستید، لذتی وصف‌نشدنی را تجربه کنید.
با باز کردن منوی کافه کوچه، با جملاتی عجیب اما جالب روبرو می‌شوید. جملاتی مانند « حضور در کافه کوچه محدودیت زمانی ندارد» و یا « بنا به هزاران دلایل امکان برگزاری تولد و مراسم مشابه برای ما امکان‌پذیر نیست، لطفاٌ ما را در معذوریت نگذارید». شاید مسئولین کافه، با نوشتن این عبارات در منو، به قول معروف قصد داشته‌اند که حرف آخر را اول بزنند تا دلخوری و مشکلی پیش نیاید. نزدیک در ورودی کافه، تخته‌سیاه زیبایی نظر شما را به خود جلب می‌کند. عده‌ای از مهمانان بر روی آن یادگاری می‌نویسند. همچنین، قسمتی هم به کتاب و انواع مجلات اختصاص داده شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
منوی کافه کوچه، شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای دلچسب و خوشمزه است. طعم عالی سالاد سزار، اسموتی قهوه، استیک و اسنک قارچ این کافه را هرگز فراموش نمی‌کنید. به جرأت می‌توان گفت که نظیر چیز کیک‌ها و قهوه مخصوص این کافه را در کافه دیگری پیدا نمی‌کنید. همچنین، برانی با بستنی و کیک شکلاتی کافه کوچه، واقعاٌ ارزش امتحان کردن را دارند.
لازم به ذکر است که امکان استفاده از اینترنت بی‌سیم در این کافه وجود دارد. همچنین، کافه کوچه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب پذیرای شما عزیزان است.
آدرس: تهران، خیابان یوسف‌آباد، خیابان بیستون، بین خیابان شانزدهم و هجدهم. پلاک: ۴۹.
شماره تماس: ۸۸۷۲۸۶۸۷-( ۰۲۱)
 کافه کوچه تهران

 کافه کوچه تهران

 کافه کوچه تهران

 کافه کوچه تهران

 کافه کوچه تهران

 کافه کوچه تهران

 کافه کوچه تهران

 کافه کوچه تهران

 کافه کوچه تهران

 کافه کوچه تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    اسنک و پنینی های خوشمزه و خوش طمعی داره.پرسنل مودب و خوش برخوردی داره حتما امتحان کنید

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *