رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ مرداد ۱۳۹۶

کافه مهتاب تهران

اشتراک گذاری

امروزه کافه‌گردی به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های جوانان برای گذراندن اوقاتی خوش و مفرح در کنار دوستانشان تبدیل شده است. جایی‌که می‌توان به بهانه دورهمی‌ها و جمع‌شدن‌ها خستگی یک روز سخت را از تن به در کرد و دلی از عزا درآورد. حتماٌ تابه‌حال نام مجتمع آ‌.‌اس.‌پ به گوشتان خورده است. ساختمانی مربوط به اوایل دهه ۵۰ شمسی با سه برج ۲۳ طبقه که یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مجتمع‌های مسکونی تهران به شمار می‌رود. شاید تا همین چند سال پیش، این برج تنها به‌عنوان برج مسکونی- تجاری شناخته می‌شد. اما اکنون با وجود چندین رستوران و کافه در محوطه حیاط و به دور حوضی بزرگ، کاربری دیگری هم پیدا کرده است. کافه مهتاب، یکی از بزرگ‌ترین و پررفت‌و‌آمدترین این کافه‌ها، یک سر و گردن از بقیه بالاتر است. جایی که مشتریان واقعاٌ از صرف وقت خود در آنجا لذت می‌برند. پیش از این، کافه مهتاب در مجتمع امام علی پذیرای مهمانان بود. اما حالا در گوشه‌ای از ساختمان آ.‌اس.‌پ جا خوش کرده و آرامش را به کافه‌نشینان هدیه می‌کند.
به جرأت می‌توان گفت که کافه مهتاب یکی از بهترین فضاها و دکورها را در میان کافه‌های تهران بزرگ دارد. کافه‌ای بسیار دنج با وسایل و در و دیواری به رنگ قرمز و سبز که شما را به یاد صحنه‌های تئاتر می‌اندازد. میز و صندلی‌های زیبا و خوش‌رنگ، رومیزی‌ها و پرده‌های گل‌دار، پنجره‌هایی با قاب ارسی و حتی وسایل کافه مهتاب همه و همه حسی نوستالژیک را در شما ایجاد می‌کنند. در گوشه‌ای از این کافه، تعدادی گلدان با گل‌های آپارتمانی و کاکتوس که بر روی چهارپایه قشنگی قرار داده شده، نظر شما را به خود جلب می‌کند. تعداد زیادی ظرف، کتاب و مجسمه بر روی طاقچه‌هایی به ‌رنگ آبی با قابی زیبا دیده می‌شوند. طاقچه‌هایی که بسیار شبیه قاب طاقچه‌های خانه‌های قدیمی ایرانی است. جالب است بدانید که حتی می‌توانید در طول زمان حضور در کافه مهتاب، سوزن‌دوزی یا بافتنی نیمه‌کاره‌ای پیدا کرده و آن را ببافید.
منوی این کافه به ۶ دسته غذاها، سرد نوش‌ها، کیک و دسرها، انواع چای و دمنوش، منوی صبحانه و قهوه‌ها تقسیم می‌شود. مسئولین کافه مهتاب، غذاها و نوشیدنی‌هایی مطابق با عطر و طعم و سلیقه ایرانی را برای مهمانان سرو کنند. حتماٌ عرقیجات و نوشیدنی هفت‌گل و گل‌گلی این کافه را امتحان کنید. می‌توانید انواع غذاهای نام‌آشنای ایرانی مانند کوکو سبزی، سیب‌زمینی با نان و تخم‌مرغ، کشک و بادمجان و مریم‌گلی را با طعمی متفاوت در این کافه نوش جان کنید.
یکی از ویژگی‌های متمایز کافه مهتاب، برخورد خوب و صمیمی پرسنل خوش‌اخلاق آن است. افرادی که لبخند از صورتشان محو نشده و حتی در انتخاب گزینه‌های منو نیز به شما کمک می‌کنند.
با رفتن به کافه مهتاب، حتی برای ساعاتی کوتاه، آرامشی واقعی را تجربه کرده و با خاطره‌ای خوش به منزل باز می‌گردید.
آدرس: تهران، انتهای خیابان شصت و چهارم یوسف آباد، بعد از اتوبان کردستان، مجتمع آ. اس. پ، پلاک ۶۰.
شماره تماس: ۸۸۰۵۴۸۰۰-(۰۲۱ )
 کافه مهتاب تهران

 کافه مهتاب تهران

 کافه مهتاب تهران

 کافه مهتاب تهران

 کافه مهتاب تهران

 کافه مهتاب تهران

 کافه مهتاب تهران

 کافه مهتاب تهران

 کافه مهتاب تهران

 کافه مهتاب تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    یه کافه خیلی خوشگل و دوست داشتنی با کیفیت خوب..ایشالا خوب باقی بمونه.صاحبش هم یه خانوم بسیار محترم بودن

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *