جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه شش و بش تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۷ مهر ۱۳۹۶

کافه شش و بش تهران، از جمله بهترین و لوکس‌ترین کافه‌های واقع در پایتخت می‌باشد. کافه‌ای واقع در بلوار فرحزادی این شهر که با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به سرعت جای خود را در میان هم‌وطنان عزیز تهرانی باز کرده است. چیزی که با وجود پرسنل مجرب، آموزش‌دیده و خوش‌برخورد شش و بش چندان هم دور از انتظار نبود. کافه شش و بش تهران در سال ۱۳۹۲ به روی هم‌وطنان عزیز تهرانی گشوده شد و افتخار میزبانی از مهمانان را در محیطی گرم و صمیمی داراست. حتماٌ می‌پرسید که چرا نام این کافه را شش و بش گذاشته‌اند. راستش را بخواهید، شش و بش اصطلاح بازی تخته‌ نرد می‌باشد. زمانی که در این بازی طاس‌ها طوری قرار می‌گیرند که یکی از آن‌ها نقش شش و دیگری پنج را نشان می‌دهد. در واقع، شش و بش اصطلاحی ترکی است.
با نگاهی کوتاه به منوی کافه شش و بش تهران، متوجه انتخاب‌های گسترده پیش رویتان می‌شوید. منویی که با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، میان وعده‌های فوق‌العاده خوشمزه، بستنی‌‌های عالی و دلچسب، شیک، گلاسه و کیک شما را به مهمانی طعم‌ها دعوت می‌کنند. خوراکی‌هایی که حتی گاهی دلتان می‌خواهد همه آن‌ها را سفارش دهید. در میان نوشیدنی‌های سرد کافه شش و بش آب انار، لیموناد، موهیتو، آب سیب و آب انبه را می‌توان نام برد. نوشیدنی‌هایی که با عطر و طعم دلچسب و گوارای خود خستگی یک روز سخت کاری را از تنتان به در می‌کنند. اسپرسو، آیریش، بلک آی، شیرنسکافه، هات چاکلت، کافه موکا، کافه لاته و کافه ماکیاتو در ردیف نوشیدنی‌های‌گرم کافه شش به چشم می‌خورند. تصور خوردن این نوشیدنی‌های دلنشین، مخصوصاٌ در روزهای سرد زمستانی در این کافه واقعاٌ انسان را سر ذوق می‌آورد.
نظرتان راجع‌به یک میان وعده خوشمزه و دلچسب در کافه شش و بش چیست؟! پیتزا مخصوص، اسنک چیکن، سالاد سزار، پیتزا پارامیس، کیک ردولوت، اسنک گوشت و چیز کیک مخصوص این کافه انتظارات شما را از یک میان وعده عالی پاسخگو هستند. می‌توانید انواع بستنی میوه‌ای، کیک بستنی، کوپ توت‌فرنگی، کوپ شاتوت، وانیل و نسکافه را نیز در کافه شش و بش نوش‌جان فرمایید. امتحان طعم گلاسه شاتوت، توت‌فرنگی، طالبی و موز و کافه گلاسه شش و بش را هرگز فراموش نکنید. خبر خوش این‌که، این کافه سه نوع کیک بسیار خوشمزه و دلچسب شکلاتی، ردولد و چیز کیک مخصوص نیز برایتان سرو می‌کند.
آدرس: سعادت‌آباد، بلوار فرحزادی، پایین‌تر از اریکه ایرانیان، بن‌بست بهار.
شماره تماس: ۸۸۵۸۰۶۵۰،۲۲۱۱۳۰۰۸-۰۲۱)

کافه شش و بش تهران 1 کافه شش و بش تهران

کافه شش و بش تهران 2 کافه شش و بش تهران

کافه شش و بش تهران 3 کافه شش و بش تهران

کافه شش و بش تهران 4 کافه شش و بش تهران

کافه شش و بش تهران 5 کافه شش و بش تهران

کافه شش و بش تهران 6 کافه شش و بش تهران

کافه شش و بش تهران 7 کافه شش و بش تهران

کافه شش و بش تهران 8 کافه شش و بش تهران

کافه شش و بش تهران 9 کافه شش و بش تهران

کافه شش و بش تهران کافه شش و بش تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *