رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ مرداد ۱۳۹۶

کافه شاخ لواسان

لینک این مطلب کپی شد!

روزهای بلند تابستان، فرصت خوبی برای گردش و تفریحات خانوادگی اهالی تهران است. منطقه خوش آب و هوای لواسان با آن طبیعت بکرو زیبایش، بهترین مکان برای فرار از شلوغی‌ها و آلودگی‌های پایتخت می‌باشد. شاید یکی از برنامه‌هایتان در این شهر سر زدن به کافه‌های منحصربه‌فرد و سپری کردن لحظاتی توأم با آرامش باشد. یکی از این کافه‌ها « کافه شاخ» در یکی از محله‌های خوب لواسان است. این کافه، به خاطر داشتن فضایی دنج و آرام یکی از بهترین پاتوق‌های جوانان به شمار می‌رود. برگزاری جشن‌ها و مراسم خصوصی در کافه شاخ به یکی از بهترین خاطرات شما تبدیل خواهد شد.
این کافه به معنای واقعی کلمه عالی و همه چیز تمام و به قول امروزی ها شاخ است. دکوراسیون متفاوت و خاص، میز و نیمکت‌های چوبی خوش‌رنگی که در کنار پنجره‌هایی بلند چیده شده‌اند، همه حکایت از این موضوع دارند. راستش را بخواهید، کلیه وسایل و حتی ساختمان کافه شاخ از چوب درست ‌شده‌اند. خبر خوش برای موسیقی‌دانان و هنرمندان که دستی در نواختن ابزارآلات موسیقی دارند. شما می‌توانید از وسایل موسیقی مانند گیتار که در گوشه و کنار کافه شاخ دیده می‌شوند، برای اجرای آهنگ‌هایی زیبا استفاده کنید تا همگان از نوای موسیقی‌تان لذت ببرند. این ویژگی کافه شاخ آن را تبدیل به یکی از خاص‌ترین کافه‌ها در منطقه تبدیل کرده است.
منوی کافه شاخ به ۵ دسته نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم، دسرها، گلاسه‌ها و میلک‌شیک ها تقسیم می‌شود. طعم عالی آب‌زرشک، وایت‌چاکلت، قهوه‌ ایرلندی، شیک کره بادام‌زمینی، شیک قهوه و شیک ناتلای این کافه را هرگز از یاد نخواهید برد. پیشنهاد ویژه کافه شاخ برای مهمانان سرو اسموتی، آب‌میوه، آیس و بستنی مخصوص این کافه است.
لازم به ذکر است که امکان استفاده از اینترنت بی‌سیم در این کافه وجود ندارد. فضای پارک مناسب نیز در اختیار مهمانان است. گفتنی است که ظرفیت کافه شاخ ۴۰ نفر بوده و محدودیت زمانی برای نشستن وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم برای یک‌بار هم شده سری به کافه شاخ در دل طبیعت زیبای لواسان بزنید و بهترین لحظات را تجربه کنید.
آدرس: لواسان، بلوار امام، جنب پارک خلیج‌فارس، کوچه شوشتری، کنار آبنما.
شماره تماس:۲۶۵۶۴۸۱۵-(۰۲۱)

-شاخ-لواسان-1 کافه شاخ لواسان

-شاخ-لواسان-2 کافه شاخ لواسان

-شاخ-لواسان-3 کافه شاخ لواسان

-شاخ-لواسان-4 کافه شاخ لواسان

-شاخ-لواسان-5 کافه شاخ لواسان

-شاخ-لواسان-6 کافه شاخ لواسان

-شاخ-لواسان-7 کافه شاخ لواسان

-شاخ-لواسان-8 کافه شاخ لواسان

-شاخ-لواسان کافه شاخ لواسان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *