جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه رومنس تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱ شهریور ۱۳۹۶

با پیشرفت معماری و رشد قارچ‌گونه کافه‌هایی با دکورهای جدید و مدرن، رفتن به کافه‌ای در دل خانه‌ای قدیمی واقعاٌ غنیمت است. آن‌هم در تهرانی که با وجود آپارتمان‌ها و برج‌های سربه‌فلک‌کشیده دیگر اثر زیادی از گذشته و معماری زیبای سنتی به چشم نمی‌خورد. یکی از این کافه‌های منحصربه‌فرد کافه رومنس در نزدیکی میدان معروف فردوسی و داخل کوچه‌ای قدیمی به نام ضرابی است. این کافه زیبا در هفتم آذر ۱۳۸۸ هجری شمسی با مدیریت ۵ تن به نام‌های فریده عصاره، حمید وفایی، پیمان عنبری، ناصر تقویان و سمیه نادعلی در ساختمانی به قدمت ۱۰۸ سال شروع به فعالیت نمود. با توجه به علاقه صاحبان این کافه به موسیقی، ادبیات و معماری دوران رومانتیک، هیچ نامی برازنده‌تر از رومنس برای این کافه نبود. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این ساختمان ساخته ‌شده در اواخر دوران قاجار، در روزگاری دور به سفارت آلمان، انگلیس و هندوستان تعلق داشته است.
کافه رومنس متشکل از سه بخش مجزاست که هر سالن ویژگی‌ها و دکوراسیون مخصوص به خودش را دارد. فضایی بدون حتی کوچک‌ترین تغییر و میز و صندلی‌های خوش فرم لهستانی حسابی تداعی‌کننده روزهای خوش گذشته مخصوصاٌ برای قدیمی‌ها هستند. در راهرو کافه رومنس، آینه زیبا و قدیمی نشسته بر روی دیوار نظر همه مشتریان را به خود جلب می‌کند. کمتر کسی است که پیش از وارد شدن به کافه با آن عکس یادگاری نگیرد. شاید بتوان گفت که این آینه بخشی از هویت کافه رومنس می‌باشد. همچنین، پیانویی دیواری در طبقه پایین این کافه خودنمایی می‌کند. اگر دستی در موسیقی دارید، می‌توانید فضای کافه را با نواختن قطعه‌ای زیبا، برای مهمانان دلنشین‌تر و مفرح‌تر کنید. لازم به ذکر است که امکان دیدن مسابقات هیجان‌انگیز فوتبال و سیگار کشیدن نیز در این طبقه وجود دارد.
منوی کافه رومنس امکان انتخاب از میان ۷ گروه خوراکی‌های خوشمزه را برای شما فراهم می‌کند. این هفت دسته شامل کیک‌ها، دسرها، آبمیوه‌ها، غذاها، نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد و آبمیوه‌ها هستند. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند آیریش کافی، قهوه فرانسوی، قهوه ترک، آیس کاته، آیس موکا با طعمی بی‌نظیر در این کافه سرو می‌شوند. سالاد سزار، اسنک گوشت، فیله مرغ و ساندویچ کافه رومنس از جمله بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای این کافه به شمار می‌روند. همچنین، همانند بسیاری از کافه‌های دیگر امکان صرف صبحانه‌ای دلچسب نیز در رومنس وجود دارد. روی گشاده و اخلاق‌خوش پرسنل رومنس از دلایل اصلی جذب مشتریان به این کافه است. تا حدی‌که اگر از سفارشتان راضی نباشید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای آن‌چه دوست دارید را برایتان تهیه می‌کنند.
گفتنی است که اینترنت بی‌سیم نیز در این کافه در دسترس شما عزیزان می‌باشد. به جرأت می‌توان گفت که کافه رومنس یکی از بهترین‌ها در تهران است. اگر دلتان هوای گذشته‌ها و نشستن در کافه‌های قدیمی را کرده، حتماٌ سری به رومنس بزنید.
آدرس: تهران، میدان فردوسی، خیابان فردوسی، کوچه ضرابی، پلاک ۴.
شماره تماس: ۶۶۷۴۹۵۷۴-(۰۲۱ )

کافه رومنس تهران 1 کافه رومنس تهران

کافه رومنس تهران 2 کافه رومنس تهران

کافه رومنس تهران 3 کافه رومنس تهران

کافه رومنس تهران 4 کافه رومنس تهران

کافه رومنس تهران 5 کافه رومنس تهران

کافه رومنس تهران 6 کافه رومنس تهران

کافه رومنس تهران 7 کافه رومنس تهران

کافه رومنس تهران 8 کافه رومنس تهران

کافه رومنس تهران 9 کافه رومنس تهران

کافه رومنس تهران 10 کافه رومنس تهران

کافه رومنس تهران 11 کافه رومنس تهران

کافه رومنس تهران 12 کافه رومنس تهران

کافه رومنس تهران 13 کافه رومنس تهران

کافه رومنس تهران کافه رومنس تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • Khatoon

    در مجموع بد نبود ولى انتظار من بيشتر بود … خيلى حس قديمى بودن نداد به من … روى لوستر تار عنكبوت بسته بود كه ديدنش خيلى جالب نبود … براى يه بار رفتن كافى بود نه بيشتر

    ۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *