جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه دانژه تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ آبان ۱۳۹۶

کافه دانژه تهران، یکی از بهترین و زیباترین کافه‌های تهران بوده که اولین شعبه‌اش در سال ۱۳۹۲ و در خیابان جردن آغاز به کار کرد. جایی‌که با ارائه انواع شیرینی و کیک‌های خوشمزه و دلچسب، پذیرای شما در محیطی دلنشین و آرام می‌باشد. حتی می‌توانید در کنار این خوراکی‌های خوشمزه از طعم انواع نوشیدنی و قهوه‌های لذیذ کافه دانژه نیز نهایت لذت را ببرید. این شعبه از دانژه، با صرف خوشمزه‌ترین و دلچسب‌ترین صبحانه‌ها نیز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۹ الی ۱۲ پذیرای مهمانان گرامی می‌باشد.
پس از گذشت مدتی، شعبه دوم این کافه نیز در خیابان فرشته تهران بزرگ افتتاح گردید. فضای بزرگ، طراحی داخلی زیبا و خاص کافه دانژه، آن را به یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن بعد از ظهری دلپذیر به دور از همهمه و شلوغی تهران بزرگ تبدیل کرده است. پرسنل و مدیریت این کافه، برخوردی بسیار گرم و صمیمی با مشتریان داشته و با ارائه خوراکی‌هایی با بهترین عطروطعم میزبان خوبی برای شما عزیزان می‌باشند. خوردنی‌هایی که حتی ظاهرشان نیز بسیار وسوسه‌کننده است. در اولین صفحه از منوی کافه دانژه، متنی بسیار زیبا با این مضمون نوشته شده است. ” دانژه یک قنادی نیست، شیرینی دارد، اما شیرینی‌پزی نیست” نشستن بر روی صندلی‌های راحت موجود در این شعبه از کافه، با رنگ‌هایی زیبا و ملایم همراه با سرو خوشمزه‌ترین قهوه‌ها شما را سر ذوق می‌آورد. چیزی که شاید آن را در کافه‌های دیگر تهران کمتر تجربه می‌کنید. کیفیت بالای شیرینی‌های این کافه، آن‌ها را به محبوب‌ترین خوراکی کافه دانژه بدل کرده است.
همچنین، در این شعبه از کافه، می‌توانید امکاناتی همچون دستگاه کارت‌خوان، سرویس‌بهداشتی، حق سرویس و جای پارک نیز استفاده کنید. لازم به ذکر است که امکان برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌های خصوصی نیز در کافه دانژه تهران برای شما عزیزان فراهم است. این شعبه از کافه دانژه، ۴۵ نفر را در خود جای داده و از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب پذیرای شما عزیزان خواهد بود.
آدرس شعبه اول:
تهران، بلوار آفریقا (جردن)، بین خیابان ارمغان و تندیس، پلاک ۱۳۹.
شماره تماس: ۲۶۲۰۵۷۵۹-(۰۲۱ )
آدرس شعبه دوم:
تهران، خیابان فرشته، خیابان مریم غربی، مرکز خرید کوئین سنتر.
شماره تماس: ۲۲۶۵۰۲۱۵-(۰۲۱)

کافه دانژه تهران 1 کافه دانژه تهران

کافه دانژه تهران 2 کافه دانژه تهران

کافه دانژه تهران 3 کافه دانژه تهران

کافه دانژه تهران 4 کافه دانژه تهران

کافه دانژه تهران 5 کافه دانژه تهران

کافه دانژه تهران 6 کافه دانژه تهران

کافه دانژه تهران 7 کافه دانژه تهران

کافه دانژه تهران 8 کافه دانژه تهران

کافه دانژه تهران 9 کافه دانژه تهران

کافه دانژه تهران کافه دانژه تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد