رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ مرداد ۱۳۹۶

کافه ایوان تهران

لینک این مطلب کپی شد!

قدیمی‌ها هنوز هم در حین قدم زدن در خیابان لاله‌زار، آن خیابان رنگارنگ و خوش عطر و بوی تهران قدیم در نظرشان مجسم می‌شود. خیابانی که امروز جز مغازه‌های کوچک و بزرگ الکتریکی، ترافیک و شلوغی سرسام‌آور چیز دیگری نیست. لاله‌زار قلب تپنده گردشگری تهران، که زمانی به نام شانزلیزه ایران معروف بوده، تعداد زیادی سالن تئاتر، سینما و رستوران را در دل خود داشته است. با این همه تغییرات، امروز جای کافه‌ای دنج و آرام در این میان خالی بود. تا اینکه ۶ سال پیش کافه ایوان با شعار «زیباترین کافه تهران زیر گوش شماست» به روی رهگذران و کاسبان لاله‌زار گشوده شد. کافه‌ای در طبقه همکف پاساژ مرجان، پاساژی که در میان مغازه‌های کیف و چمدان فروشی منوچهری تهران واقع شده است. عمارت تاریخی مشیرالدوله که در سال ۱۲۴۷ به‌وسیله نیکلای مارکوف روسی ساخته‌شده، درست روبروی کافه ایوان به چشم می‌خورد.
سکوت عجیبی بر کافه ایوان حکمفرماست. به‌طوری‌که در این محیط آرام و ساکت حتی دلتان نمی‌خواهد صدای موسیقی به گوشتان بخورد. همانطور که از نام این کافه برمی‌آید، ایوان آن از میز و صندلی و نیمکت‌های چوبی با تم سنتی برای مهمانان پر شده است. مشتریان با نشستن در این فضای باز، چشم‌انداز زیبایی از عمارت تاریخی مشیرالدوله و محوطه زیبای باغ را نظاره‌گر خواهند بود. در این محیط دلنشین با دیوارهای آجری و ظرفیت ۴۰ نفری، اوقات لذت‌بخش و شادی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.
گذشته از همه این‌ها، خوراکی‌های خوشمزه کافه ایوان را نباید از دست داد. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و گوارای این کافه را حتماٌ امتحان کنید. مسلماٌ با دیدن دو بخش با اسم‌های عجیب «نوشیدنی‌های تهران جدید» و « نوشیدنی‌های تهران قدیم» در منوی این کافه متعجب می‌شوید. این دو آیتم حاصل ذهن خلاق مسئولین کافه ایوان بوده و با نوشیدنی‌های خوشمزه شما را سورپرایز می‌کند. انواع پیتزا، پاستا، برگر و ساندویچ هم با بالاترین کیفیت در این کافه سرو می‌شوند.
لازم به ذکر است که کافه ایوان از ساعات ۱۰ الی ۲۲ روزهای شنبه تا پنج‌شنبه و ۱۰ صبح تا ۱۱ روزهای جمعه در خدمت هم‌وطنان عزیز تهرانی است. فضای مناسب پارک هم در حوالی این کافه وجود دارد.
اگر از دغدغه‌ها و استرس‌های زندگی خسته شده‌اید و دلتان خوردن یک فنجان قهوه در محیطی سرشار از آرامش را می‌خواهد، سری به کافه ایوان بزنید. کافه ایوان منتظر قدوم سبز شماست.
آدرس: خیابان لاله‌زار، بالاتر از خیابان جمهوری، تقاطع خیابان منوچهری، کوچه پیرنیا ۲، پاساژ مرجان.
شماره تماس:۳۳۹۹۲۱۲۸ -(۰۲۱)
 کافه ایوان تهران

 کافه ایوان تهران

 کافه ایوان تهران

 کافه ایوان تهران

 کافه ایوان تهران

 کافه ایوان تهران

 کافه ایوان تهران

 کافه ایوان تهران

 کافه ایوان تهران

 کافه ایوان تهران

           
 

نظر کاربران :

  • سمیرا.م

    من امروز با این کافه آشنا شدم، خیلی فضای جذابی داره! قشنگ همه استرس هاتو میگیره و آرامشت میده!

    ۱۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    یه جای خوب ایوان مانند تو دل منوچهری..به شدت دنج.پرسنل خوب

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *