جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه آلبالو تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ آذر ۱۳۹۶

کافه آلبالو تهران، یکی از محبوب‌ترین کافه‌ها در پایتخت بوده که در خیابان ونک و حوالی اتوبان کردستان واقع شده است. کافه‌ای در دل پاساژی قدیمی و ساده به نام آینه که با داشتن محیطی صمیمی و دنج طرفداران بسیاری در میان تهران‌نشینان دارد. فضایی دلنشین و آرامش‌بخش همراه با میز و صندلی‌های زیبا و تابلوهای نشسته بر دل دیوار همه و همه نوید عصری دلپذیر را در کافه آلبالو تهران به شما می‌دهند.
خبر خوش این‌که، امکان برگزاری تولدی باشکوه و به‌یادماندنی نیز در این کافه برای شما عزیزان وجود دارد. باید بگوییم که سرویس تولد در آلبالو هزینه اضافی برای مهمانان نداشته و آن‌ها می‌تواند بنا به سلیقه خود فضا را بادکنک‌آرایی و تزیین نمایند. در حقیقت، اهالی کافه آلبالو همه چیز را به مشتری سپرده و بابت آن هیچ هزینه‌ای اضافی از وی دریافت نمی‌کنند.
از دلایل محبوبیت کافه آلبالو تهران، می‌توان به پرسنلی خون‌گرم و صمیمی و کیفیت بالای خوراکی‌های سرو شده در آن اشاره کرد. سیب‌زمینی بیکن مخصوص، پنینی بیکن گوشت و مرغ، پنینی سبزیحات در رده غذاهای طبخ شده در این کافه بوده که با عطروطعمی عالی برای شما سرو می‌شوند. نوشیدنی‌های گرمی همچون چای ماسالا، چای لاته، دمنوش انرژی، دمنوش آلرژی و دمنوش جوانی می‌توانند خستگی یک روز سخت کاری را از تنتان بیرون کنند. موهیتو توت‌فرنگی، لیموناد زنجبیل و خیار سنکنجبین کافه آلبالو تهران واقعاٌ ارزش امتحان کردن را دارند.
آدرس: تهران، خیابان ونک، نرسیده به اتوبان کردستان، برج آینه ونک، طبقه اول تجاری.
شماره تماس: ۸۸۷۸۴۰۶۷-(۰۲۱)

کافه آلبالو تهران 1 1 کافه آلبالو تهران

کافه آلبالو تهران 2 1 کافه آلبالو تهران

کافه آلبالو تهران 3 کافه آلبالو تهران

کافه آلبالو تهران کافه آلبالو تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 2]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهدی درخشنده

    اینکه کافه برا تولد هزینه اضافی نمیگیره خودش نقطه مثبت کافه است . برعکس خیلی کافه ها

    ۲ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد