جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کارگاه ‘ سفر با خودروی شخصی’ در موزه برادران امیدوار برگزار میشود

تاریخ بروزرسانی :
۲ اسفند ۱۳۹۶

نظر به پیش رو بودن ایام نوروز و سفرهای نوروزی، و علاقه عموم مردم برای سفری فراتر از مرزهای کشور با خودروی شخصی، پنجمین کارگاه سفر و گردشگری موزه برادران امیدوار به موضوع ‘سفر با خودروی شخصی’ اختصاص می یابد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی سعدآباد؛ این کارگاه در روز جمعه چهارم اسفند سالجاری، ساعت ۱۰ تا ۱۴:۳۰ با اجرای حسین علی محمدی در سالن سینمای کاخ موزه ملت واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار میشود.
پیش درآمد سفر با خودرو، مراحل قانونی پلاک بین المللی، بیمه خودرو و بیمه مسافرتی، مراحل اخذ ویزا، تجهیزات مورد نیاز، پیشنهادات مسیرهای نوروزی، مرور خاطرات و پرسش و پاسخ، از موضوعاتی است که در پنجمین کارگاه سفر و گردشگری به آن پرداخته خواهد شد.
حسین علی محمدی یکی از جهانگردان ایرانی است که در طول ده سال اخیر به بیش از ۶۵ کشورجهان سفر نموده و مسافتی بالغ بر ۱۱۰ هزار کیلومتر را در خارج از مرزهای ایران با خودروی شخصی پیموده است.
یادآور میشود یکی از شاخه های محبوب سفر و جهانگردی، سفر با خودروی شخصی است و سال هاست که مردم کشورهای اروپایی و غربی بدین صورت از مرزها یکی پس از دیگری گذر کرده تمام جوانب طبیعی ،مردم ،سبک زندگی ،آداب و رسوم ،خوراک محلی و … یک کشور را به نظاره می نشینند.
علاقمندان به شرکت درپنجمین کارگاه سفر و گردشگری موزه برادران امیدوار که از ساعت ۱۰ تا ۱۴:۳۰ روز جمعه ۴ اسفند ماه ۱۳۹۶ برگزار میشود میتوانند جهت ثبت نام با شماره های ۲۲۳۳۹۵۰۳ (۰۲۱) و ۰۹۳۵۸۱۸۸۲۵۰ تماس حاصل نمایند و در روز یاد شده به نشانی میدان تجریش، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان شهید فلاحی، خیابان شهید طاهری، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، کاخ موزه ملت مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا

سفر با خودرو کارگاه  سفر با خودروی شخصی در موزه برادران امیدوار برگزار میشود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد