جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

چگونه ویزای کانادا بگیریم؟

تاریخ بروزرسانی :
۲۲ تیر ۱۳۹۶

ویزا مدرکی می باشد که همراه با گذرنامه فرد می باشد و نشان دهنده آن است که یکی از نمایندگان دولتی در آن کشور در کنسولگری یا سفارتخانه درخواست ویزا برای ورود به کشور مقصد را مورد بررسی قرار میدهند و تشخیص میدهند که درخواست کننده شرایط مربوطه را دارا می باشد که وارد کشور مقصد شود یا خیر .

ویزا در بدو ورود به یک کشور نشان میدهد که هدف شما از سفر چیست و میخواهد به چه مدت در آن کشور اقامت داشته باشید .

انواع ویزای کانادا عبارتند از : ویزای توریستی ، ویزای دیداری ، ویزای تحصیلی کانادا، ویزای تجاری ، ویزای اقامت و ویزای دائم …نمایید .

کانادا چگونه ویزای کانادا بگیریم؟

همانطور که میدانید هر سال بیش از ۱۳۰ هزار دانشجو و دانش آموز در سراسر جهان به این کشور جهت ادامه تحصیل مهاجرت میکنند . ویزای تحصیلی سندی است که به واسطه آن میتوانند به مدت محدود و در دانشکده های مشخص با رشته تحصیلی معین تحصیل کنند .

اجازه تحصیل در شرایط زیر نیاز نمیابشد :

۱- برای تحصیل در مدت زیر ۶ ماه

۲- کودکانی که والدین آن ها اقامت قانونی در کشور کانادا دارند .

۳- خانواده یا کارمندان سفارتخانه در کشور کانادا

ویزای توریستی کانادا ، در شروع میخواهیم یک تعریفی از توریست داشته باشیم توریست کسی است که تابعیت کشور کانادا را ندارد و میخواهد به صورت قانونی از کشور کانادا دیدن فرماید . کشور کانادا هرساله بیش از سی و پنج میلیون بازدید کننده را میزبانی میکند که با ویزاهای غیراقامتی وارد این کشور میشوند . TRV یا همان Temporary Resident Visa  (ویزای موقت) مدرکی است که برای متقاضی بازدید کننده از سوی کشور کانادا صادر میشود .

ویزای کشور کانادا به دو صورت صادر میشود : Singel , Multiple

ویزای Singel ویزایی می باشد که شما تنها یکبار اجازه ورود به کشور مقصد را میدهد .

ویزای Multiple ویزایی می باشد که مسافر به دفعات در مدت زمان ویزا میتواند به کشور کانادا ورود و خروج داشته باشد .

کانادا 1 چگونه ویزای کانادا بگیریم؟

شرکت ایران کانادا با ارائه خدمات ویزا به مشتریان خود توانسته بیش از هزاران ویزا موفق در ۴ سال اخیر را داشته باشد . اخذ ویزای کانادا ، یکی از اصلی ترین خدماتی می باشد که این شرکت ارائه میدهد که با استفاده از نیروهای مجرب خود در کنار مشتریان خود تا رسیدن به مقصد همراه شما میباشد .  تمامی ویزای اخذ شده توسط شرکت ایران کانادا قابل ارائه می باشد . بخاطر داشته باشید که در یک کشور دیگر ، پاسپورت و ویزا به منزله کارت شناسایی شما می باشد و نمایانگر این است که شما به صورت قانونی وارد خاک آن کشور شده اید . در نگهداری پاسپورت خود کوشا باشید . پیشنهاد میشود از تمامی صفحات پاسپورت و گذرنامه کپی به همراه داشته باشید تا در صورت مفقود شدن در کشور مقصد از آن ها استفاده نمایید .

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد