جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

چگونه در سفر ظاهر خوبی داشته باشیم؟

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ اسفند ۱۳۹۶

هر زمانی که به سفر می‌روید، فرقی نمی‌کند با هواپیما، قطار یا ماشین باشد، هنگام رسیدن به مقصد خسته و آشفته به نظر می‌رسید. با این وجود انتخاب لباس راحت و داشتن آرایش ساده می‌تواند روند این خستگی را کندتر کند. حال برای داشتن ظاهری خوب در سفر چه کارهایی می‌توانید انجام دهید.


لباس راحت و مناسب برای سفر

جنس لباس باید متناسب با فصل انتخاب شود
در روزهای سرد، لباس بافت می‌تواند انتخاب خوبی باشد زیرا هم شما را گرم نگه می‌دارد و هم چروک نمی‌شود. اما در روزهای گرم، بهتر است لباسی انتخاب کنید که چروک نشود، ظاهر خود را حفظ کند، در عین حال بدن شما بتواند نفس بکشد.

لباس مورد علاقه خود را انتخاب کنید
این لباس علاوه بر اینکه اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد، راحتی را هم به شما القا می‌کند زیرا معمولا لباسی مورد پسند است که در ان احساس راحتی کنید.

– چندین لباس بپوشید

پوشیدن چندین لایه لباس روی هم به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام احساس گرما، آنها را کم کنید. همینطور باعث می‌شود در چمدان فضای بازی هم ایجاد شود.

– مد را فراموش نکنید

لباس راحتی انتخاب کرده و در عین حال می خواهید جذاب به نظر برسید. می‌توانید با همراه داشتن یک روسری، کیف دستی یا عینک آفتابی، به زیبایی ظاهر خود بیافزایید.

– کفش راحتی را انتخاب کنید

کفش هم باید راحت باشد و هم با ظاهر شما هم‌خوانی داشته باشد. بهترین گزینه کفش های اسپرت است که هم راحت و هم با هر لباسی هماهنگ است.


انتخاب بهترین آرایش و مدل مو


– پوست خود را مرطوب نگه دارید

مهم نیست سفر چقدر طولانی خواهد بود، مرطوب نگه داشتن پوست به حفظ سلامتی و زیبایی شما کمک خواهد کرد. روی پوست صورت کرم ضد‌آفتاب و بر روی بدن لوسیون بزنید.

– راحت‌ترین مدل مو را انتخاب کنید
موهای خود را خیلی سفت نبندید. بهتر است آنها را به بهترین شکل ممکن که در آن احساس راحتی می‌کنید، آرایش کنید.

– آرایش ساده داشته باشید

برخی ترجیح می‌دهند هیچ آرایشی نداشته باشند و برخی دیگر آرایش زیاد را می‌پسندند اما هیچ‌کدام انتخاب درستی نیست. برای سفر باید آرایش ملایم و سبکی داشته باشید تا طراوت و زیبایی خود را حفظ کنید.

بهترین استفاده از زمان

در هواپیما یا ماشین بخوابید
شاید مسافت کوتاه باشد اما از همین زمان کم هم استفاده کرده و کمی چشم‌ها را روی هم بگذارید. این کار انرژی شما را برای ادامه راه چندین برابر می کند.

نوشیدن آب را فراموش نکنید
هنگام مسافرت افراد نوشیدن آب را کلا فراموش می‌کنند اما باید بدانید که نوشیدن آب در هواپیما امری ضروری است. این کار هم سلامت بدن و هم سلامت پوست شما را تضمین می‌کند.

غذا و میان‌ وعده سالم را انتخاب کنید
در مسافرت از سلامت خود غافل نشوید. غذاهای سبک و کم چرب را انتخاب کنید. غذاهای ناسالم وسوسه‌انگیز هستند اما هیچ چیز اندازه سلامتی شما با ارزش نیست.

ظاهر در سفر چگونه در سفر ظاهر خوبی داشته باشیم؟

ظاهر در سفر1 چگونه در سفر ظاهر خوبی داشته باشیم؟

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *