رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی بزرگترین پارک موزه شرق کشور

تاریخ بروزرسانی :
۴ خرداد ۱۳۹۴

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۳/۰۴-فاز اول پارک موزه دفاع مقدس سمنان که از آن به عنوان بزرگترین پارک موزه شرق کشور نام برده می‌شود ۸۵ درصد رشد فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه سمنان، فاز اول این پارک موزه که از مصوبات و اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تامین اعتبار می‌شود، شامل ساختمان اداری ، ساختمان موزه ، صحن تاریخ و محوطه فرهنگی است که تاکنون حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت آن هزینه شده است.

محمد وکیلی استاندار سمنان در نشست بررسی مسائل و مشکلات این موزه گفت: پروژه پیشرفت قابل توجهی دارد اما نیاز است توجه بیشتری برای تکمیل آن صورت گیرد.

وی بسترسازی برای استفاده و حضور مردم در محوطه موزه با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری را مهم برشمرد و خواستار تامین آب و فضای سبز مناسب در فضای این موزه شد .

استاندار سمنان همچنین خواستار تلاش منابع طبیعی و سازمان جهاد کشاورزی و شهرداری سمنان برای مشارکت و همراهی برای تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس شد و گفت: هر چقدر فضا را برای حضور مردم مهیا کنیم به تکمیل پروژه کمک بیشتری کرده‌ایم و در این زمینه لازم است دستگاه‌های هنری، فرهنگی و گردشگری برنامه‌های مختلفی برای حضور مستمر مردم در پارک ایجاد کنند.

پارک موزه و مرکز فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سمنان به صورت یک فضای سبز و پارک مفهومی در زمینی به وسعت ۱۲ هکتار در حاشیه شرقی شهر سمنان و در مجاورت راه اصلی و مصلی این شهر قرار دارد.

این پارک با هدف نشان دادن و بازخوانی ویژگیهای شاخص ۸ سال دفاع مقدس و شناساندن ابعاد تاریخی ، فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و نظامی و انسانی این دوران طراحی شده است .

1509 پیشرفت فیزیکی 85 درصدی بزرگترین پارک موزه شرق کشور

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *