رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ آذر ۱۳۹۲

پلیس اسلامی و با اخلاق ، لازمه جذب گردشگر

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۹/۷ – فرمانده نیروی انتظامی لازمه جذب گردشگر و تبدیل شدن جزیره کیش به الگوی پیشرفت و توسعه توریست اسلامی را داشتن پلیسی اسلامی و با اخلاق دانست.

به گزارش سرویس «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در کیش و در جمع خبرنگاران، گفت: تمام تلاشمان این بود طی برنامه پنجم توسعه با بازسازی و تجهیز شناورها توان دریابانی کشور را دو برابر کنیم.

وی با اشاره به موفقیت های حاصل شده در عرصه امنیت منطقه آزاد کیش، گفت: خدا را شاکریم که با تلاش همه جانبه سازمان ها و نهاد های خود جوش در منطقه و همچنین تلاش کارکنان ناجا به این امر رسیده ایم.

فرمانده ناجا با اشاره به رفتار کارکنان نیروی انتظامی کیش، اظهارکرد: کارکنان مجموعه انتظامی و دریابانی کیش از نمونه‌های برتر هستند و اگر ماموری در نحوه رفتار خود با مردم به خوبی عمل نکند، به ماموریت وی پایان می‌دهیم.

احمدی مقدم داشتن پلیسی اسلامی و با اخلاق را لازمه جذب گردشگر و تبدیل شدن جزیره کیش به الگوی پیشرفت و توسعه توریست اسلامی دانست و درباره نحوه تعامل نیروی انتظامی با دستگاه قضایی، گفت: ناجا یک سازمان چند بعدی است و حوزه تعاملی وسیعی با سایر سازمان ها دارد.

احمدی مقدم تعامل و همکاری نیروی انتظامی با قوه قضاییه به‌ویژه در دوران مسئولیت آیت الله آملی لاریجانی را مثبت ارزیابی و اظهارامیدواری کرد که این تعامل و همکاری منتج به امنیت و آرامش بیشتر مردم جامعه شود.

خبرنگاران و اصحاب رسانه صدای مردم هستند

خواسته پلیس از خبرنگاران و اصحاب رسانه

به گزارش ایسنا، به نوشته پلیس ، وی در ادامه به نقش و جایگاه رسانه ها در افزایش احساس امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه صدای مردم هستند و به عنوان نماینده افکار عمومی باید مطالبات مردم را در تمامی بخش ها پیگیری کنند.

وی از رسانه‌ها و اصحاب رسانه‌ها خواست که نارسایی ها و ضعف های موجود در حوزه کاری نیروی انتظامی و بخش امنیت جامعه را منعکس کنند تا پلیس بتواند با بررسی و رفع نواقص در راه امنیت بیشتر مردم گام بردارد.

احمدی‌مقدم درباره نحوه تعامل پلیس ایران با کشورهای مختلف در دوره دولت تدبیر و امید، گفت: نیروی انتظامی در این زمینه پیشتاز است و در حوزه های بین المللی از جمله قاچاق کالا و موادمخدر همکاری های خوبی با کشورهای مختلف بویژه کشورهای همسایه ایران داشته است.

وی افزود: پلیس ایران همکاری نزدیکی با پلیس کشورهای همسایه دارد و بر این باور است که امنیت منطقه با تلاش مشترک به دست می آید.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: برگزاری کمیسیون های مشترک مرزی با کشورهای همسایه با نظم خوبی درحال پیگیری است و در این زمینه پیشرفت های خوبی در زمینه مبارزه با قاچاق و حل و فصل مسائل مرزی به دست آمده است.

وی پلیس ایران را در توسعه مناسبات با کشورهای همسایه پیشتاز خواند و اظهار کرد: علاوه بر تعامل با همسایگان، شرکت در کنفرانس های بین المللی و کارگاه های اینترپل از جمله مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار داشته و دارد.

احمدی مقدم همچنین گفت: تلاش های پلیس و وزارت کشور برای ساماندهی اتباع خارجی ادامه دارد و نباید انتظار تحقق یک شبه این امر را داشت.

فرمانده نیروی انتظامی از حضور نیروهای کار خارجی و به طور کلی مقوله گردشگری بین المللی به عنوان یک فرصت برای جزیره کیش و کشور یاد کرد و گفت: فعالیت شغلی اتباع خارجی باید تابع ضوابط باشد و البته هرگونه ساماندهی به نفع اتباع خارجی نیز هست.

وی افزود: مشکلات ارزی در دو سال اخیر روند اجرای این طرح را کند کرد، اما این بدان معنا نیست که در دسترسی به هدف تاخیری داشته ایم و می توان انتظار داشت که شناورهای دریابانی تا پایان برنامه پنجم در مقایسه با آغاز این برنامه پنجساله دو برابر شود.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: همکاری های پلیس ایران با کشورهای دنیا موجب ارتقاء امنیت در منطقه شده و بسیاری از کشورها نیز از نحوه تعامل و همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کردند.
1-72 پلیس اسلامی و با اخلاق ، لازمه جذب گردشگر

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *