جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پلاژهای تفریحی کیش

تاریخ بروزرسانی :
۳۰ دی ۱۴۰۲

وقتی حرف از تفریحات آبی میشود، موارد متعددی به ذهنمان خطور میکند و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را شامل میشود. به احتمال نزدیک به اطمینان، شما مسافر گرامی تور کیش لحظه آخری هم از این قاعده مستثنی نیستید، حتی امکان دارد شما مهربانوان و مهربانان گرامی، استفاده از تور ارزان کیش را منوط به پرداختن به تفریحات آبی تلقی کنید. اما یکی از مهمترین تفریحات آبی که همواره مورد توجه همگان بوده و همه‌ی ما به نحوی به آن میپردازیم، شنا بوده است، حال میخواهد در استخر انجام گیرد یا در سواحل مختلف؛ اما آن چیز که ما را بر این مهم داشت تا به نگارش این مطلب مبادرت بورزیم، جدای از قیمت تور کیش ، شنا در کرانه‌های خلیج همیشه فارس و در سواحل نیلگون و مرجانی جزیره کیش میباشد. اصلا مگر میشود آب های زلال و تسکین بخش خلیج فارس را رها کرد و به استخر فکر کرد!؟

پلاژهای کیش پلاژهای تفریحی کیش
همانطور که مستحضرید در سال‌های اخیر سرمایه‌گزاری‌ها و فعالیت‌های عمرانی در جزیره زیبای کیش، وسعت قابل توجهی گرفته است و یکی از مواردی هم که در نظر آبادانی و ایجاد رفاه بوده است، پلاژ های شنا در جزیره است.
این پلاژ‌ها به دو قسمت پلاژ تفریحی بانوان و پلاژ تفریحی آقایان تقسیم شده‌اند. هر دو پلاژ از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردارند به طوری که بعضی از مسابقات و فستیوال‌های بین‌المللی در آن‌ها برگزار میشود مانند مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی که به نوبه‌ی خود اتفاق بزرگی است و در پلاژ تفریحی آقایان برگزار میشود.
اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به امکانات تفریحی این پلاژ‌ها داشته باشیم میتوانیم به وجود مواردی از قیبل امکان شنا در دریا با وجود نجات غریق‌های ماهر که امنیت را برای شما به ارمغان میاورند، امکان گرفتن حمام آفتاب، زمین مخصوص والیبال ساحلی، دوش‌های آب شیرین در ساحل، سالن های بدنسازی و… اشاره کنیم. وجود امکاناتی نظیر پارکینگ و بوفه‌های متعدد هم میتواند راحتی و آسودگی شما را دو چندان نماید. البته مواردی از قبیل سالن مد و آرایشگاه هم برای بانوان گرامی در نظر گرفته شده است که میتواند پاسخگوی نیازهایشان باشد.
همانطور که در پست های پیشین ذکر کردیم، کیش جزیره‌ای است که در تمام فصول سال، میتواند پذیرای مخاطبان تور لحظه آخری کیش باشد، بنابراین شما عزیزان در همه‌ی فصول سال میتوانید از پلاژ‌های ساحلی استفاده بفرمایید. البته این را هم باید عرض کنیم که ساعت کار پلاژ‌ها از ساعت ۱۰ یا ۱۱ آغاز میشود و تا قبل از غروب آفتاب هم میتواند پذیرای مراجعین محترم باشد.

پلاژهای کیش 2 پلاژهای تفریحی کیش
یکی از موارد مسحور کننده‌ی این پلاژها، امکان رویت ماهی‌های زیبا از فاصله‌ی خیلی کم از ساحل میباشد که به خودی خود هم میتواند عاملی باشد برای سر زدن شما علاقمندان تور کیش به آن‌ها.
اگر از سوی دیگر هم بخواهیم کلیات را از نظر بگذرانیم، میتوانیم با اطمینان بگوییم که این پلاژ‌ها با استقبال گسترده از جانب مسافران و گردشگران مواجه شده است، طوری که در طیف کسانی که به آن مراجعه میکنند، مسافرانی از کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هم به چشم میخورند. با استناد به گزارش سازمان‌های مربوطه، در سال گذشته غریب به ۲۰۰۰۰۰ نفر از این پلاژ‌ها استفاده کردند.

پلاژهای کیش 1 پلاژهای تفریحی کیش
باور نویسنده‌ی ناتوان بر این است که یکی از موهبت‌های جزیره کیش وجود مرجان در ساحل میباشد که جایگزین ماسه میباشد و این ویژگی و موهبت آن را از سایر سواحل متمایز میسازد. حال کافی است هنگامی که آفتاب پر قدرت آن منطقه در حال تابیدن به این مرجان‌ها میباشد، در حال شنا در کرانه‌های خلیج فارس باشید؛ این مورد صرفا با راه دیدن قابل درک است و بس.
اگر بخواهیم مقداری به نمای کلی پلاژ‌ها بپردازیم، میتوانیم بگوییم که پلاژ بانوان دارای مساحتی بالغ بر ۱۴۰۰۰ متر مربع میباشد که فضاسازی آن به نحو احسن انجام گرفته است. شایان به ذکر است که آقایان در بیشتر سواحل جزیره میتوانند به شنا بپردازند اما بسیاری ترجیح میدهند از پلاژ‌ها استفاده کنند، چرا که این کار امنیت و راحتی بیشتر را برای آن‌ها به ارمغان میاورد. البته گفته میشود در پلاژ‌های آقایان امکانات نورپردازی مستقر میباشد که شنا در طی شب را هم برایشان امکان پذیر میسازد.
بهتر است قبل از پایان این را هم اضافه کنیم که اگر مهارتی در زمینه‌ی شنا ندارید، میتوانید به صورت انفرادی و یا گروهی در پلاژ‌ها آموزش ببینید.
در پایان هم باید یادآور شویم که آژانس مسافرتی چوبین برای برگزاری تور کیش، آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    پلاژ خانم ها که خیلی خوب و استاندارد ساخته بودن بالای پلاژ اجاره پرواز به هیچ وسیله پروازی مثل جایرو کوپتر و پاراسل نمیدن

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    پلاژها عالی بودند، همین که ساعت ورود خانمها و آقایون یکی هست خیلی عالیه، فقط پیشنهاد می کنم اکیپی به پلاژ برید تنهایی اصلا حال نمیده، بلیطشم از سایت های تخفیفی بگیرید

    ۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد