رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ شهریور ۱۳۹۲

پرونده شهر سوخته برای ثبت جهانی در حال آماده سازی

اشتراک گذاری

معاون اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان از آماده‌سازی پرونده ثبت جهانی شهر سوخته خبر داد و گفت: ‌با افزایش چشم‌گیر اعتبار این طرح امید است که در نوروز امسال تعداد مسافران و گردشگران ورودی به استان رشد چشمگیری داشته باشد.
shahrsookhte2 پرونده شهر سوخته برای ثبت جهانی در حال آماده سازی

به گزارش باشگاه خبرنگاران،‌ علی میرحسینی با بیان اینکه اعتبارات طرح تبلیغات سیستان وبلوچستان ۱۱۵ درصد رشد داشته است، افزود: اعتبارات طرح بازاریابی و تبلیغات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان در سال ۹۲ مبلغ ۱۵۰۰ میلیون ریال مصوب شده که این رقم در سال ۹۱ مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال بوده که میزان افزایش اعتبار به نسبت سال گذشته ۱۱۵ درصد است.

‌معاون ‌توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ‌با توجه به ضرورت امر تبلیغات و بازاریابی در استان پس از پیگیری‌های مستمر این اداره کل از طریق معاونت برنامه‌ریزی این مهم صورت پذیرفت، هزینه‌هایی از قبیل شرکت و برگزاری نمایشگاه‌ها‌، همایش‌ها‌، جشنواره‌ها و همچنین چاپ اقلام تبلیغاتی و سایر فعالیت‌های مرتبط با طرح در موافقت‌نامه مذکور پیش‌بینی شده است‌.

میر‌حسینی از آماده‌سازی پرونده ثبت جهانی شهر سوخته خبر داد و گفت: ‌با افزایش چشم‌گیر اعتبار این طرح امید است که در نوروز امسال تعداد مسافران و گردشگران ورودی به استان رشد چشمگیری داشته باشد.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *