جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پایگاه خبری توریسم در شیراز رونمایی شد

تاریخ بروزرسانی :
۲۰ مهر ۱۳۹۳

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۷/۲۰ – به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در جریان افتتاح این سایت اینترنتی اطلع سانی، خبری و تحلیلی به خبرنگاران گفت: نشریات خبر یکی از وزین ترین نشریات سطح کشور است.

سلطانی فر ادامه داد: همکاران روزنامه خبر جنوب تلاش دارند در رشته های مختلف وارد شوند و در حال حاضر ورود موثری نیز داشتند.

وی ادامه داد: روزنامه توریست یکی از روزنامه های خیلی خوبی بود که در گذشته توسط این مجموعه چاپ میشد.

رئیس میراث فرهنگی کشور با اشاره به سیاستهای جدید دولت نیز بیان کرد: در دولت جدید با توجه به رویکرد خوب دولت به ویژه رئیس جمهور در حوزه توسعه فعالیتهای گردشگری و اینکه ما امروز یکی از مهمترین محورهای فعالیتهای اقصادی کشور را در فعالیهای گردشگری متمرکز کردیم و در شرایط که صنعت کشاورزی ما امروز در رکود است و دولت تلاش می کند از رکود بیرون بکشد ، بخش گردگشری هم اکنون از رکود بیرون آمده و به مراحل خوبی رسیده و بخش گردشگری می تواند موتور محرکه خروج اقتصاد کشور از رکود باشد.

مسعود سلطانی فر ادامه داد: در این رابطه ما نیاز به ابزارهای مختلف داریم، چه ابرازهای دولتی و سخت افزارها و نرم افزار ضمن اینکه اقداماتی دولت باید انجام دهد و هم بخش خصوصی باید تلاش کند و رسانه ها نیز در این رابطه نقش موثری دارند ضمن اینکه ما نیز سیاستهایمان را از این طریق اعلام می کنیم و ارتباط با مخاطبانمان در خارج و داخل کشور از این طریق میسر می شود.

وی گفت: روزنامه توریسم که دو صفحه آن به زبان عربی و انگلیسی منتشر میشد کار تاثیر گذاری در حوزه توسعه و اشاعه بخش گردشگری کشور به شمار می ود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشورگفت: گردشگری کشور با رونق بسیار خوبی مواجه شده و سرمایه گذارها با توجه به رونق این بخش سرمایه گذاری خودشان را در این حوزه مثل هتلها و… انجام می دهند و کشور ما در این حوزه جذابیتهایی زیادی دارد مثل ظرفیتهای بناهای تاریخی چه آنهایی که ثبت ملی شده چه آنهایی که هنوز ثبت نشده و چه آنهایی که در دل کوه ها قرار گرفته است.

سلطانی فر بیان کرد: اخیرا نیز در بخش توریسم سلامت گروه های زیادی فعالیت دارند بنابراین این بخش پر رونق شده است.

وی تاکید کرد: شیراز یکی از شهرها و فارس یکی از استانهای مهم کشور در بخشهای مختلف است فارس که جاذبه های خیلی زیادی دارد، مطمنا یکی از سه استان مهم در بخش میراث صنایع دستی و گردشگری است و اینکه مجموعه ای در شهری غیر از غیر از تهران چنین اهتمامی به خرج بدهند و دست به کارهای ملی بزنند قابل تقدیر است.

در ادامه نیز حسین واحدی پور مدیر مسئول نشریات خبر در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: امروز با توجه به استقبال گردشگران برای حضور در ایران مرجعی نیاز بود که بتواند پاسخگوی نیازهای گردشگران باشد.

وی ادامه داد: سایت توریسم اقدام مناسبی است برای اینکه گردشگران بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد ظرفیتهای گردشگری تمام نقاط کشور به دست آورند.

مدیر مسئول نشریات خبر گفت: پیش از این سایتی که بتواند اطلاع رسانی مناسبی در این خصوص به گردشگران خارجی داشته باشند چندان وجود نداشت و با این اقدام می توان نیازهای حوزه اطلاع رسانی را برطرف کرد.

واحدی پور گفت: یکی از بخشهایی که در این سایت در نظر گرفته شده معرفی جذابیتهای گردشگری ناشناخته و کمتر معرفی شده در سطح کشور است تا نه تها گردشگران خارجی بلکه گردشگران داخلی نیز متوجه این ظرفیتها باشند.

وی گفت: در این سایت سعی شده راه های استفاده از جذابیتهای گردشگری، مسیرها و تمام سائل مربوط به سفر گردشگران دیده شود.

IMG12422184 پایگاه خبری توریسم در شیراز رونمایی شد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *