رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ خرداد ۱۳۹۶

پارک کوهستان یزد

لینک این مطلب کپی شد!

پارک کوهستان یزد یکی از پر رونق ترین فضاهای سبز شهری یزد محسوب می شود که فاز دوم آن از جمله ست های بازی، کف پوش، آلاچیق در حال ساخت است. همچنین نصب آب‌نمای هارمونی موزیکال در این پارک در حال پیگیری است شهر یزد دارای ۱۲ پارک بزرگ (شهری) و ۱۵۳ پارک کوچک (محله‌ای) می‌باشد این پارک بزرگ در مسیر جاده تفت به یزد ایجاد شده است وزیبایی بی نظیری دارد در وسط آن حوض بزرگی درست شده است . که آب نمای آن در شب جلوه ی به ان می بخشد.در این پارک وسایل بازی از جمله چرخ وفلک بزرکی نصب شده که شور ونشاط کودکان ونوجوانان را افزون می کند. این پارک شاید بزرگترین پارک استان یزد میباشد و برای احداث آن زحمات زیادی کشیده شده است .این پارک زیبا دارای امکانات زیادی ازجمله :دریاچه مصنویی زیبا , شهربازی , محل چادر زدن مسافرین , آلاچیقهای زیبا جهت روزهای آفتابی , چمن کاری ودرخت کاری کل محوطه , پیست اسکیت , پیست موتورها وماشینهای کوچک که البته نام آنها را نمی دانم , امکانات قایق سواری دردریاچه , آبشار مصنویی بهمراه جویهای آب زیبا, بوفه وساندویچ فروشی , محل پارک ماشینها وبسیاری از امکانات لازم برای مسافرین و سکنه شهر یزد میباشد . این پارک درایام تابستان وبهار مورد توجه بسیاری از همشهریان یزدی میباشد که بهمراه خانواده برای صرف شام ونهار ویا برگزاری مراسم تولد وجشنهای خانوادگی به این محل مراجعه . بسیاری از مسافرین هم از این مکان استقبال می کنند وشبها پس از رسیدن به این محل چادر زده وشب را دراین مکان بیتوته می کنند.بدلیل وجود نگهبانی ومراقبین بسیار دراین پارک این محل به مکان امن ودلچسبی برای خانواده ها تبدیل شده است وجایی برای افراد مزاحم و مردم آزار دراین پارک نیست . این پارک در خاور میانه بی نظیر است. و بزرگترین پارک در خاور میانه است چمن کاری ،آلاچیق های چوبی قشنگ وآبشار مصنوعی ودرختان سر سبز بر عظمت این پارک کوهستانی که شبهای تابستانی خنکی دارد . آبنمای هارمونیک وموزیکال پارک کوهستان یزد این آبنما قابلیت رقص آب و نور به صورت زنده، متناسب با سخنرانی و پخش موسیقی را دارا می باشد. آبنمای مذکور شامل مجموعه ای از فواره های خطی، دایره ای، بال، فواره حرکتی ،پرتاب قوسی، نازلهای چرخان، جت و رقص خطی بوده . این آبنما در پارک کوهستان یزد در تاریخ ۹۲/۸/۹ نصب و راه اندازی شده است. این آبنما قابلیت رقص آب و نور به صورت زنده، متناسب با سخنرانی و پخش موسیقی را دارا می باشد. آبنمای مذکور شامل مجموعه ای از فواره های خطی، دایره ای، بال، فواره حرکتی ،پرتاب قوسی، نازلهای چرخان، جت و رقص شیطان می باشد.

5 پارک کوهستان یزد

6 پارک کوهستان یزد

7 پارک کوهستان یزد

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    امشب به همراه خانواده رفتیم، فضایی خوبی دارد. فقط سطل زباله کم داشت و تابلو ورودی از سمت یزد، در جاده نصب نکرده بودند.

    ۳۱ مرداد, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • سید محمد حسینی

    پارک کوهستان یزد درابتدای جاده شهرتفت واقع شده،فضایی سرسبز که به همت شهرداری بعنوان تفرجگاه خانوادگی تجهیز شده.مجموعه دارای امکانات شهربازی،دریاجه مصنوعی،محوطه چمن کاری،کافی شاپ و… میباشد.

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    پارک کوهستان یزد درابتدای جاده شهرتفت واقع شده،فضایی سرسبز که به همت شهرداری بعنوان تفرجگاه خانوادگی تجهیز شده.مجموعه دارای امکانات شهربازی،دریاجه مصنوعی،محوطه چمن کاری،کافی شاپ و… میباشد.

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • سعید

    لطفآ به نگهبانان پارک ها آموزش لازم داده شود در خصوص روابط اجتماعی.به گفته دوستان نگهبانان از بقیه افراد بیشتر مزاحم خانواده ها هستن .در ضمن راهنمای شهر در نقاط شهر مستقر شوند تا مسافرین و گردشگران بهتر بتونن مکان های گردشگری را پیدا کنن و این کار باعث میشود که ترافیک کمتری درون شهر ایجاد شود.اصلأ مردم هر شهری از خداشونه که مهمانان و مسافرین بیشتری به شهرشون سفر کنن و در این زمینه هزینه های زیادی میکنند ولی در مورد مردم البته اکثر مردم یزد این کار صورت نمی گیرد که هیچی .شاکی هم هستن که چرا اومدیم برگردیم برید شهر های دیگه.از مسئولین و استاندار و فرماندار و شورای های شهر یزد تقاضا دارم که رسیدگی شود.ممنون از کسانی که این زمینه را فراهم کردن تا در مورد شهر یزد اظهار نظر کنیم.

    ۱۹ شهریور, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • dvdgood

    کجای این فضای بظاهر سبز بزرگترین پارک خاور میانه است .پارک معمولی سو ریه جنگ زده بزرگتر از این پارکه .در ضمن نگهبانهای پارک بد تر از فراد مزاحم هستن و به وفور ارازل و اوباش توی این پارک جا خوش کردن .در کل برای زن و بچه جای امنی نیست.

    ۸ اسفند, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *