رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ شهریور ۱۳۹۷

پارک ساحلی آب شیرین کن

اشتراک گذاری

پارک های ساحلی در شهرهایی که رودخانه دارند یا دریا، یکی از بهترین تفریحگاه های مردم است . پارک ساحلی آب شیرین کن، یکی از پارک های آبی بوشهر، که در خیابان بهمنی، خیابان دانشگاه خلیج قرار دارد. یک قسمت از پارک ساحلی آب شیرین کن جزو منطقه نظامیه، ولی با این حال بازدید از آن امکان پذیرمی باشد . پارک ساحلی آب شیرین کن رستوران و کافی شاپی هم دارد.
یکی از با ارزشترین جاذبه طبیعی ایران مربوط به خلیج فارس و سواحل بسیار زیبای این خلیج است. خلیج فارس علاوه بر تمام ارزش های نفتی و تجارتی که برای ایران دارد، توانسته با ایجاد ساحل های بسیار متنوع در بخش جنوبی کشورمان، مکان های بسیار مناسبی را برای جذب گردشگر ایجاد کند. یکی از قسمت هایی که می تواند دیدنش برایمان جالب باشد، در بوشهر قرار گرفته و با نام پارک آب شیرین کن نامیده می شود.

هنگامی که به بوشهر می رویم، بد نیست پس از بازدید از جاذبه های این بندر باشکوه، برای استراحت سری به پارک ساحلی شهر بزنیم، جایی که علاوه بر تماشای این خلیج گسترده و پهناور و زیبایی های ساحلش، می توانیم از امکانات رفاهی و تفریحی که برایمان تدارک دیده اند استفاده کنیم و خستگی را از تنمان خارج کنیم. امکاناتی نظیر آلاچیق، بوفه، رستوران و پارک بازی در این ساحل برای بازدید کنندگان فراهم شده است.

377 پارک ساحلی آب شیرین کن

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    امن ترین ساحل بوشهر برای آب تنی خانواده ها

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • علی

    این عکس مربوط به پارک ساحلی بندر دیر میباشد نه بوشهر

    ۶ مرداد, ۱۳۹۵ پاسخ دادن
    • اسلوب

      با سلام تصویری که فرمودید حذف شد و تنها تصویری که از این پارک پیدا می شد جایگزین کردم در صورتیکه شما از این پارک ساحلی عکسی دارید لطفا برای ما ایمیل بفرمایید . با تشکر

      ۱ شهریور, ۱۳۹۵

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *